korylcio Opublikowano 4 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Niestety sytuacja nadal ta sama, jakiś inny pomysł? Ktoś może pomóc? Jedyne rzeczy które nie zostały wymienione w tym motocyklu: cewka, moduł lub oryginalny kondensator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Nie masz tam przypadkiem podłączonego czegoś co "kradnie prąd", np. świateł? Jeśli nie, to jakiś np. uszkodzony czujnik może powodować takie "zwarcie". Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 12 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 Brak świateł, jeśli byłoby zwarcie to czemu na akumulatorze miałby odpalać? Napięcie przy kopaniu 4-5V, po uruchomieniu silnika 12,6 V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 Na jakich obrotach jest te 12.6V ? Czy z wlaczonymi swiatlami czy bez? Czy teraz klopoty z osiaganiem pelnej mocy rozwiazales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 13 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Tutaj brak swiatel, na obrotach jałowych. Tak problemy z mocą zostały rozwiązane (był nieszczelny przewód paliwowy w baku). Po wymianie stojana i impulsatora w trakcie próby odpalania napięcie ładowanie do 11v, ale czy to nie nadal za mało? Jak próboje odpalić nie słyszę pompy i wtrysku aby działały. Poprawka, na bardziej czułym mierniku 14v prąd ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Brak świateł, jeśli byłoby zwarcie to czemu na akumulatorze miałby odpalać? Napięcie przy kopaniu 4-5V, po uruchomieniu silnika 12,6 V. Zwarcie w cudzysłowie, czyli lekkie zwarcie Dlatego, że w akumulatorze jest dużo większy prąd niż z prądnicy przy kilkuset obrotach. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 16 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Również wymieniłem kondensator, bez zmian. Przepatrzyłem wszystkie kable, wyczyściłem złączki, wypiąłem i wpiąłem wszystkie czujniki, również bez nich próbowaliśmy odpalić, bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Stojan i regler zakładałeś nowe, czy używki?Wrzuć fotkę reglera z widocznymi kolorami przewodów idących do niego lub schemat elektryczny. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 22 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 Stojan nowy, regler? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 W pierwszej kolejności odłącz te dwa żółte przewody od reglera i sprawdź jakie na nich jest napięcie podczas kopania. Oczywiście multimetr ustawiony na zakres napięcia przemiennego. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 22 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 9-12v zależy od kopnięcia, ale i wartość 18-19v czasami się pojawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 To zrob ten sam pomiar po zapaleniu silnika na wolnych i powiedzmy 3 tys obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 To zrob ten sam pomiar po zapaleniu silnika na wolnych i powiedzmy 3 tys obr.Nie odpali na odpiętych przewodach fazowych, nawet po podpięciu akumulatora do kondensatora ;)Do autora:Sprawdź czy przypadkiem nie pojawia się jakaś rezystancja pomiędzy jednym żółtym przewodem a masą oraz pomiędzy drugim żółtym przewodem a masą.Jeśli nie, to podłącz do żółtych przewodów żarówkę 12v 50w i sprawdź czy zapala się podczas kopania. Wykręć do tego świece żeby lepiej się kopało. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Na wolnych obrotach ok. 10,5v, na wyższych (brak obrotomierza) ok. 11,2. Oczywiście pomiar na wpiętych przewodach. Jeśli chodzi o rezystancję, nie pojawia się. Z żarówką sprawdzę po świętach - kwarantanna, a brak takiej żarówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Strasznie malo. Moze uda ci sie wysunac te wsowki na tyle zeby silnik zapalil ale zeby zlapac woltaz koncowkami miernika i sprawdzic napiecie na wysokich obrotoach. Moja stara BSA dawala ponad 30V zmiennego na takim jednofazowym altku przy tych 3 / 4 tys obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.