GÓR3S Posted June 24, 2022 Share Posted June 24, 2022 (edited) Witam, dziś po przejechaniu około 10km rozgrzaniu motocykla do ok. 80 stopni pojawił się problem, gdy chciałem motocykl ponownie odpalić. Mianowicie sytuacja wyglądała tak, jakby akumulator się rozładował, nagle po przejechaniu tego dystansu. Dodam, że zimny silnik odpalił od strzała, po ostygnięciu również odpalił bez problemu. Nie sprawdzałem jednak czy problem się powtórzy. Czy to wina akumulatora? Czy może jakieś inne pomysły?Światła i kontrolki przygasły podczas próby uruchomienia, tak jakby akumulator się rozładował. video-1656090662.mp4 Edited June 24, 2022 by GÓR3S dodanie do tematu modelu moto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted June 24, 2022 Share Posted June 24, 2022 To moze wskazywac zarowno na klopoty z ladowaniem jak i wykonczony akumulator. Trzeba sprawdzic obie rzeczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GÓR3S Posted June 24, 2022 Author Share Posted June 24, 2022 (edited) 5 minut temu, Adam M. napisał: To moze wskazywac zarowno na klopoty z ladowaniem jak i wykonczony akumulator. Trzeba sprawdzic obie rzeczy. Jeżeli ładowanie jest ok, to istnieje możliwość że akumulator może się rozładować tak po prostu podczas jazdy? Dodam, że jak silnik ostygł to motocykl odpalił ponownie od "strzała" Edited June 24, 2022 by GÓR3S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted June 24, 2022 Share Posted June 24, 2022 Oczywiscie. Nie dalej jak zeszlej niedzieli koledze padl aku na ktorym pojechal na zlot wspolnie ze mna i koniec, bez jego wymiany nic nie mozna bylo zrobic. Baterie AGM tak maja. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GÓR3S Posted June 24, 2022 Author Share Posted June 24, 2022 6 minut temu, Adam M. napisał: Oczywiscie. Nie dalej jak zeszlej niedzieli koledze padl aku na ktorym pojechal na zlot wspolnie ze mna i koniec, bez jego wymiany nic nie mozna bylo zrobic. Baterie AGM tak maja. Jasne wezmę to pod uwagę, super że mam już jakiś punkt odniesienia. Na moto od miesiąca i szczerze nie mam pojęcia o tym nic. Trochę mnie to uspokoiło, bo wygląda na poważniejszą usterkę. Będę działał i dam znać co i jak. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitomen Posted June 25, 2022 Share Posted June 25, 2022 Do sprawdzenia luzy zaworowe i rozrusznik. Quote KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
GÓR3S Posted June 26, 2022 Author Share Posted June 26, 2022 20 godzin temu, Nitomen napisał: Do sprawdzenia luzy zaworowe i rozrusznik. Też o tym czytałem, bo faktycznie jeżeli akumulator byłby słaby to nawet po ostygnięciu by nie odpalił a tu jednak odpala bez problemu. A światła które przygasają mogą oznaczać za wysokie bądź słabe napięcie na rozruszniku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit Posted June 27, 2022 Share Posted June 27, 2022 Na rozgrzanym silniku jest większa kompresja i ciężej zakręcić niż na zimnym. Sam alternator może już nie dawać rady i mieć częściowo zwęgloną izloację co się odbija na ładowaniu. Jak będziesz kupował aku to polecam Unibat. Quote Moto Psycho Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.