Skocz do zawartości

CBR 125R Gaśnie na światłach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam problem z Hondą CBR 125R JC39 2007r na wtrysku. Kiedy zatrzymam się na światłach słyszę jak motocykl faluję na obrotach oraz nie zawsze ale potrafi zgasnąć lub gdy gwałtowanie dodam gazu. Dzieje się tak jedynie na rozgrzanym silniku, na zimnym wszystko jest ok, podczas jazdy nic nie szarpie nie przerywa. Gdy się zatrzymam po kilku minutach na biegu jałowym wszystko przechodzi i znów trzyma obroty tak jak należy. W czym może być problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze kwestia filtra i wydechu. Jakieś tjuningi były?

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza wymieniałem z początkiem sezonu, do paliwowego się nie dobierałem bo chyba trzeba pompkę paliwa wyciągać, wydech założony Arrow z takim już kupiłem.

Mała aktualizacja. Wczoraj jadąc po deszczu była tragedia gdy tylko wrzucałem neutral silnik gasł czy to może być problem z cewką i ewentualnie w domowych warunkach da się jakoś to sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ma wiele wspolnego z cewka ale moze miec z "nieszczelnymi" przewodami WN, ktore z powodu wilgoci puszczaja prad przez zeberka glowicy, a nie swiece. Sprawdzic mozna to przez zapalenie motocykla w ciemnosci i zajrzenie pod zbiornik czy nie widac tam zadnych blyskow.

Mysle jednak ze to co mozesz zrobic samemu to to co radzilem w swoim pierwszym poscie, jak to nie pomoze niezbedny jest warsztat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adam M. napisał:

To nie ma wiele wspolnego z cewka ale moze miec z "nieszczelnymi" przewodami WN, ktore z powodu wilgoci puszczaja prad przez zeberka glowicy, a nie swiece. Sprawdzic mozna to przez zapalenie motocykla w ciemnosci i zajrzenie pod zbiornik czy nie widac tam zadnych blyskow.

Mysle jednak ze to co mozesz zrobic samemu to to co radzilem w swoim pierwszym poscie, jak to nie pomoze niezbedny jest warsztat.

Zrobiłem tak jak radziłeś. Pościągałem owiewki, kupiłem środek do czyszczenia styków i pół dnia wszystkie kostki rozpinałem i czyściłem w miarę możliwości wspomagałem się papierkiem ściernym ale bez zmian. Przewód WN nie jest nigdzie przetarty iskry też nie przepuszcza. znalazłem w hurtowni taki przewód profilaktycznie bym go wymienił tylko o ile od fajki da się go odkręcić to od cewki już gorzej. Jego się wymienia razem z cewką czy na siłę i musi się odkręcić od cewki?

 

Nagrałem też krótki filmik. Czy to normalny objaw?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup nową fajkę, świecę i przewód "na metry". Wymień te 3 rzeczy i będziesz miał problem z głowy. Przewód od cewki się wykręca, na fajkę też jest nakręcany. 

Przyjrzyj się dobrze temu mocowaniu przewodu w cewkę (a właściwie temu dodatkowemu zabezpieczeniu przed wypadnięciem przewodu). Jest tam taki plastikowy pierścień naciągnięty na przewód, który następnie jest osłonięty gumowym kapturkiem. Postaraj się ten pierścień i kapturek przełożyć na nowy przewód. Motocykl nie jest jakoś wybitnie stary to powinno się udać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Qadrat napisał:

Kup nową fajkę, świecę i przewód "na metry". Wymień te 3 rzeczy i będziesz miał problem z głowy. Przewód od cewki się wykręca, na fajkę też jest nakręcany. 

Przyjrzyj się dobrze temu mocowaniu przewodu w cewkę (a właściwie temu dodatkowemu zabezpieczeniu przed wypadnięciem przewodu). Jest tam taki plastikowy pierścień naciągnięty na przewód, który następnie jest osłonięty gumowym kapturkiem. Postaraj się ten pierścień i kapturek przełożyć na nowy przewód. Motocykl nie jest jakoś wybitnie stary to powinno się udać.

Świeca, fajka, przewód wymienione i dalej bez zmian. Wpadłem jednak na jeszcze jeden pomysł. Motocykl jest w moim posiadaniu dopiero pierwszy sezon. Gdy go kupiłem wymieniałem filtr powietrza ale nie było tej górnej pokrywy która zamyka airboxa, na szybko taką dokupiłem z myślą że ktoś zapomniał założyć ale teraz tak nad tym myślę czy taki zabieg pozbawienia go tej pokrywy nie miał jakiegoś celu. Oczywiście jutro zdejmę pokrywę i to sprawdzę ale co o tym Myślicie? Nastąpiły jakieś modyfikacje i dostaje mało powietrza? takie coś jest możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...