Skocz do zawartości

[ROZ] problem z moją hondą cb500 z 2001 tylko 100 km/h


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cześć

mam problem z moją hondą cb500 z 2001r.,mianowicie,motocykl zapala na dotyk ,trzyma wolne obroty,wkręca się na obroty płynnie,ale tylko do 5-6 tys.,potem zaczyna przerywać,

tak dzieje się na każdym biegu,jadąc na ostatnim biegu osiąga prędkość 100 km/h,potem zaczyna przerywać,

myłem gażniki w myjce ultradżwiękowej,ustawiłem je według manuala,zmieniałem świece i nic,cały czas tak samo ?

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy motocykl wcześniej jeździł normalnie?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, konrad1f napisał:

czy motocykl wcześniej jeździł normalnie?

mam ten motocykl od dobrych kilku lat,jako taki rezerwowy,w sumie zrobiłem na nim kiedyś może z 300 km,parę lat stał,no i teraz podjąłem decyzję,aby go sprzedać

raczej nie było wcześniej takich problemów(nie jestem pewien na 100%),tylko że teraz po tym długim postoju zmieniłem gażniki(miałem drugi komplet),bo na tych starych w ogóle nie chciał palić,potem je wyczyściłem i działają poprawnie teraz też,ale problem pozostaje,bez względu na to które są w danym momencie włożone

w miedzyczasie zmieniłem alternator i akumulator na nowy i to by było na tyle

czytałem o tych zdławionych wersjach,ale u mnie nie ma ograniczników w króćcach,dysze mają srednice,takie jak podaje serwisówka

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna z rzeczy, która mi przychodzi do głowy to np. uszkodzone membrany przepustnic 😕

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, zielorz napisał:

A tam nie ma przypadkiem membranowej pompki paliwa ?

w cebuli z 2001r zdaje się, że paliwko spływa grawitacyjnie do komór gaźników

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

czy ktoś z Was wie jakie zadanie spełniają te króćce pod węże w kolorze ciemnym z drugiego zdjęcia,

bo na pierwszym zdjęciu,o ile pamiętam to jest króciec dolotowy paliwa ?

Na końcu węża ,który osadzony jest na tym najgrubszym króćcu znajduje się gąbkowy filterek.

pozdrawiam

image;s=1000x7008888888888888888888888888888888.webp image;s=1000x7009999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999.webp

Edytowane przez BLACKY4

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adam M. napisał:

Jesli gazniki nie dostaja paliwa to ich wymiana nic nie pomoze. Zdejmij wezk paliwowy z gaznika, wsadz do kubka i sprawdz jakim strumieniem paliwo leci.

Strumien ma byc dosc spory i silny. Kranik w polozenie PRI.

Dziękuję za odpowiedz Adamie,motocykl został naprawiony przeze mnie,sprzedałem go kumplowi,który już nakręcił od tamtego czasu kilka tyś. kilometrów i chodzi w dalszym ciągu bez zarzutów.

Zlokalizowałem problem wtedy,mianowicie,ten wąż od cieńszego króća z drugiego zdjęcia podłączyłem za pierwszym razem do króćca o podobnej średnicy,który znajdował się w obudowie filtra powietrza,w tej wersji silnik kręcił do 5000 obrotów i nic więcej,gdy w końcu po wielu różnych próbach przyszło mi na myśl,aby go odłączyć od tego,to okazało się strzałem w 10tkę,silnik zaczął pracować normalnie i tak jest do dziś,ten króciec w obudowie filtra powietrza zaślepiłem,a na koniec tego węża założyłem na wszelki wypadek mały uniwrsalny filterek podobny do tego

https://www.ebay.co.uk/itm/Practical-Car-Motorcycle-Modified-Air-Filter-Small-Mushroom-Head-Air-Filter-Y2/153870808594?hash=item23d36a3612:g:qIkAAOSwxv1ebCam

Problem polega na tym,że ja w dalszym ciągu tak naprawdę nie wiem jaką rolę spełnia ten wąż,czy na przykład,gdy silnik zaczyna przekraczać te 5000 tys. obrotów,to wzrasta ciśnienie w tych gaznikach i wtedy nadmiar uchodzi tym wężem,

czy może coś innego,dlatego zadałem to pytanie na forum,bo naprawiłem ,ale nie znam konkretnej przyczyny tego problemu ?

 

 

Edytowane przez BLACKY4

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mniejszy krociec to zintegrowane odpowietrzanie obu komor plywakowych powinien byc tam wezyk otwarty idacy pod motocykl, ale filterek nie zaszkodzi. Widocznie podlaczony do puchy filtra powietrza przestawal odpowietrzac z jakiegos powodu przy wyzszych obrotach silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Adam M. napisał:

Ten mniejszy krociec to zintegrowane odpowietrzanie obu komor plywakowych powinien byc tam wezyk otwarty idacy pod motocykl, ale filterek nie zaszkodzi. Widocznie podlaczony do puchy filtra powietrza przestawal odpowietrzac z jakiegos powodu przy wyzszych obrotach silnika.

dziękuję,wszystko wyjaśnione

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...