Skocz do zawartości

Honda CBR 600 PC37 z 2004 roku. Problemy z rozruchem na rozgrzanym silniku.


GÓR3S
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś po przejechaniu około 10km rozgrzaniu motocykla do ok. 80 stopni pojawił się problem, gdy chciałem motocykl ponownie odpalić. Mianowicie sytuacja wyglądała tak, jakby akumulator się rozładował, nagle po przejechaniu tego dystansu. Dodam, że zimny silnik odpalił od strzała, po ostygnięciu również odpalił bez problemu. Nie sprawdzałem jednak czy problem się powtórzy. Czy to wina akumulatora? Czy może jakieś inne pomysły?

Światła i kontrolki przygasły podczas próby uruchomienia, tak jakby akumulator się rozładował.

 

Edytowane przez GÓR3S
dodanie do tematu modelu moto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • GÓR3S zmienił(a) tytuł na Honda CBR 600 PC37 z 2004 roku. Problemy z rozruchem na rozgrzanym silniku.

 

5 minut temu, Adam M. napisał:

To moze wskazywac zarowno na klopoty z ladowaniem jak i wykonczony akumulator. Trzeba sprawdzic obie rzeczy.

Jeżeli ładowanie jest ok, to istnieje możliwość że akumulator może się rozładować tak po prostu podczas jazdy? Dodam, że jak silnik ostygł to motocykl odpalił ponownie od "strzała"

Edytowane przez GÓR3S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Adam M. napisał:

Oczywiscie. Nie dalej jak zeszlej niedzieli koledze padl aku na ktorym pojechal na zlot wspolnie ze mna i koniec, bez jego wymiany nic nie mozna bylo zrobic. Baterie AGM tak maja.

Jasne wezmę to pod uwagę, super że mam już jakiś punkt odniesienia. Na moto od miesiąca i szczerze nie mam pojęcia o tym nic. Trochę mnie to uspokoiło, bo wygląda na poważniejszą usterkę. Będę działał i dam znać co i jak. 

 

Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Nitomen napisał:

Do sprawdzenia luzy zaworowe i rozrusznik.

Też o tym czytałem, bo faktycznie jeżeli akumulator byłby słaby to nawet po ostygnięciu by nie odpalił a tu jednak odpala bez problemu. A światła które przygasają mogą oznaczać za wysokie bądź słabe napięcie na rozruszniku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rozgrzanym silniku jest większa kompresja i ciężej zakręcić niż na zimnym.

Sam alternator może już nie dawać rady i mieć częściowo zwęgloną izloację co się odbija na ładowaniu.

 

Jak będziesz kupował aku to polecam Unibat.

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Cześć

mam identyczny problem w 600rr pc37. Na zimnym pali od strzała, czasem na cieplym nie chce... wystygnie i znów pali od strzała. Regulator napięcia i aku wymienione 

niestety nic to nie dało. Jakies pomysly ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieszanka wolnych obrotów. Bogata na zimnym - odpala. Za bogata na ciepłym - kisi się i nie odpala. Obejrzyj świece i filtr powietrza.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz powtarzac jednego postu 3x. Problemem zwykle jest zaniedbanie zlaczek instalacji ( nie przewodza jak potrzeba tylko gorzej ) i polaczen instalacji z masa czyli rama i silnikiem. Wszystko trzeba porozpinac i poczyscic potem zabezpieczyc smarem diaelektrycznym lub chociaz wazelina techniczna przed utlenianiem. Nie sadze zeby odpowiedz Bubera byla wlasciwa, bo problem dotyczy glownie braku mocy akumulatora na goracym silniku by dac odpowiednio silna iskre w czasie gdy kreci silnikiem. Ale dla porzadku warto sprawdzic to co podal. Do tego dodal bym sprawdzenie luzow zaworowych bo gdy sie zamkna na goracym silniku to zapalic go jest duzo ciezej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...