Skocz do zawartości

Moja „Krówka” - Yamaha XVS 1100 Drag Star 2003


Daniel Quattro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 18.11.2023 o 07:05, Daniel Quattro napisał:

Na zakończenie sezonu, najechałem gdzieś na gwóźdź i pozamiatane. Sezon zakończony dodatkowymi kosztami - 265€ (nowa opona 220€, dętka 25€, przekładka opony z wyważeniem 20€)

Jonaszko, ja nie mam, kolega powyżej napisał że ma dętkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 hours ago, przemek96 said:

Tak tylko tu jest dętka i taka naprawa nie wchodzi w grę...

Faktycznie, moja wina, osobiscie pozbylem sie detek w xv1600, stad napisalem co napisalem.

Nawiasem to zabawne, RS na bezdetkowych, do Viadra kiedys a obecnie GSa zakladam detki 😄

  • Lubię to! 1
Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Daniel Quattro said:

4bbb979b4b210f0e20d0f8cdf174a4d4.jpg

e0295a3a69720f10be1c55d1fc478523.jpg

…opona wymieniona, przy okazji klocki tył… Na dziś wystarczy, na dniach wymienię olej w kardanie, olej, filtry i jeszcze klocki z przodu i… byle do wiosny emoji6.png


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Hy a moje bydle w zeszly piatek dojechalo do PL. Jutro maja zaczac sie prace, mam nadzieje ze w styczniu wroci do mnie. Tymczasem wymyslilem sobie szeroka opone do tylu... przyjdzie obrabowac bank.

  • Lubię to! 1
Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i tak powinien wyglądać Chopper/Ceuiser… zajebista…

Powiedz mi jak to wygląda z legalizacją takiego projektu w Polsce ?? Mieszkam w Austrii i teoretycznie i teoretycznie można wszystko zalegalizować, ale wiąże się to z ogromnymi kosztami. (Jeżeli część jest oryginalna/dedykowana dla danego modelu to koszt ok. 50€ za część. Jeżeli własnej roboty/zamówienie ok. 400-500€)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minutes ago, Daniel Quattro said:

No i tak powinien wyglądać Chopper/Ceuiser… zajebista…

Powiedz mi jak to wygląda z legalizacją takiego projektu w Polsce ?? Mieszkam w Austrii i teoretycznie i teoretycznie można wszystko zalegalizować, ale wiąże się to z ogromnymi kosztami. (Jeżeli część jest oryginalna/dedykowana dla danego modelu to koszt ok. 50€ za część. Jeżeli własnej roboty/zamówienie ok. 400-500€)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Pojecia nie mam na temat legalizacji czegokolwiek w Polsce bo juz nie pamietam.

Od dawna mieszkam w UK a tutaj jest dziki kraj. Przeglad przechodzi znaczy legalne.

Wydechy, lampy z dupy, co chcesz to montujesz. Powinienem miec zolta tablice rejestracyjna? No powinienem. Na przegladzie mialem nie dosc ze mala tablice to jeszcze czarna, ze niby zabytek a wlasciwie bo mi sie tak podobalo. Jezdze w misce na bigos na glowie i nic.

Policaje jesli juz sie czepiaja to dzieciakow na sportach czy na skuterach, do mnie raz jeden podszedl bo poogladac i tyle. 

Springer jest robiony na zamowienie od podstaw wiec niema legalizacji lub czegokolwiek i nikogo to nie interesuje. W dowodzie mam Czarno - Bialy, motocykl jest czarny i dalej nic, zwlaszcza na przegladzie.... Mnie to pasuje.

 

  • Lubię to! 1
Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno temu skonczylem przygode z cruiserami, do tej pory, przez ostatnie 15 lat turystyki albo dual sports wiec jak 2 lata temu kupilem Road Stara to mialem mala zagwozdke z wydechami. Puste ryczace itd. No ale tutaj przeglad czyli MOT robisz u typa co serwisuje motocykle, robi naprawy itd wiec jak pojechalem na pierwsze MOT po zakupie to troche .... ale i wydechy przeszly i ledowe kierunki przeszly mimo ze homologacje mialy z dupy. Od tej pory zupelnie mnie to nie obchodzi. O ile np do GSa nie cuduje z jakimis przerobkami, zreszta co przerabiac w GSie, to w Road Starze nie mam dylematow.

Co do luzu, pewnie ktos sie nie zgodzi ale ani mnie ani znajomych nikt nigdy nie pytal o jakiegolwiek legalizacje, pozwolenia wiec po co sie wychylac? Najwazniejszy jest przeglad i jesli na nim cos przechodzi to znaczy ze legalne i tyle. Pamietam rozmowy z forum, wiele lat temu jak srano ogniem iz cos nie ma homologacji i co jesli policja zatrzyma na drodze w Polsce, Tutaj to tak jak na razie nie dziala, policja nie zatrzymuje bo raz ciezko spotkac takich, dwa zatrzymuja jak nie masz MOT, ubezpieczenia lub road taxu a to se sprawdza po rejestracji jak ja odczytaja. Wiec nie maja powodu zatrzymac. Masz kierunki? Masz. Dziajaja? Dzialaja. Przeszlo MOT? Tak. No to legalne. Wszystko inne tak samo. Ot i tyle.

  • Lubię to! 1
Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...