Skocz do zawartości

Suzuki RF900.Mało popularny ?


Rekomendowane odpowiedzi

Przeglądałem niedawno jakąś starszą giełdę motocyklową która mi niechcący wpadła w łapki i jakoś tak wyszło że zatrzymałem się na ogłoszeniach Suzuki RF 600/900. Ktoś z Was zna bliżej "dziewięćsetkę" :?: (600 mnie nie interesuje) Tak na oko to fajny sprzęt,no ale na oko to chłop podobno zszedł z tego świata :banghead:

Nie żebym zaraz sprzedawał Kawkę i kupował RF'a , ale z czystej ciekawości pytam.(chociaż kto wie?)

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byl juz kiedys ten temat, ogolnie mocny motocykl, tylko podobno duzo pali i nie jest az tak nie do zdarcia jak cala linia gsx(r,f). Czyzbys Grzesiek chcial dorwac cos mocniejszego ? :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że bym chciał cos mocniejszego :banghead: Nie śpiesze sie bo ZR7 spisuje sie świetnie i jestem z niego bardzo zadowolony, ale większa moc kusi :mrgreen:

Tak kombinowałem pomiedzy ZX9, Fazerem 1000,VFR'ką 800, może Yamaha Thunderace? Generalnie bliżej :banghead: 1 litra :lol: Ale jak napisałem nic na siłę.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!

 

Kiedys interesowałem sie tym modelem. Chciałem cos takiego kupić, jednak moje zainteresowania poszły w nieco innym kierunku.

 

Jeżeli chodzi o wygląd modelu RF to jest moim zdaniem ponadczasowy. Wloty w stylu Ferrari i ta tylna, podwójna lampa, to jest to co na mnie działa :mrgreen:

 

Silnik tego modelu, to zmodyfikowana jednostka napędowa wywodząca się z GSXR 1100. Chłodzony cieczą, 16-to zaworowy. Bardzo dynamiczny, szybki i przy tym w miare ekonomiczny. W 94 roku po wprowadzeniu do produkcji pozostawił w pobitym polu nawet ZX9 :mrgreen:

 

RF jest bardziej cywilizowanym motocyklem nż np GSXR. Co do mocy silnika, to różne źródła podają różną moc, bo od 125 do 136 KM.

 

Co do awaryjności, to słyszałem,że jest to zdecydowanie lepsza inwestycja niż model "600". Stary, dobry sprawdzony silnik :mrgreen:

 

Polecam modele od 95 roku wzwyż, z poprawionym widelcem przednim (model RS 2).

Produkcję zakończono w 96 roku, jednak w niektórych ogłoszeniach widuję modele 97-98, co jest jak dla mnie dosyć dziwne :mrgreen:

 

Trudno znaleźc dobrze utrzymany egzemplarz. Ja oglądałem trzy, wszystkie były zakatowane, bądź mocno sponiewierane przez poprzednich właścicieli.

 

Niedaleko mojego miast jeździ kolo na RF 900 RS 2 chyba z 95 lub 96 roku. Jest pierwszym właścicielem od nowości. Motocykl w pieknym stanie, tuningowany w "Kawasaki-Kędzior", wydech IXIL, ostre wałki rozrządu itp, ale cena jak za ten model kosmiczna :mrgreen:

 

Moim zdaniem jednak warto poszukac, bo z pewnoscią można trafić na bardzo ładnie utrzymany egzemplarz. A w porównaniu do innych motocykli tej klasy, to RF ma z pewnością przystępną cenę :mrgreen:

 

Pozdrawiam :banghead:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam modele od 95 roku wzwyż' date=' z poprawionym widelcem przednim (model RS 2).

Produkcję zakończono w 96 roku, jednak w niektórych ogłoszeniach widuję modele 97-98, co jest jak dla mnie dosyć dziwne :mrgreen:

 

Pozdrawiam :banghead:[/quote']

 

Premiera RF900 miała miejsce w 94r. u nas pojawiły się w 95r a w produkcji pozostały do 97r. Prawdopodonie spotykane roczniki 98r to egzemplarze 97r kupione i zarejestrowane w 98r ale takie żeczy często się spotyka. Co bardziej rzetelni sprzedawcy po prostu napiszą rocznik: 97/98.

