MłodyWilk22 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 no moim zdaniem tez dalej zaworki nie uszczelniają. Ale jeśli są nowe to gniazda do inspekcji. Najpierw je obejrzyj a jesli nic nie wypatrzysz to kontrola poziomów paliwa w komorach pokaże Ci który zaworek nie trzyma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Jak zrobić tą kontrolę? Zlewać z każdej miseczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Jeśli masz śruby spustowe w komorach to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Mam te śruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Czyli nie sprawdzałeś poziomów po złożeniu gaźników 🙂 Stąd te cyrki 🙂 W takim razie do dzieła !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 No pewnie ze nie sprawdzałem, wszystko nowe więc nie miałem podejrzeń że cos może być nie tak jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 (edytowane) No więc zaczynając od prawej 1-30 2-35 3-45 4-60 Jaka wartość powinna być prawidłowa a jaka dopuszczalna? Edytowane 26 Kwietnia 2021 przez Kao Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 nie wiem co oznaczają podane przez Ciebie liczby, ale jedno jest pewne - poziomy do poprawy 😬 I nie wiem też jak chcesz dalej naprawić ten motocykl, nie majac przed nosem podstawowej rzeczy - książki serwisowej?! Tam jest czarne na białym napisane w jakim przedziale mają zawierać się poziomy, od jakiego punktu je mierzyć itd itp. Nikt za Ciebie nie będzie studiować serwisówki bo nikt na pamięć jej nie zna. Także najpierw warto zgłebić wiedze co jak działa, jak się sprawdza/kontroluje a dopiero później brać się za naprawę motocykla... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 To są ilości w ml zlane z miseczek. Serwisówki studiować za mnie nie musisz wystarczy że podeślesz a jeżeli uważać że forum jest tylko do przechwalania się swoim sprzętem a nie do pomocy to masz dziwny tok rozumowania według mnie. Każdy kiedyś musi być początkujący każdy musi popełniać błędy i czerpać wiedzę od innych, bynajmniej tak mi się wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Myślałem, że zrozumiesz co chciałem Ci przekazać... Czyli że zabierasz się za naprawę od d... strony - zaczynasz coś rozbierać, wymieniać itd a nie masz pojęcia jak to ma działać i czy w ogóle jaka kolwiek wymiana jest potrzebna... Najpierw diagnozuje się problem i sprawdza wszystko po kolei, a dopiero później wymienia. A tego zrobić bez odpowiedniej "lektury" się nie da... Lektury pod nos tez nikt Ci podstawiać nie będzie - max 15min szukania w necie... A najgorsze jest to że uczysz się na nie swoim motocyklu który za chwile takim podejsciem zepsujesz do końca... Daj coś od siebie, doczytaj i dopiero później pytaj jeśli coś będzie nie jasne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 (edytowane) Dobra po kolei, silnik został zalany beną więc jaki sens ma sprawdzanie poziomu jak wiadomo że jest kiszka więc tak czy tak do rozbiórki i regeneracji? Co by mi podpowiedziała kontrola? Logiczne że skoro się przelewał to zaworki nie trzymają i nie trzeba tu żadnych kontroli gdy wiesz ze będziesz zmieniał cały zestaw. Ps. Człowiek uczy się całe życie i nie wymówisz mi że Tobie nie zdarzają się nowinki i niespodzianki i wszystko wychodzi Ci z zamkniętymi oczami. Edytowane 27 Kwietnia 2021 przez Kao Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 No to przyda mi się oświecenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Temperatura rur wydechwych powinna byc rozna po zapaleniu i rozgrzewaniu silnika na wolnych. To ze zapala bez ssania tez pokazuje ze ma zbyt bogata mieszanke z jakiegos powodu. Tym powodem moze byc zassanie cieknacego paliwa z kolektora ssacego / puszki filtra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 No napewno tak jest jak mówisz, zostaje jedynie gniazda jeszcze zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Ilosci paliwa zlane z komor pokazuja ze najbardziej podejrzany jest 4 ty gaznik z najwieksza iloscia paliwa. Koledzy maja racje ze serwisowka by ci b.pomogla, tym bardziej ze do tak starego motocykla jest pewnie za darmo do sciagniecia z netu. Mozesz oczywiscie sprobowac sposobu z docieraniem gniazda do zaworka jesli stozek tego zaworka nie jest niczym pokryty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.