Pipcyk Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 He he, jeżeli ciepło , to pewnie miałeś zatkany otworek odpływowy w głowicy i zebrało sie tam trochę wody co powodowało upływność prądu na masę, co przy zwiększonym poborze prądu powodowało wypadanie zapłonów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Czolem! 8O Ale utrudniacie sprawy proste :).Nie, to tez nie to :).Gdzie tu pukniecie?? Juz bardziej pomoc nie moge... :) Pozdrawiam PSZaraz dostane ostrzezenie za chatowanie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 MiałeĹ jakis dodatkowy wyłÂšcznik pršdu, który dawał małe zwarcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Eee, nie dostaniesz, przeca to konkurs. Poza tym pukniecie miało być w głowice :) Ale wracając do sprawy, problem dotyczy instalacji elektrycznej.Bo innego związku nie widzę.Jeżeli to nie styki, regulator i tak nie, bo jest elektroniczny, alternator nie, stacyjka sprawna, cewka sprawna , akumulator OK, przerywacz także sprawny. No to kurcze juz prawie niewiele rzeczy zostało z instalacji elektrycznej w co by można było puknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Czolem! Nie... Instalacja z tego co wiem jest oryginalna.No moze poza elektronicznym reglerem, ktory wymuszal mala koretke w instalce, ale jak pisalem, to nie regulator... Ludzie, jak sadzicie, po co napisalem CIEPLO? :)Co Pipcyk napisal :twisted: ? Pozdrawiam PSNie mowilem, ze puknalem w to cos... Moze tym czyms :)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 No to jeszcze pytanie o pukniecie :)Czy to było jakieś zwykłe puknięcie ? typu młotkiem w kowadło, czy jakieś wyspecjalizowane Np, jakimś małym młoteczkiem poprzez jakiś trzpień w jakiś element :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Pewnie puknołeś swiecą, :) jakies zmostkowanie albo inne tego rodzaju zabrudzenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Czolem! Pewnie puknołeś swiecą, :D jakies zmostkowanie albo inne tego rodzaju zabrudzenie ;) Tak, braaaaaaaaaaaaaaawo :) ;) ;) :) :) :D :) :D. Ale nie zmostkowanie, tylko za duza przerwa byla :). W zyciu bym na to nie wpadl... Ale po tej operacji motor ozdrowial :D. Mamy zwyciezce!!Piwo dla Pipcyka :) :D ;) !! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 He he, może bedzie Rybnik Party :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Czolem! Tak tylko dodam...Qrde, zeby taka pierdolka mi tyle krwi napsula, to po prostu jest niesamowite. Ja naprawde mam pecha do blachostek, ktore w rezultacie powoduja spore niedomagania sprzeta :D.Ale co tam. Grunt, ze motorek znowu smiga :D.Gratulki dla zwyciezcy :D. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Czolem! Tak tylko dodam...Qrde, zeby taka pierdolka mi tyle krwi napsula, to po prostu jest niesamowite. Ja naprawde mam pecha do blachostek, ktore w rezultacie powoduja spore niedomagania sprzeta :D.Ale co tam. Grunt, ze motorek znowu smiga :D.Gratulki dla zwyciezcy :D. Pozdrawiam Dobra dobra, wymeczyłem ta zagadke mnustwem pytań pomocniczych :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Czolem! To teraz jeszcze maly pytanko do Ciebie Pipcyk...Uwazasz, ze to jest mozliwe, zeby przerwa na swiecy powodowala takie objawy?Tzn. mozliwe jak widac jest, ale czy np. nie jest to przypadkiem pochodna jakiegos powazniejszego problemu?Ze np. za miesiac znowu zacznie mi sie dziac to samo i bede znowu musial zmniejszyc przerwe na swiecy :? ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 czolemmnie sie tak dzialo przy mz,jak blaszki w obudowie kierunkowskazu-te co trzymaja zarowke stykaly sie i to powodowalo zwarcie...wez w koncu zbychu napisz bo sie chopaki zamecza.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Czolem! To teraz jeszcze maly pytanko do Ciebie Pipcyk...Uwazasz, ze to jest mozliwe, zeby przerwa na swiecy powodowala takie objawy?Tzn. mozliwe jak widac jest, ale czy np. nie jest to przypadkiem pochodna jakiegos powazniejszego problemu?Ze np. za miesiac znowu zacznie mi sie dziac to samo i bede znowu musial zmniejszyc przerwe na swiecy :? ? Pozdrawiam Nie, to normalne.Jeżeli szczelina jest za duża napięcie potrzebne do zjonizowania gazów pomiędzy elektrodami i przepływu ładunków.A przy zwiększonym napięciu zgodnie z prawem Ohma rośnie także upływność prądów na masę , tak więc jeżeli szczelina będzie zbyt wielka iskra może w ogóle nie przeskoczyć a ładunki po prostu albo upłyną na masę, albo po prostu zostaną zmagazynowane w cewce , co może prowadzić do jej uszkodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Czolem! To teraz jeszcze maly pytanko do Ciebie Pipcyk...Uwazasz, ze to jest mozliwe, zeby przerwa na swiecy powodowala takie objawy?Tzn. mozliwe jak widac jest, ale czy np. nie jest to przypadkiem pochodna jakiegos powazniejszego problemu?Ze np. za miesiac znowu zacznie mi sie dziac to samo i bede znowu musial zmniejszyc przerwe na swiecy :? ? Pozdrawiam Nie, to normalne.Jeżeli szczelina jest za duża napięcie potrzebne do zjonizowania gazów pomiędzy elektrodami i przepływu ładunków.A przy zwiększonym napięciu zgodnie z prawem Ohma rośnie także upływność prądów na masę , tak więc jeżeli szczelina będzie zbyt wielka iskra może w ogóle nie przeskoczyć a ładunki po prostu albo upłyną na masę, albo po prostu zostaną zmagazynowane w cewce , co może prowadzić do jej uszkodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.