Tommo Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Mierzone na zimno. 12 i 11,5 bara. Co o tym sądzicie? W normie czy mam się już martwić? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik1340 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Tommo ja się nie znam, ale przeszedłem na ciemną stronę mocy... twin cam to nie Harley 😅🤣 Oddaj na amelynium 🍻 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F.I.P. Berek Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 http://www.nightrider.com/biketech/hdhead_compression.htm Tabelka na dole strony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Nie jest tak źle. Przynajmniej nie muszę go wrzucać do pojemnika na opakowania jednorazowe jak te obecnie produkowane 😁 Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F.I.P. Berek Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 Skąd te 1550? Po modyfikacjach czy Twój błąd? Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 7 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 https://youtu.be/_oZY_ugiENM Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlyWhite Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 Pięknie wygląda... Taki srebrny cały... 😁 A tak serio mam w swojej Dynce ten właśnie wydech - brzmi jak anioł, który nażarł się fasolki po bretońsku... Czyli świetnie... Tylko u mnie kolor trochę bardziej męski - czarno czarny... 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Mój jest niebiesko czarny Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 To jaką masz wersję w końcu? Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 51 minut temu, FIS napisał: To jaką masz wersję w końcu? FXSTD-SE Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 (edytowane) W 2003 FXSTDSE PF CUSTOM VEHICLE OPS SOFTAIL DEUCE CVO wychodził w kolorze (CENTENNIAL GOLD & VIVID BLACK WITH GOLD LEAF). W 2004 wychodził FXSTDSE2 PH CUSTOM VEHICLE OPS SOFTAIL DEUCE CVO 2 w kolorze (CANDY COBALT WITH STARLIGHT BLACK) wiec to pewnie ten... bo w 2005 SE już nie było... Głowice standard, zawory z EVO, stara wersja jeszcze. Średnica tłoka - 3,875 Skok - 4,00 Kompresja statyczna - 9,11 Kompresja skorygowana - 8,52 Wałki rozrządu SE203. Ciśnienie obliczeniowe - 172,5 PSI Dla modelu FXSTDSE2 Jakoś tak będzie... Edytowane 11 Stycznia 2022 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 11 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 FIS dzięki. A ta różnica ciśnień na cylindrach to powód do obaw czy jeździć i cieszyć się życiem 🙂 Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Jak to robiłeś zgodnie ze sztuką, a pewnie robiłeś, to różnica ta wynika najczęściej z różnicy w utrzymywaniu ciśnienia w popychaczach hydraulicznych. Ten z większą kompresją baniak ma popychacz, który jest mniej szczelny... Ale to diagnoza "przez telefon" wiec, wiesz, ten tego... Jakbyś chciał to zrobić precyzyjniej to trzeba to robić inaczej... ale wg mnie nie ma sensu dzielić włosa na czworo, jest git ( jak nie walnąłeś babola). P.S. 1 Sorry za gramatykę. P.S. 2 Szerokości życzę. 1 Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlyWhite Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 Tommo piękna maszyna i kolor zacny... Jeśli zaś mogę kolegów zapytać o sprawę z kompresją nie związaną - nie znalazłem innego wątku... Otóż chciałem trochę swoją maszynę rozgrzać i przetoczyć po garażu coby opony trochę rozruszać. A że byłem w starym dresie to trochę prawej nogawki odwzorowało się na wydechu w taki sposób że nijak nie mogę tego cholerstwa usunąć - nadmiar spalonego materiału udało mi się zeskrobać nie uszkadzając chromu ale pozostały zaczernione place z resztkami materiału, którego żadna pasta czy to do chromu czy pasta tempo i jej podobne oraz nafta i denaturat nie ruszą. Chciałbym zapytać czy macie jakieś sugestie czym to cholerstwo mogę usunąć zanim się naprawę wkurzę i odpalę maszynę i zobaczę jak się ten syf sam wypala - to ostatnia deska ratunku... Dziękuję za podpowiedź i sorki ze nie w temacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.