Skocz do zawartości

Kawka strajkuje :)))


Klapek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dopiero dziś siadłem na moto po wymianie łańcuszka rozrządu i lipa tzn silnik chodzi cichutko i wogule micha się jarzy ale:

- ciężko pali w zasadzie prawie w cale :D

- chodzi na 3 gary :)

- nie ma wolnych obrotów :D

- odpala tylko bez ssania przy załączeniu go silnik od razu gaśnie

Wychodzi że ma za mało powietrza ale filtr jest po przebiegu 3000km świece również są z tym samym przebiegiem.W czerwcu robiłem synchronizację gaźników i wychodzi na to że bez ponownego synchro się nie obejdzie :) Mam dostęp do wakuometrów ale nie mam serwisówki więc lipa. Może ktoś z was pomocni 4umowicze :) da jakieś wskazówki co i jak krok po kroku z tymi zegarami począć bo same jakoś nic nie chcą zrobić :lol:

Pozdrawiam

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpie czy to wina synchronizacji, a w zasadzie jestem pewien że napewno nie. Raczej w jakiś dziwny sposób masz za bogatą mieszanke. Przedewszystkim spróbuj wykręcić świece i opalić je nad gazem, możliwe że są zarypane. Jeśli to nie pomorze, to moze zasyfily sie dysze powietrza w gaźnikach. W każdym razie tam prawdopodobnie należy szukać usterki. Sugerował bym rozebranie i przeczyszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd jest ok - sam ustawiałem :mrgreen: Wina leżała w gaźnikach jak z resztą pisał Idaho. Okazało się że w czasie wymiany łańcuszka odparowało paliwo z komór pływakowych i zablokowały się zaworki iglicowe odpowiedzialne za zamykanie dopływu paliwa do gaźników.Odkręciłem komory, wyjołem pływaki z zaworkami, przedmuchałem wszystko i motorek gada jak nigdy dotąd :lol:

Pozdro all :)

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dostęp do wakuometrów ale nie mam serwisówki więc lipa.

 

Problem rozwiązany, ale dodam jeszcze o synchronizacji.

Serwisówka nie jest potrezbna - podłączasz cztery wężyki w odpowiednie miejsca (we wszystkich motocyklach są to albo zaślepione końcówki (czasami też stosuje się podłączenie podciśnienia do kranika), lub wkręca się adaptery w otwory w dolocie na codzień zaślepione śrubkami). Ustawiasz tak długo, ze wszystkie zegary pokazują to samo. Masz trzy śruby - pierwsza i ostatnia ustawia sąsiednie przepustnice - czyli 1 gar z 2 i 3 z 4. Środkowa ustawia 1 i 2 w porównaniu do 3 i 4 razem.

 

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...