 

Avalon, RF 900 to świetna opcja dla szybkiego turysty, ale jeśli przeciwstawiasz ten model wobec Thunderrace'a lub VFR 800 to bym sobie już tą 900 odpuścił (JA OSOBIŚCIE). VFR to super turysta mega bezawaryjny z pięknie pracującym silnikiem. Jeśli chodzi o Yamahę to... 145KM i stosunkowo wygodna pozycja też bije Suzę na kwaśne jabłko. Należy dodać że silniczek YZF'a to świetnie dopracowana przez lata konstrukcja, nie żadko zdażają się u niej przebiegi bliskie 200tys kilometrów!!!!

 

Pozdrawiam

Wybór należy do ciebie.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też interesowałem się tym motorkiem. Niezła opcja dla turysty,z mocnym silnikiem, ale podobnie jak jak RF600 ma nienajlepszą opinię o stalowej (podobno miękkiej) ramie. W związku z czym mogą być skrzywione nawet po niewielkich glebach i mają słagą sabilność w szybkich łukach. W Polsce bardzo trudno znaleźć dobry egzemplaż ale w USA widziałem kilka atrakcyjnych egzemlaży (np '95 za 3000$). Dla mnie ideałem turysryka to Honda VFR 800 (za dwa motocykle będzie moja :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nikt niewspomnial o padajacej nagminnnie skrzyni biegow???

 

Z tym się jeszcze nie spotkałem w RF 900 :mrgreen: Moze to wady pojedyńczych egzemplarzy, tak jak padająca dwójka w YZF 600 Thundercat :mrgreen:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no akurat kazdy mechanik mowi o skrzyni nawet w sm opisali...objawia sie to szarpnieciami na wysokich obrotach

 

Widocznie coś w tym musi być skoro tak mówisz szramerku :mrgreen:

Osobiście nie spotkałem się ze złymi opiniami odnośnie wadliwych skrzynek biegów w modelu 900. Zerknę do ŚM, bo mam numer gdzie RF 600 i 900 jest opisany jako motocykl używany. Jednak nie przypominam sobie, by było tam coś na ten temat, aczkolwiek zerknę dla pewności :mrgreen:

 

Pozdrawiam :banghead:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz co szukac, wypadajaca dwojka to znany defekt tego modelu.

Oczywiscie powstaje w wyniku wbijania biegow na sile, lub nieprecyzyjnych zmian.

Tego bym sie zreszta nie obawial, chwila nieuwagi i sprawe mozna naprawic za nie takie wielkie pieniadze.

To co mnie troche zniecheca do silnikow Suzuki chlodzonych ciecza to potraktowanie kompletu zaworow jako jednej czesci zamiennej z cena okolo $ 1k ( amerykanskich ) czyli jakies 4500 zl polskich.

Wypalisz jeden zawor i jestes tysiac $ w plecy - to jest polityka cenowa Suzuki dotyczaca czesci doprowadzna do absurdu.

 

Adam M.

PS. Koledzy z precli ujezdzajacy ten moto ( RF 900 ) kochaja go miloscia czysta :banghead:))

Mnie zreszta tez sie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RF 900 to świetna opcja dla szybkiego turysty, ale jeśli przeciwstawiasz ten model wobec Thunderrace'a lub VFR 800 to bym sobie już tą 900 odpuścił (JA OSOBIŚCIE). VFR to super turysta mega bezawaryjny z pięknie pracującym silnikiem. Jeśli chodzi o Yamahę to... 145KM i stosunkowo wygodna pozycja też bije Suzę na kwaśne jabłko.

 

No tak, ale w tym porównaniu cana RF'a jest jakby troszkę inna :banghead: (czytaj nizsza)

 

Było by dobrze przy ew. zmianie motocykla nie kupować starszego niż obecny (2001) i za dużo nie dokjładać, ale w miarę młodej, porządnej "tysiączki" nie kupię za mniej niz 20 tysiący zł. Tak więc zacząłem się zastanawiać czy nie odpuścić tych kilku lat i poszukac może w starszych dobrze utrzymanych modelach czegoś mocniejszego niz obecna Kawka.

 

A może zapytam inaczej.

Jaki motocykl (sportowo-turystyczny) możecie zaproponować do kwoty max. 20tysiący zł z silnikiem i ok 0,9-1L :?:

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...