Skocz do zawartości

edzi

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd
    wawa

Osobiste

  • Motocykl
    kawasaki kz1100 spectre
  • Płeć
    Kobieta

Ostatnie wizyty

318 wyświetleń profilu

Osiągnięcia edzi

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Uszczelki były dosyć grube i chyba tak jakby zbrojone , przed składaniem zmierzyłem równość głowicy i 0,05 nie wchodziło , dziś nowe uszczelki komory pływakowej , ustawianie pływaków , i czyszczenie każdego możliwego kanału w gaźniku . Zmieniane króćce ssące miedzy gaźnikiem a głowicą , gumy doloty są nowe i jeszcze miękkie , ale nie ma różnicy czy są założone bo tak samo się dzieje. I tak to teraz wygląda , jutro chyba silnik do rozbiórki , jakieś odgłosy z silnika się pojawiły https://www.youtube.com/watch?v=Kx_8gA4OYlo
  2. Taka przygazowka była tylko raz i to na rozgrzanym silniku , uszczelki są nowe firmy athena , silnik był cały rozebrany , wyczyszczone wszystkie kanały olejowe , pomalowany i złożony, niemożna go źle złożyć bo nie odpali , pierwszy tłok w zz i t-mark t i musi być dobrze. Chodziło mi o pokazanie wolnych obrotów ,a nie przygazowke
  3. Wszystko sam robię , w tamtym roku padły oringi pod głowicą i zaczęło cieknąc ,rozebrany silnik , nowa farba , wszystkie nowe uszczelki , gaźniki nie były ruszane , były zabezpieczone prze kurzem , paliwo było dolewane żeby żadnych osadów nie było , po złożeniu 3-4 min normalnie a potem same rosną do 6k ,nowe uszczelki w gaźnikach (zestawy naprawcze ).Kupilem drugie gaźniki i to samo ,dysza wolnych obrotów książkowo ustawiona tak dzialal przed rozebraniem
  4. Witam , mam taki problemik , odpalę moto i jest na ssaniu około 1500 obrotów na min ,i za kilka chwil samo wzrasta czasami do 6000,wymieniane były króćce ssące , czujnik położenia walu , moduł zapłonowy ,i cały czas to samo , gaźniki tez były zmieniane i cały czas to samo , gaźniki mikuni bs34 cztery sztuki. Może ktoś coś miał podobnego . Wymieniany był tez przyspieszacz zapłonu
  5. I minoł prawie rok jazdy na uszczelkach Atheny , pod głowicę są ok ,gorzej z origami ,zaczęło się pocić miedzy głowicą a cylindrem
  6. Posiadam kawe Z1100 Spectre z 1984 roku , https://plus.google.com/u/0/105285170217746929480/posts/Ay1PNCXFtso?pid=6210564298659229890&oid=105285170217746929480
  7. a poziom paliwa w komorze plywaka? i spróbuj na innym module ,tylko musisz sie dowiedziec jaki masz ,ac czy dc
  8. ja bym odkrecil swiece , nalal nafty na dwa dni , zeby pierscionki sie poluzowaly ,akumulator podlaczyl bezposrednio do rozrusznika zeby pookrecal walem minute lub dwie , odpalil ,jesli wszystko ok ,wymiana oleju i po kilkunastu godz jazdy znow wy,irnil olej , tak moim zdaniem najszybciej i najtaniej
  9. sprawdż polączenie gażnik -głowica , i podłączenie węzyków
  10. Kupiłem firmy Athena , wczoraj nawinołem jednorazowo 600km i jak na razie nic nie cieknie , i grubosci miały odpowiednie
  11. edzi

    Kawasaki Z1100 Spectre

    a jaka farba , ja mam juz upatrzona złotą żaroodporną , dwuskladnikowa , silikatowa czy jakos tak ,tylko facet probek nie ma i bede kupowal w ciemno , bo teraz mam polowki silnika tylko wyczyszczone ze spalenizny
  12. edzi

    Kawasaki Z1100 Spectre

    silnik taki juz miales ,czy byl malowany ?
  13. Taka nabylem w tamtym roku , teraz wyglada tak ,zanim uruchomilem minelo 9 miesięcy, i teraz jeszcze raz rozlozenie calej , do ostatniej srubki ,
  14. tak a reszta uszczelek , te wymienione to tylko pod glowice, . Chodziło mi o to ,czy może ktos używal uszczelek tych firm, czy po 30 tys. km nie nasiakna i nie bedą się pocic ,
  15. tak , tylko komplet takich to koszt 300 zl , a oryginalne same pod glowice to 200 zl , oringi pod glowice 4szt. po prawie 40 zl , oring lancucha rozrzadu jak dobrze pamietam ponad 50 zl,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...