Skocz do zawartości

HYPERCHARGER FOR VSTAR 1100 czy ktoś wiec coś więcej??


_KEITH_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Nie raz widziałem Hyperharger'a na H-D, (pewnie ze względu na koszt zakupu i instalacja) nie obrażając nikogo. Nie wiem a moze to tylko taka pogłoska, że w czasie deszczu troche to sie nie sprawdza. Czy to prawda? Widziałem w tym roku w Niemczech kolesia, gnał autostradą i miał założony worek foliowy na Hypercharger'ze. Więc jak to działa w deszczu, bo w naszym klimacie nie można wykluczyć ewentualności jazdy tylko w słoneczne i bezdeszczowe dni.

 

 

 

Proszę o kilka zdań na ten temat.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Keith,

 

Sam się przymierzam i zarazem waham do zakupu Hypka po otwarciu kominów, ale jeśli się nie mylę to w środku powinien jeszcze siedzieć KN. HD, którego widziałeś prawdopodobnie mógł być zupełnie pozbawiony KN i dlatego miał wora założonego. Oni tam mają lepszy AIR. Andrzej nasz "Weteran" z CYC-a Centralnego ma Hypka u siebie w 1100, twierdzi jednak że oprócz zewnętrznych, żadnych innych zmian nie widzi. Tak więc kolejny gadżet?, trochę drogi w WA-wie z instalacją 1700 zł, a z KN dodatkowe 700zł.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Co do korzyści to się nie wypowiem bo niewiem, ale taniej można coś takiego wyrwać na E-bayu u zachodnich sąsiadów.

 

A może ktoś wie czy przy już prawie pustych wydechach założenie filtra KN do Draga 1.1 da jakieś odczuwalne efekty??? Zestaw Dyno-Jeta będzie konieczny???...

 

Może już ktoś to próbował???

Prosze o opinie.

 

Pozdro

Krzysiek&Drag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

 

No tak może masz racje, ze koleś wówczas nie miał filtra. Wiem, że konieczne jest założenia K&N ale czy w czasie deszczu to jest ok by jechać dalej??

 

A może ktoś wie czy przy już prawie pustych wydechach założenie filtra KN do Draga 1.1 da jakieś odczuwalne efekty??? Zestaw Dyno-Jeta będzie konieczny???...

To ja Ci powiem, ze samo założenia filtra nic nie da, Najlepszy efekt podobno zyskujesz przy kombinacji -wydechy-filtr K&N-Dysze DynaJet no i chyba jeszcze polerowania otowrów dolotowych. Dokładnie nie wiem, chciałem w zeszłym roku ale sobie odpuściłem bo ładny wydatek to wszystko razem.

 

No to teraz nie wiem czy zabawke za 1700 warto kupować czy nie.

Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Daj sobie spokój z tym, to tylko ładnie wygląda... Żeby był z tego pożytek musi być spełnionych jeszcze kilka warynków:

1. Predkość okolo 180 km/h ( wtedy doładowanie dynamiczne zaczyna działać);

2. Airbox pod zbiornikiem;

3. A sam hypek gdzieś na przodzie motocykla z trochę większymi wlotami. :")

W tym miejscu gdzie jest instalowany raczej oprócz walorów estetycznych nic więcje się nie uzyska.

Silnik czasami może ( zalezy jak wieje) ssać przez tak umiejscowionego hypka powietrze ogrzane przez cylinder, co obniża sprawność silnika.

Silnik motocykla jest silnikiem cieplnym.

Proponuje założyć jakiś filtr K&N większe dysze, puste wydechy i zestroić to razem. Będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

 

To już sam nie wiem co zrobić. Właśnie przywiozłem sobie ze Stanów nowy Hypercharger do mojego WildStara. Miałem zamiar zamontować go jutro przed weekendową jazdą. Ale teraz mam wątpliwości.

