Mateq Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Witam. Motocykl yamaha rj11, rok 2006, przebieg 29000km Po przejechaniu 250km motocykl zaczął palić na 3 gary. Zdemontowałem cewko fajki a w nich znajdował się rdzawy osad. Po wyczyszczeniu praca silnika wróciła do normy. Po przejechaniu kolejnych 300km, motocykl na wolnych obrotach zaczął nierówno chodzić a obroty skaczą o 0,5 tyś obrotów, po odkręceniu manetki zbiera się prawidłowo. Wymieniłem świece, zmierzyłem opór cewko fajek, wakuometrem dokonałem pomiaru przepustnic wszystko w normie a obroty dalej skaczą. Ustawienie czujnika tps w trybie serwisowym teoretycznie w normie od 18 do 99. Dokonałem pomiaru napięcia na czujniku i wynosił 0,56V, po skorygowaniu kąta położenia na wartość z manuala 0,66V przestał falować, ale praca silnika brzmiała jak od traktora. Powróciłem do pierwotnych ustawień i tak jak wcześniej falowanie na wolnych obrotach. Dodam, żę katalizator został wyciety kilka tyś km temu i praca silnika była równa do tej pory. Macie jakieś pomysły co może mu dolegać ? [vimeo] [ /vimeo] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Nie, nie mam. Jesli katalizator zostal wyciety,a sonda siedzi w wydechu to w jaki sposob ma normalnie pracowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateq Opublikowano 3 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Obawiam się, że to coś poważniejszego. Pogrzebałem jeszcze przy tym tps, wyczyściłem filtr paliwa, i ogólnie coraz gorzej pracuje. Po odpaleniu na zimnym wydaję się, że wszytko w porządku. Jak złapie temperaturę silnik strasznie hałasuje praca wydaje się nie równa i po lekkim dodaniu gazu strzela z tłumika i czuć benzynę. [vimeo ][ /vimeo] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Na moje ucho to panewa jak nic! Spuszczaj olej i szukaj opiłków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateq Opublikowano 3 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Tylko, że na zimnym nie tłucze i na wysokich obrotach tak samo równa praca, a to nie pasuje do objawów panewek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Panewka nie tłucze na zimnym bo jest jeszcze gęsty olej. Im bardziej silnik sie nagrzewa tym bardziej dzwięk się nasila, prawda? Miałem to samo w ZX-6R 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Wczesne stadium panewki. Później będzie waliło od samego początku, jak tu: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateq Opublikowano 13 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Sprawa okazała się błaha. Spuściłem olej w poszukiwaniu opiłków, nic. Postanowiłem sprawdzić luzy zaworowe, wszystkie w normie, przy okazji zdemontowania przepustnic, przeczyściłem je wraz z mechanizmami w tych przepustnicach co okazało się rozwiązaniem problemu. Zrobiłem już około 200km i wszystko w normie. [vimeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.