damian19961 Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Witam kupiłem motor i zmieniając świece zauważyłem że czujnik przepustnicy ma zdjęta kostke. I teraz mam do was pytanie dlaczego to było zdjęte, czujnik kupiłem używany niby pewny i nie wiem czy przekładać czy nie.. Pomierzyłem napięcia i oporność czujnika tego co siedzi i niby wszystko jest z nim ok ale czemu jest odpięty? Proszę o. Odpowiedź Zrobiłem tak jak na zdjęciu z serwisówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Może ktoś po prostu zapomniał go podpiąć po serwisie gaźników. W F4I (wtrysk) ma on duże znaczenie a przy gaźniku niewielkie 🙂 Podepnij i zobacz czy jest różnica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 przecież motocykl nie wybuchnie od podpięcia czujnika , prąd w całej okolicy też nie powinien zniknąć ani piorun nie powinien walnąć w twój dom Po prostu go podepnij i zobacz co się zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian19961 Opublikowano 30 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 No właśnie się nic nie zmienia, i chodzi o to czy coś jest zwalone z instalacją lub uszkodzony czujnik?, w ogóle jakie on ma zadanie i czym steruję? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian19961 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 Witam mam pytanie jak ustawiacie czujnik położenia przepustnicy w swoich cbr f4 2000r? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 7 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 Jak w manualu. Czujnik powinien pokazywać ok 500 Ohm na wyjściu. F4 nie mam od 8 lat więc szczegółów już nie pamiętam. Honda C8R600F4 Service Manual (Page 321 of 362) | ManualsLib Napięcie na wejściu jest prawidłowe? Generalnie moto nie odpali z odpiętym/niesprawnym czujnikiem. 1 Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian19961 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 11 godzin temu, Bimbak napisał: Jak w manualu. Czujnik powinien pokazywać ok 500 Ohm na wyjściu. F4 nie mam od 8 lat więc szczegółów już nie pamiętam. Honda C8R600F4 Service Manual (Page 321 of 362) | ManualsLib Napięcie na wejściu jest prawidłowe? Generalnie moto nie odpali z odpiętym/niesprawnym czujnikiem. Właśnie odpala i chodzi z odpiętym.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 hmm ok, mogłem źle to zapamiętać, kilka lat minęło. W czym jest więc problem? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian19961 Opublikowano 8 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 Ogólnie trochę Przebiera mi na obrotach i nie wiem czy ten czujnik jest uszkodzony lub dobrze ustawiony bo jak kupiłem moto to był odpięty, wg kolego może wiesz co on robi ten czujnik w gaznikowcach? Czymś on steruję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 Steruje wyprzedzeniem zapłonu. Problem z tym czujnikiem będzie się odznaczał raczej tylko w pracy pod obciążeniem. Motocykl będzie słabszy lub może się lekko dusić przy nagłym otwarciu gazu. Może się zalewać. Na pracę na wolnych nie ma wpływu. Jak przebiera na wolnych to źle szukasz. Gaźniki do regulacji albo coś nagrzebane w dolocie. Moja przebierała nałogowo, ale miała niestandardowe dysze, filtr K&N, pełny układ wydechowy Arrow i ogólnie ciężko ją było ustawić tak by znośnie chodziła na wolnych, za to bardzo mocna była jak na gaźnikowe F4. Na standardowym filtrze to w ogóle chodzić nie chciała. Za to twoja jeśli ma standardowe dysze i układ wydechowy to znowu może potrzebować standardowego filtra powietrza. Jakiś serwis robiłeś ostatnio? Moto jest seryjne czy masz coś tam nadłubane? 1 Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian19961 Opublikowano 8 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 (edytowane) Szczerze to mam go 2m dopiero, wydech widać że przerobiony raczej pusty, filtr k&n. Drugi problem to w okolicy 4-6tys jak pełen gaz przy przyspieszaniu to czuć że go zalewa i słabo przyspiesza wtedy.. Dzisiaj przyjdą gaźniki używane, wymyje je i zrobię 0rzeglar gaznikow zamontuje i zobaczę czy coś się poprawi Edytowane 8 Czerwca 2021 przez damian19961 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 To niewele da, jako ze gazniki podcisnieniowe potrzebuja okreslonej masy powietrza z ktora wspolpracuja, stad pudlo fitra powietrza o okreslonej pojemnosci jest konieczne by motocykl pracowal dobrze w calym zakresie obrotow. Drugi poblem to pusty wydech. Ktos kto go oproznil nie slyszal pewnie o zjawikach falowych wplywajacych na prace i moc silnika. Szczegolnie w silnikach ze sportowa charakterystyka rozrzadu i dlugim czasem w ktorym zarowno zawory wydechowe jak sssace pozostaja otwarte ( valves overlapping ). Ale jak Bimbak napisal nie ma to wplywu na nierowne wolne obroty, tam jak sadze moga byc przecieki powietrza do ukladu wolnych, czy wogole do gaznikow w 20 letnim sporcie dosc czesty problem jak sadze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian19961 Opublikowano 8 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 Hmm tzn gdzie te przecieki powietrza coś dokładniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 Nie mam szklanej kuli, ale moga byc przez sparciale kolektory ssace, brak oringow na srubach regulacji mieszanki na wolnych, nieszczelnosci wezy laczacych kolektor ssacy z kranikiem jesli jest podcisnieiowy, nieszczelne kapturki zaslaniajace krocce do podlaczenia zegarow podczas synchronizacji, a nawet oski przepustnic. 20 lat to troche czasu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 Sam możesz sprawdzić wężyki idące do kolektora ssącego i gumy łączące airbox z przepustnicami. Czy nie są popękane i sparciałe. Resztę tematów, które wymienił Adam bym zostawił na regulację gaźników. Ktoś kto dobrze ogarnia gaźniki, przy czyszczeniu i regulacji powinien zauważyć, że coś jest nie tak i zlokalizować przyczynę problemów. 1 Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.