Jump to content

kompresja HD TC 1550 ccm


Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Pięknie wygląda... Taki srebrny cały... 😁 A tak serio mam w swojej Dynce ten właśnie wydech - brzmi jak anioł, który nażarł się fasolki po bretońsku... Czyli świetnie... Tylko u mnie kolor trochę bardziej męski - czarno czarny... 🙂 

Link to comment
Share on other sites

W 2003 FXSTDSE PF CUSTOM VEHICLE OPS SOFTAIL DEUCE CVO wychodził w kolorze  (CENTENNIAL GOLD & VIVID BLACK WITH GOLD LEAF).

W 2004 wychodził FXSTDSE2 PH CUSTOM VEHICLE OPS SOFTAIL DEUCE CVO 2 w kolorze (CANDY COBALT WITH STARLIGHT BLACK) wiec to pewnie ten... bo w 2005 SE już nie było...

Głowice standard, zawory z EVO, stara wersja jeszcze.

Średnica tłoka - 3,875

Skok - 4,00

Kompresja statyczna - 9,11

Kompresja skorygowana - 8,52

Wałki rozrządu SE203.

Ciśnienie obliczeniowe - 172,5 PSI

Dla modelu FXSTDSE2

Jakoś tak będzie...

Edited by FIS

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/           https://silentgrayfellow.pl/  

Link to comment
Share on other sites

Jak to robiłeś zgodnie ze sztuką, a pewnie robiłeś, to różnica ta wynika najczęściej z różnicy w utrzymywaniu ciśnienia w popychaczach hydraulicznych.

Ten z większą kompresją baniak ma popychacz, który jest mniej szczelny...

Ale to diagnoza "przez telefon" wiec, wiesz, ten tego...

Jakbyś chciał to zrobić precyzyjniej to trzeba to robić inaczej... ale wg mnie nie ma sensu dzielić włosa na czworo, jest git ( jak nie walnąłeś babola).

P.S. 1

Sorry za gramatykę.

 

P.S. 2

Szerokości życzę.

  • Thanks! 1

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/           https://silentgrayfellow.pl/  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tommo piękna maszyna i kolor zacny... Jeśli zaś mogę kolegów zapytać o sprawę z kompresją nie związaną - nie znalazłem innego wątku... Otóż chciałem trochę swoją maszynę rozgrzać i przetoczyć po garażu coby opony trochę rozruszać. A że byłem w starym dresie to trochę prawej nogawki odwzorowało się na wydechu w taki sposób że nijak nie mogę tego cholerstwa usunąć - nadmiar spalonego materiału udało mi się zeskrobać nie uszkadzając chromu ale pozostały zaczernione place z resztkami materiału, którego żadna pasta czy to do chromu czy pasta tempo i jej podobne oraz nafta i denaturat nie ruszą. Chciałbym zapytać czy macie jakieś sugestie czym to cholerstwo mogę usunąć zanim się naprawę wkurzę i odpalę maszynę i zobaczę jak się ten syf sam wypala - to ostatnia deska ratunku... 

Dziękuję za podpowiedź i sorki ze nie w temacie... 

 

IMG_20220120_161447.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...