Bartekk678 Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 Mam problem z WSK. Motocykl nie był odpalane kilka lat, postanowiłem go wyremontować. Pojeździł parę dni potem zaczął strzelać z tłumika. Ustawiłem zapłon, wymieniłem przerywacz i kondesator, ale zaczął strzelać jakby z cylindra. Któregoś dnia odpaliłem postrzelał i nagle zgasł i nie mogę odpalić. Co może być tego przyczyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Na przykład zatkany gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk678 Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 5 godzin temu, jonaszko napisał: albo oberwany klin na magnecie, rozmagnesowany.... Klin jest dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk678 Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Była wymieniana skrzynia biegów kosz sprzęgłowy wałek zdawczy, oraz pierścienie tłokowe. Świeca za każdym razem jest mokra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Tlumik nie jest czasem zatkany? Nie znam sie na 2 suwach, ale wypelnienia skrzyni korbowej sa na swoim miejscu? No i oczywiscie uklad wolnych obrotow w gazniku powinien byc sprawdzony, bo jakies drobne przypchanie tam moze spowodowac calkowita niemoznosc uruchomienia moto. Aham czy czasem na filtrze kranika albo gaznika nie zbiera sie czasem rdza ze zbiornika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk678 Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 (edytowane) Jutro odkręce gaźnik, i posprawdzam wszystko, acz kolwiek nie wiem co to są wypełnienia skrzyni korbowej. Edytowane 17 Marca 2020 przez Bartekk678 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 W WSK jeśli zalewa świecę za każdym razem to w kolejności występowania: - źle ustawiony zapłon - za późny. Przyczyną może być też w tym wypadku ścięcie wpustu na kole magnesowym lub obrócenie całego czopa w wale. - kondensator do wymiany - za wysoki poziom paliwa - uszkodzenie koła magnesowego polegające na osłabieniu magnetyzmu jednego z magnesów. To powoduje osłabienie indukcji iskry, która mimo że jest to okazuje się za słaba do zapalenia mieszanki. - przebicie w układzie wysokiego napięcia lub na przerywaczu. A Adamowi chodziło albo o blaszane osłony na kołach zamachowych wału, które zmniejszają pojemność komory karteru silnika albo o specjalne korkowe wypełnienia, które montowano w zachodnich dwusuwach na wale w tym samym celu. W WSK ich nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk678 Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 Najprawdopodobniej przyczyną było wyprzedzenie kąta zapłonu. Ładnie odpala ale od czasu do czasu jeszcze strzela. Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk678 Opublikowano 23 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Problem niestety wrócił. WSK zaczęła strzelać w gaźnik. Po ustawieniu zapłonu dalej strzela z gaźnika. Jaka może być przyczyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 To samo co wyzej ladnie opisal HD. Wroc do tego i sprawdzaj jedno po drugim przy czym bym nie lekcewazyl mozliwosci luznego czopa walu jesli problem sie powtorzyl po przesunieciu punktu zaplonu przez ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Kiedyś za czasów powszechności wueski zawsze mówiono, ze jak strzela w wydech to opóźniony zapłon, a jak w gaźnik, to za wczesny. Skoro grzebałeś przy zapłonie, tam szukałbym przyczyny. Ale Skoro zapłon już ok, to szukaj w elektryce, cewka, kondensator, kiepskie styki przerywacza, świeca. Podmieniaj po kolei i eliminuj. No i jeszcze pytanie, strzela czy kicha, to drugie to może tez być problem zasysania lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk678 Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Też kicha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Sprawdź uszczelniacz pod iskrownikiem oraz mocowanie gaźnika. To częste miejsca i przyczyna zasysania lewego powietrza w WSK i powód kichania. Również zbyt mała ilość paliwa dopływająca do gaźnika przez przytkany kranik może dać taki efekt. Podstawa to systematyczne sprawdzanie po kolei każdego układu i eliminowanie możliwych przyczyn. Nigdy nie rób kilu rzeczy na raz bo nie wyciągniesz właściwych wniosków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk678 Opublikowano 26 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Lewego powietrza raczej nie bierze bo przyjąłem gaźnik ręką i zgasła. Myślę że jest to wina zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 (edytowane) No tak . Co za złośliwa bestia - nie chce chodzić na samym powietrzu bez paliwa Diagnoza naprawdę trafna Edytowane 26 Marca 2020 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.