Tommo Posted December 8, 2021 Share Posted December 8, 2021 Mierzone na zimno. 12 i 11,5 bara. Co o tym sądzicie? W normie czy mam się już martwić? Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik1340 Posted December 8, 2021 Share Posted December 8, 2021 Tommo ja się nie znam, ale przeszedłem na ciemną stronę mocy... twin cam to nie Harley Oddaj na amelynium Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
F.I.P. Berek Posted December 8, 2021 Share Posted December 8, 2021 http://www.nightrider.com/biketech/hdhead_compression.htm Tabelka na dole strony... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted December 8, 2021 Author Share Posted December 8, 2021 Nie jest tak źle. Przynajmniej nie muszę go wrzucać do pojemnika na opakowania jednorazowe jak te obecnie produkowane Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
F.I.P. Berek Posted December 8, 2021 Share Posted December 8, 2021 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIS Posted January 7 Share Posted January 7 Skąd te 1550? Po modyfikacjach czy Twój błąd? Quote "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ https://silentgrayfellow.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted January 7 Author Share Posted January 7 https://youtu.be/_oZY_ugiENM Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlyWhite Posted January 9 Share Posted January 9 Pięknie wygląda... Taki srebrny cały... A tak serio mam w swojej Dynce ten właśnie wydech - brzmi jak anioł, który nażarł się fasolki po bretońsku... Czyli świetnie... Tylko u mnie kolor trochę bardziej męski - czarno czarny... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted January 10 Author Share Posted January 10 Mój jest niebiesko czarny Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIS Posted January 10 Share Posted January 10 To jaką masz wersję w końcu? Quote "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ https://silentgrayfellow.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted January 10 Author Share Posted January 10 51 minut temu, FIS napisał: To jaką masz wersję w końcu? FXSTD-SE Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIS Posted January 11 Share Posted January 11 (edited) W 2003 FXSTDSE PF CUSTOM VEHICLE OPS SOFTAIL DEUCE CVO wychodził w kolorze (CENTENNIAL GOLD & VIVID BLACK WITH GOLD LEAF). W 2004 wychodził FXSTDSE2 PH CUSTOM VEHICLE OPS SOFTAIL DEUCE CVO 2 w kolorze (CANDY COBALT WITH STARLIGHT BLACK) wiec to pewnie ten... bo w 2005 SE już nie było... Głowice standard, zawory z EVO, stara wersja jeszcze. Średnica tłoka - 3,875 Skok - 4,00 Kompresja statyczna - 9,11 Kompresja skorygowana - 8,52 Wałki rozrządu SE203. Ciśnienie obliczeniowe - 172,5 PSI Dla modelu FXSTDSE2 Jakoś tak będzie... Edited January 11 by FIS Quote "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ https://silentgrayfellow.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted January 11 Author Share Posted January 11 FIS dzięki. A ta różnica ciśnień na cylindrach to powód do obaw czy jeździć i cieszyć się życiem Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIS Posted January 11 Share Posted January 11 Jak to robiłeś zgodnie ze sztuką, a pewnie robiłeś, to różnica ta wynika najczęściej z różnicy w utrzymywaniu ciśnienia w popychaczach hydraulicznych. Ten z większą kompresją baniak ma popychacz, który jest mniej szczelny... Ale to diagnoza "przez telefon" wiec, wiesz, ten tego... Jakbyś chciał to zrobić precyzyjniej to trzeba to robić inaczej... ale wg mnie nie ma sensu dzielić włosa na czworo, jest git ( jak nie walnąłeś babola). P.S. 1 Sorry za gramatykę. P.S. 2 Szerokości życzę. 1 Quote "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ https://silentgrayfellow.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlyWhite Posted January 20 Share Posted January 20 Tommo piękna maszyna i kolor zacny... Jeśli zaś mogę kolegów zapytać o sprawę z kompresją nie związaną - nie znalazłem innego wątku... Otóż chciałem trochę swoją maszynę rozgrzać i przetoczyć po garażu coby opony trochę rozruszać. A że byłem w starym dresie to trochę prawej nogawki odwzorowało się na wydechu w taki sposób że nijak nie mogę tego cholerstwa usunąć - nadmiar spalonego materiału udało mi się zeskrobać nie uszkadzając chromu ale pozostały zaczernione place z resztkami materiału, którego żadna pasta czy to do chromu czy pasta tempo i jej podobne oraz nafta i denaturat nie ruszą. Chciałbym zapytać czy macie jakieś sugestie czym to cholerstwo mogę usunąć zanim się naprawę wkurzę i odpalę maszynę i zobaczę jak się ten syf sam wypala - to ostatnia deska ratunku... Dziękuję za podpowiedź i sorki ze nie w temacie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.