Sieluuu Opublikowano 7 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2021 Siemka mam problem z suzuki gsxr 750 k1 Na zimnym silniku pali od strzała ale gdy osoagnie temperaturę powyżej 100 stopni np. Poprzez stanie na światłach czy w korku i w ciągu 15 minut go zgaszę to motor nie pali, zachowuje się jakby miał słaby aku 2 razy zakreci I nie ma siły i zdycha. Muszę poczekać z 10-15 min aż temperatura troszkę spadnie i motor pali jak nowy. Problemu nie ma kiedy jadę sobie i motor osiąga 80-95 stopni i go zgasze to pali normalnie bez żadnego problemu. Mam nadzieję że ktoś cos zrozumial z tego 🙂 macie jakieś porady co z tym zrobic ? Gdzie tkwi problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys4891 Opublikowano 8 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2021 Z opisu wygląda jal by opory silnika mocno rosły jak się rogrzeje. To pasuje do "puchnięcia" tłoków, które wtedy się klinują w cylindrze.Nie powinno tak być, ale specjalistą nie jestem, więc nie chcę wydawać "wyroku"obliczone na lukakatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2021 17 minut temu, patrys4891 napisał: Z opisu wygląda jal by opory silnika mocno rosły jak się rogrzeje. To pasuje do "puchnięcia" tłoków, które wtedy się klinują w cylindrze. Nie powinno tak być, ale specjalistą nie jestem, więc nie chcę wydawać "wyroku" obliczone na lukakatorze Nie pasuje to do puchnięcia tłoków i już wiem, że nie nie miałeś styczności z tym zjawiskiem. 7 godzin temu, Sieluuu napisał: Siemka mam problem z suzuki gsxr 750 k1 Na zimnym silniku pali od strzała ale gdy osoagnie temperaturę powyżej 100 stopni np. Poprzez stanie na światłach czy w korku i w ciągu 15 minut go zgaszę to motor nie pali, zachowuje się jakby miał słaby aku 2 razy zakreci I nie ma siły i zdycha. Muszę poczekać z 10-15 min aż temperatura troszkę spadnie i motor pali jak nowy. Problemu nie ma kiedy jadę sobie i motor osiąga 80-95 stopni i go zgasze to pali normalnie bez żadnego problemu. Mam nadzieję że ktoś cos zrozumial z tego 🙂 macie jakieś porady co z tym zrobic ? Gdzie tkwi problem ? Na początek sprawdzić rozrusznik a jak to zrobisz to napisz a wtedy pomyślimy dalej. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beniamin Opublikowano 8 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2021 A ja spotkałem się z przypadkami, że akumulator żelowy pod wpływem wysokiej temperatury siadał. Dopiero po ostygnięciu "odżywał". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys4891 Opublikowano 8 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2021 Nie pasuje to do puchnięcia tłoków i już wiem, że nie nie miałeś styczności z tym zjawiskiem. To prawda. Przepraszam jak wprowadziłem w błąd.obliczone na lukakatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 Mozliwe ze cos sie dzieje z rozrusznikiem w wysokiej temperaturze, ale dla mnie to slaby aku. Gdy opory w instalacji wzrastaja pod wplywem temperatury nie ma sily dobrze zakrecic, albo kreci ale sila iskry spada. Oprpcz wymiany baterii warto przeczyscic wszystkie punkty polaczen instalacji, czy jej czesci ze specjalnym uwzglednieniem punktow laczenia z masa na silniku i ramie. Trzeba odkrecic te sruby, oczyscic przylgnie koncowek i miejsc do ktorych sa przykrecone zabezpieczyc wazelina tech. i skrecic z powrotem. Mozliwe ze wowczas obecna bateria okaze sie wystarczajaca. Aha sprawdz rowniez ladowanie, warto przeprowadzic osobny przewod laczacy mase reglere z masa aku, zeby to nie szlo przez cala wiazke, no i stan wtyczki reglera z alternatorem, czy tam nie ma korozji ( bialy osad / pyl ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Zamiast wazeliny technicznej polecam ten specyfik. Jest przetestowany przeze mnie w okresie 10 lat. Znakomite rezultaty. Spray głęboko dociera we wtyczkach a smar świetnie spisuje się przy klemach i połączeniach śrubowych. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 On 10/8/2021 at 9:14 AM, Beniamin said: A ja spotkałem się z przypadkami, że akumulator żelowy pod wpływem wysokiej temperatury siadał. Dopiero po ostygnięciu "odżywał". Ja mialem podobnie tak w samochodzie.Jadac w miescie czy w korkach po wylaczeniu silnika ponowny start byl nie mozliwy.Tylko bylo slychac cykanie bendiksa.Po okolo 30 min.postoju sillnik normalnie krecil.Po wymianie baterii problem znikl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Nie Jonaszko, zuzycie rozrusznika na tulejkach bedzie sie objawialo w kazdej temperaturze. Mialem tyle starych gratow ( samochodow ) ze to dobrze pamietam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Co do rozrusznika to ja sugeruję zwarcie na uzwojeniach po nagrzaniu. Przyznam, ze nie słyszałem o akumulatorze co mu zdrowie wraca...ale dobrze wiedzieć. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Dokładnie tak jak pisze Monter. Wymiana rozrusznika powinna pomóc. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Nie znam budowy tego rozrusznika ale takie zachowanie to "normalka" dla rozrusznika w FJ 1200. Jest to problem z masą, która na rozrusznik jest przekazywana przez wypustki wewnątrz rozrusznika po latach styk słabnie i słabo kręci na rozgrzanym silniku. Wystarczy zdjąć dekiel rozrusznika i podgiąć te blaszki na nowo i problem znika. Ja bym najpierw poszukal "masy". Rozrusznik zawsze się zdąży wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 1 hour ago, _Monter_ said: Przyznam, ze nie słyszałem o akumulatorze co mu zdrowie wraca...ale dobrze wiedzieć. Gdybym sam tego nie doswiadczyl a tylko slyszal , tez mialbym mieszane uczucie 🤔.Nie jeden raz napotkalem na roznego rodzaju "nie mozliwego" cudu na kiju.🤦♂️ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.