edzi Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 (edytowane) Witam , mam taki problemik , odpalę moto i jest na ssaniu około 1500 obrotów na min ,i za kilka chwil samo wzrasta czasami do 6000,wymieniane były króćce ssące , czujnik położenia walu , moduł zapłonowy ,i cały czas to samo , gaźniki tez były zmieniane i cały czas to samo , gaźniki mikuni bs34 cztery sztuki. Może ktoś coś miał podobnego . Wymieniany był tez przyspieszacz zapłonu Edytowane 3 Czerwca 2020 przez edzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 tradycyjnie, jak wszystkich gapciów, czas do jutra lub kolejnej wizyty jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Mialem Spectre lata temu i nic tam szczegolnego nie ma, normalny przecietny gaznikowy UJM. Wzrost obrotow normalnie spowodowany jest przeciekami powietrza przez kolektory ssace lub gazniki, czy wszystko tam jest szczelne, jesli chodzi o pudlo filtra powietrza? Czy wolne obroty byly ustawiane? To przede wszystkim trzeba sprawdzic, czy ten motocykl byl w jakims warsztacie motocyklowym czy sam po prostu wymieniales te wszystkie czesci? Aha, prawidlowe wolne tego modelu to 1000 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzi Opublikowano 3 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Wszystko sam robię , w tamtym roku padły oringi pod głowicą i zaczęło cieknąc ,rozebrany silnik , nowa farba , wszystkie nowe uszczelki , gaźniki nie były ruszane , były zabezpieczone prze kurzem , paliwo było dolewane żeby żadnych osadów nie było , po złożeniu 3-4 min normalnie a potem same rosną do 6k ,nowe uszczelki w gaźnikach (zestawy naprawcze ).Kupilem drugie gaźniki i to samo ,dysza wolnych obrotów książkowo ustawiona tak dzialal przed rozebraniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Z mojego niezbyt duzego doswiadczenia ( przez 50 lat budowalem tylko wlasne motocykle ) zauwazylem ze jezeli po remoncie / naprawie wystepuje jakis problem to trzeba wrocic w miejsce naprawiane bo najwyrazniej sam cos sknocilem. W zwiazku z tym mam pytanie czy nowa uszczelka pod glowica byla uszczelka fabryczna, czy nie i w jaki sposob byla dokrecana? A i jaki byl to rodzaj uszczelki? Aha, jeszcze uwaga - takie przegazowki na czerwone pole bez obciazenia nie sa zdrowe dla twego silnika, wal korbowy na kozyskach rolkowych jest skladany z czesci tylko na wcisk i znany z tego ze potrafi sie z lekka przesunac co powoduje b. nieprzyjemne wibracje silnika i kosztowna naprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzi Opublikowano 3 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 (edytowane) Taka przygazowka była tylko raz i to na rozgrzanym silniku , uszczelki są nowe firmy athena , silnik był cały rozebrany , wyczyszczone wszystkie kanały olejowe , pomalowany i złożony, niemożna go źle złożyć bo nie odpali , pierwszy tłok w zz i t-mark t i musi być dobrze. Chodziło mi o pokazanie wolnych obrotów ,a nie przygazowke Edytowane 3 Czerwca 2020 przez edzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Nie odpowiedziales na moje pytanie o uszczelke pod glowica, jakiego typu byla: - wzmocniony klingieryt z metalowymi wstawkami dookola cylindrow, miedziana, stalowa czy jeszcze inna? Zreszta jesli Athena to pewnie klingieryt wiec bym ja jeszcze raz dokrecil zgodnie z kolejnoscia dokrecania minimalnie luzujac kazda srube i dokrecajac do wlasciwego momentu, oprocz tego sprawdzil wycieki powietrza w okolicach filtra powietrza, gaznikow i kolektorow ssacych opryskujac calosc woda z mydlem z jakiejs butelki na pracujacym silniku. To najpierw, dokrecanie glowicy potem jesli nic sie nie znajdzie przy gaznikach. Aha, wolne obroty ustawiales na goracym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzi Opublikowano 4 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Uszczelki były dosyć grube i chyba tak jakby zbrojone , przed składaniem zmierzyłem równość głowicy i 0,05 nie wchodziło , dziś nowe uszczelki komory pływakowej , ustawianie pływaków , i czyszczenie każdego możliwego kanału w gaźniku . Zmieniane króćce ssące miedzy gaźnikiem a głowicą , gumy doloty są nowe i jeszcze miękkie , ale nie ma różnicy czy są założone bo tak samo się dzieje. I tak to teraz wygląda , jutro chyba silnik do rozbiórki , jakieś odgłosy z silnika się pojawiły https://www.youtube.com/watch?v=Kx_8gA4OYlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Silnik ladniej wchodzi na obroty niz na poprzednim filmie, szkoda ze samoczynnie. Dlatego sadze ze ma przeciek powietrza albo przez gazniki / krocce, albo przez uszczelke pod glowica. W moich starych anglikach klingierytowa uszczelke dokreca sie wielokrotnie, jako ze siada ona przez dlugi czas i sruby sie luzuja. Wazne zeby dokrecac zalecanym momentem, nie wiekszym zeby nie narobic sobie klopotu. Jak bedziesz czyscil gazniki to nie zapomnij ze na rowna prace na wolnych wplyw ma zarowno ustawienie wolnych obrotow jak i synchronizacja gaznikow. Czy masz serwisowke do tego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zaproponuję na początek sprawdzenie luzów zaworowych. Masz gaźniki podciśnieniowe, których działanie zależy od podciśnienia w poszczególnych cylindrach. To jest wprost zależne od tego, czy luzy zaworowe są OK. Jeśli po rozgrzaniu silnika coś się tam zmienia to i gaźniki nie będą pracowały prawidłowo. Druga sprawa to ssanie. Jeśli masz automatyczne lub sterowane linką to sprawdź, czy na pewno się zamyka. Objaw występujący u ciebie może wskazywać, na to, że brak jest szczelności w układzie ssania. Rady Adama też są jak najbardziej OK. Również sugeruję prawdopodobne nieszczelności powodujące zasysanie lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.