Skocz do zawartości

Supermoto


Artur
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witka , Jak wiecie lub nie mam gsxr600 , chciałem miec wczesniej supermoto ale wyszlo tak ze kupilem sciga , teraz znowu mnie ciagnie do sm , Mysle zeby na next sezon sprzedac suze i kupic ktm exc yamahe wr lub suze drz przerobiona na SM. Czy ktos mial doswiadczenie z jazdą na scigu i na sm , czy taki supermoto zalozmy yamaha wr426f bardzo odstaje od sciga 600cc ? czy bardzo czuc ze slabsza , ile wogole taki sm poleci. Nie jezdzilem nigdy na enduro lub sm wiekszym niz 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykl sm tak z pojemnośćią ok 500cm poleci nawet 200km/h

Troche przesadziłeś. np KTM 640 LC4 supermoto ma predkośc max 170 km/h także do 200 to żaden nawet sie nie zbliża bo to nie są motocykle do bica predkosci tylko do slizgów i jazdy na jednym kole - nie ważne na którym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale profesjonalnie przerobione maszyny do supermoto jadą ok 200km/h takie prędkości występują na mistrzostwach świata i nawet europy chyba. bo w polsce mamy tory kartingowe i tu sie nie da rozpedzic

hehe naoglądałes sie nowego odcinka "jednośladu" i jesteś mądry :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale profesjonalnie przerobione maszyny do supermoto jadą ok 200km/h takie prędkości występują na mistrzostwach świata i nawet europy chyba. bo w polsce mamy tory kartingowe i tu sie nie da rozpedzic

hehe naoglądałes sie nowego odcinka "jednośladu" i jesteś mądry :banghead:

:buttrock:

swoją drogą zastanawiam się nad tym co ten gostek gadał przy tym materiale,mówił coś,ze na wyścigu pojawiły się elementy charakterystyczne dla wyscigow supermoto ,czyli jazda na jakiejs prostej na gumie np....

dla mnie to troche bez sensu...

nie traci się czasu cennego przez coś takiego??

 

i jeszcze dojebany był ten gostek co stawiał na tylnim bez motocykla :buttrock:::buttrock::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jeżeli chodzi o cywilizowane supermoto to polecam LC4 SM. Zapewni max przyjemności, przy małej obsłudze, w miarę tanich i rzadkich serwisach.

Każdy inny wybór, np EXC, WR, Husqvarna, Husaberg, DR-Z itd w wersji oznaczać będą pełen wyczyn: olej wymienia się co 1000 km, zawory co 1500 km, nowy łańcuszek rozrządu po 5000 km.

Przelicz, pomyśl, wybierz.

I nie wierz w bzdury, że na SM można śmigac 200 km/h. Można śmgać przy odpowiednim dobraniu zębatek, ale co to sa śmieganie, w którym powyżej 150 km/h nic nie widzisz, bo tak targa tobą pęd powietrza.

Nie róbmy z siebie debili. Każde moto stworzone jest do innych celów: choperem przetaczasz się po szosie, plastkiem zwijasz asfalt, enduro badasz głębokość błota a crossem sprawdzas wylotową hop.

SM nie ma jeździć 200 km/h. Ma jeździć 100, ale w zakrętach w takim pochyleniu, jak to robią kolesie na żużlu.

Tyle.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja XL-ka na 3 biegu staje na gume bez strzelania z klamy chociaż nie jaet w żaden sposób tuningowana, wystarczy troche wprawy i siły aby odpowiednio mocno szarpnąć za kierownice.

Pare razy udało mi sie postawić ją i na 4-ce, stojąc na podnóżkach.

Wydaje mi sie że takie SM nie ma problemu stanąć dęba na 4-ce z samego gazu i nie trzeba się przy tym specjalnie naszarpać. :smile2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...