Skocz do zawartości

Problem z silnikiem KTM sxf 250 2011


korylcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Tutaj brak swiatel, na obrotach jałowych. Tak problemy z mocą zostały rozwiązane (był nieszczelny przewód paliwowy w baku).

Po wymianie stojana i impulsatora w trakcie próby odpalania napięcie ładowanie do 11v, ale czy to nie nadal za mało?

Jak próboje odpalić nie słyszę pompy i wtrysku aby działały.

Poprawka, na bardziej czułym mierniku 14v prąd ładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 12.03.2021 o 10:46, korylcio napisał:
Brak świateł, jeśli byłoby zwarcie to czemu na akumulatorze miałby odpalać?

Napięcie przy kopaniu 4-5V, po uruchomieniu silnika 12,6 V.

Zwarcie w cudzysłowie, czyli lekkie zwarcie

Dlatego, że w akumulatorze jest dużo większy prąd niż z prądnicy przy kilkuset obrotach.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności odłącz te dwa żółte przewody od reglera i sprawdź jakie na nich jest napięcie podczas kopania. Oczywiście multimetr ustawiony na zakres napięcia przemiennego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 22.03.2021 o 18:26, Adam M. napisał:
To zrob ten sam pomiar po zapaleniu silnika na wolnych i powiedzmy 3 tys obr.
Nie odpali na odpiętych przewodach fazowych, nawet po podpięciu akumulatora do kondensatora ;)

Do autora:
Sprawdź czy przypadkiem nie pojawia się jakaś rezystancja pomiędzy jednym żółtym przewodem a masą oraz pomiędzy drugim żółtym przewodem a masą.
Jeśli nie, to podłącz do żółtych przewodów żarówkę 12v 50w i sprawdź czy zapala się podczas kopania. Wykręć do tego świece żeby lepiej się kopało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na wolnych obrotach ok. 10,5v, na wyższych (brak obrotomierza) ok. 11,2. Oczywiście pomiar na wpiętych przewodach.

Jeśli chodzi o rezystancję, nie pojawia się.  Z żarówką sprawdzę po świętach - kwarantanna, a brak takiej żarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie malo. Moze uda ci sie wysunac te wsowki na tyle zeby silnik zapalil ale zeby zlapac woltaz koncowkami miernika i sprawdzic napiecie na wysokich obrotoach. Moja stara BSA dawala ponad 30V zmiennego na takim jednofazowym altku przy tych 3 / 4 tys obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...