Poradźcie. Nie zapłaciłem za niego wiele, tak że nie będzie mi bardzo żal. Czy jest jednak sens całej operacji ? Nie chcę przeprowadzać żadnych dodatkowych przeróbek.

 

Kusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kusz nie zastanawiaj się tylko zakładaj i nie czytaj niektórych teoretyków,

Twój silnik będzie bardziej dynamiczny z dołu, bedzie chętniej się wkręcał na obroty a jeżeli masz odwagę odkręcać na maxa tym czołgiem to i mocy przybędzie pod koniec obrotów.

Musisz tylko zamontować go zgodnie z instrukcją.

pzdr

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli te wydechy są przeznaczone do twojego modelu to jak najbardziej na plus.

Piękny dzwięk i masa wkór****ych sąsiadów.

Moc podniesie się o około 1 kM ale to nieistotne dla tego sprzętu tylko jeszcze jedna morda do wykarmienia na stacji paliw.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kusz nie zastanawiaj się tylko zakładaj i nie czytaj niektórych teoretyków,

Ja bynajmniej do terotyków nie należe bo właśnie się o rady pytałem.

 

OK, powiem jedno jeździłem Wildkiem na wydechach V&H i powiem, że mają najbardziej zajebisty dzwięk z wszystkich produkowanych przez inne firmy. Dobry zakup!! :P

 

Kusz, serio powiedziawszy może się podziwlic cena za Hypera do twojego sprzęta plus zestaw instalacyjny bo sam Hyper to małę piwo. Ile kosztował Cię cały komplet i czy może jestes w stanie ściągnąć tego jeszcze jedną sztuke pod Drag Star'a 1100?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

 

Za kompletny zestaw Kuryakyn Hypercharger wraz z zestawem montażowym i jettingiem do gaźnika zapłaciłem 260 usd. W porównaniu do cen w Polsce, to ok. połowę taniej. Nie wiem, kiedy znowu będę się wybierał do Stanów. Jak się zdecyduje, to dam Ci znać.

 

Kusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli te wydechy są przeznaczone do twojego modelu to jak najbardziej na plus.

Piękny dzwięk i masa wkór****ych sąsiadów.

Moc podniesie się o około 1 kM ale to nieistotne dla tego sprzętu tylko jeszcze jedna morda do wykarmienia na stacji paliw.

 

Na ogół akcesoryjne wydechy sa tylk niewiele głośniejsze od oryginalnych. Można natomiast bardzo łatwo wyciągnąć tłumiki (lub założyć jakieś "sportowe") i wtedy sasiedzi napewno się będą bulwersować :lol:

 

Filtr Hyper Charger powinien podnieśc nieco moc (chociaż zastanawiam się jakiej średnicy jest filtr w środku?? - czy aby nie zamały), plus wydechy i odpowiednie zestrojenie gaźnika w sumie powinno to dać około 10% mocy więcej (zalezy od tego jak spisywał sie bedzie ten Hypercharger).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kompletny zestaw Kuryakyn Hypercharger wraz z zestawem montażowym i jettingiem do gaźnika zapłaciłem 260 usd. W porównaniu do cen w Polsce, to ok. połowę taniej. Nie wiem, kiedy znowu będę się wybierał do Stanów. Jak się zdecyduje, to dam Ci znać

Na początku sezonu chciałem założyć więc zapytałem się o cene w jednym z salonów i powiedzieli, że ok 1600 zł plus jakies 300-400 za montaż. Mała głowa myślałem sobie co za zjeby. Dałęm spokój sobie z tym. Ale cały czas tak o tym marzyłem.

 

Ok teraz znalazłem nawet oferte, że moge kupić cały zestaw w cenie 210 USD więc serducho się raduje. Wolne wydechy już mam, więc Hypka kupuję na czasie i później filtra K&N i będzie grało.

Kusz, jak nie dostane do czasu twojego ywjazdu do Stanów Hyper'a to proszę daj znać jak pisałeś kiedy się tam wybierasz ok.

 

Pozdrow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...