_KEITH_ Opublikowano 15 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 Witam serdecznie,Nie raz widziałem Hyperharger'a na H-D, (pewnie ze względu na koszt zakupu i instalacja) nie obrażając nikogo. Nie wiem a moze to tylko taka pogłoska, że w czasie deszczu troche to sie nie sprawdza. Czy to prawda? Widziałem w tym roku w Niemczech kolesia, gnał autostradą i miał założony worek foliowy na Hypercharger'ze. Więc jak to działa w deszczu, bo w naszym klimacie nie można wykluczyć ewentualności jazdy tylko w słoneczne i bezdeszczowe dni. Proszę o kilka zdań na ten temat. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpiotrowski Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Witaj Keith, Sam się przymierzam i zarazem waham do zakupu Hypka po otwarciu kominów, ale jeśli się nie mylę to w środku powinien jeszcze siedzieć KN. HD, którego widziałeś prawdopodobnie mógł być zupełnie pozbawiony KN i dlatego miał wora założonego. Oni tam mają lepszy AIR. Andrzej nasz "Weteran" z CYC-a Centralnego ma Hypka u siebie w 1100, twierdzi jednak że oprócz zewnętrznych, żadnych innych zmian nie widzi. Tak więc kolejny gadżet?, trochę drogi w WA-wie z instalacją 1700 zł, a z KN dodatkowe 700zł. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gałas1 Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 Witam Co do korzyści to się nie wypowiem bo niewiem, ale taniej można coś takiego wyrwać na E-bayu u zachodnich sąsiadów. A może ktoś wie czy przy już prawie pustych wydechach założenie filtra KN do Draga 1.1 da jakieś odczuwalne efekty??? Zestaw Dyno-Jeta będzie konieczny???... Może już ktoś to próbował???Prosze o opinie. PozdroKrzysiek&Drag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KEITH_ Opublikowano 18 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 Czołem, No tak może masz racje, ze koleś wówczas nie miał filtra. Wiem, że konieczne jest założenia K&N ale czy w czasie deszczu to jest ok by jechać dalej?? A może ktoś wie czy przy już prawie pustych wydechach założenie filtra KN do Draga 1.1 da jakieś odczuwalne efekty??? Zestaw Dyno-Jeta będzie konieczny???... To ja Ci powiem, ze samo założenia filtra nic nie da, Najlepszy efekt podobno zyskujesz przy kombinacji -wydechy-filtr K&N-Dysze DynaJet no i chyba jeszcze polerowania otowrów dolotowych. Dokładnie nie wiem, chciałem w zeszłym roku ale sobie odpuściłem bo ładny wydatek to wszystko razem. No to teraz nie wiem czy zabawke za 1700 warto kupować czy nie.Pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Daj sobie spokój z tym, to tylko ładnie wygląda... Żeby był z tego pożytek musi być spełnionych jeszcze kilka warynków:1. Predkość okolo 180 km/h ( wtedy doładowanie dynamiczne zaczyna działać);2. Airbox pod zbiornikiem;3. A sam hypek gdzieś na przodzie motocykla z trochę większymi wlotami. :")W tym miejscu gdzie jest instalowany raczej oprócz walorów estetycznych nic więcje się nie uzyska.Silnik czasami może ( zalezy jak wieje) ssać przez tak umiejscowionego hypka powietrze ogrzane przez cylinder, co obniża sprawność silnika.Silnik motocykla jest silnikiem cieplnym.Proponuje założyć jakiś filtr K&N większe dysze, puste wydechy i zestroić to razem. Będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KEITH_ Opublikowano 27 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 Wielkie dzięki za konkrety. Tak jak słyszałem prędzej siwy potwierdziłes teorię jaka już słyszałem.Zainstalowanie Hyper'a to koszt ponad 1500 zł, więc sobie dam spokój. Chyba, ze wpadnie mi nieoczekiwana kasa. Pozdrawiam serdecznie. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Czołem, To już sam nie wiem co zrobić. Właśnie przywiozłem sobie ze Stanów nowy Hypercharger do mojego WildStara. Miałem zamiar zamontować go jutro przed weekendową jazdą. Ale teraz mam wątpliwości.Poradźcie. Nie zapłaciłem za niego wiele, tak że nie będzie mi bardzo żal. Czy jest jednak sens całej operacji ? Nie chcę przeprowadzać żadnych dodatkowych przeróbek. Kusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Kusz nie zastanawiaj się tylko zakładaj i nie czytaj niektórych teoretyków,Twój silnik będzie bardziej dynamiczny z dołu, bedzie chętniej się wkręcał na obroty a jeżeli masz odwagę odkręcać na maxa tym czołgiem to i mocy przybędzie pod koniec obrotów.Musisz tylko zamontować go zgodnie z instrukcją.pzdr Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Piotrze, dzięki za wyjaśnienie wątpliwości !Skoro już jesteśmy w temacie, jak sądzisz co się stanie jak dodatkowo wymienie wydechy na Vance&Hines Longshots ? To mój drugi zakup. Kusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Jeżeli te wydechy są przeznaczone do twojego modelu to jak najbardziej na plus.Piękny dzwięk i masa wkór****ych sąsiadów.Moc podniesie się o około 1 kM ale to nieistotne dla tego sprzętu tylko jeszcze jedna morda do wykarmienia na stacji paliw. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KEITH_ Opublikowano 4 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Kusz nie zastanawiaj się tylko zakładaj i nie czytaj niektórych teoretyków, Ja bynajmniej do terotyków nie należe bo właśnie się o rady pytałem. OK, powiem jedno jeździłem Wildkiem na wydechach V&H i powiem, że mają najbardziej zajebisty dzwięk z wszystkich produkowanych przez inne firmy. Dobry zakup!! :P Kusz, serio powiedziawszy może się podziwlic cena za Hypera do twojego sprzęta plus zestaw instalacyjny bo sam Hyper to małę piwo. Ile kosztował Cię cały komplet i czy może jestes w stanie ściągnąć tego jeszcze jedną sztuke pod Drag Star'a 1100?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Czołem, Za kompletny zestaw Kuryakyn Hypercharger wraz z zestawem montażowym i jettingiem do gaźnika zapłaciłem 260 usd. W porównaniu do cen w Polsce, to ok. połowę taniej. Nie wiem, kiedy znowu będę się wybierał do Stanów. Jak się zdecyduje, to dam Ci znać. Kusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Jeżeli te wydechy są przeznaczone do twojego modelu to jak najbardziej na plus.Piękny dzwięk i masa wkór****ych sąsiadów.Moc podniesie się o około 1 kM ale to nieistotne dla tego sprzętu tylko jeszcze jedna morda do wykarmienia na stacji paliw. Na ogół akcesoryjne wydechy sa tylk niewiele głośniejsze od oryginalnych. Można natomiast bardzo łatwo wyciągnąć tłumiki (lub założyć jakieś "sportowe") i wtedy sasiedzi napewno się będą bulwersować :lol: Filtr Hyper Charger powinien podnieśc nieco moc (chociaż zastanawiam się jakiej średnicy jest filtr w środku?? - czy aby nie zamały), plus wydechy i odpowiednie zestrojenie gaźnika w sumie powinno to dać około 10% mocy więcej (zalezy od tego jak spisywał sie bedzie ten Hypercharger). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Pompka nie czyta uważnie postów.Powinien to zrobić teraz. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KEITH_ Opublikowano 5 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2004 Za kompletny zestaw Kuryakyn Hypercharger wraz z zestawem montażowym i jettingiem do gaźnika zapłaciłem 260 usd. W porównaniu do cen w Polsce, to ok. połowę taniej. Nie wiem, kiedy znowu będę się wybierał do Stanów. Jak się zdecyduje, to dam Ci znaćNa początku sezonu chciałem założyć więc zapytałem się o cene w jednym z salonów i powiedzieli, że ok 1600 zł plus jakies 300-400 za montaż. Mała głowa myślałem sobie co za zjeby. Dałęm spokój sobie z tym. Ale cały czas tak o tym marzyłem. Ok teraz znalazłem nawet oferte, że moge kupić cały zestaw w cenie 210 USD więc serducho się raduje. Wolne wydechy już mam, więc Hypka kupuję na czasie i później filtra K&N i będzie grało. Kusz, jak nie dostane do czasu twojego ywjazdu do Stanów Hyper'a to proszę daj znać jak pisałeś kiedy się tam wybierasz ok. Pozdrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.