nabokow Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 u mnie w ogóle błąd nie pokazywał się na liczniku, a sonda była uwalona! W aucie jest podobnie, mimo, że silnik nie działą poprawnie nie musi zaswiecać się check. I wracając. Skoro silnik nie działa poprawnie to 1 rzeczą jest odczyt błędów w komputerze. Ale można wierzyc, że wszystko jest ok bo nie świeci sie check.O autach się nie wypowiadam, bo domyślam się, że może być różnie.Pojazdów Kawasaki trochę przerobiłem, operując m.in. KDS'em i nigdy nie miałem takiej sytuacji jak opisujesz. Ale też tak naprawdę, to nie spotkałem się z faktycznie uszkodzoną sondą w Kawie. Jedynie nieaktywne błędy sondy spowodowane prawdopodobnie jakimiś skokami napięć, które po skasowaniu i przejażdżce już nie wróciły. Jest jeszcze kolego interpretacja danych, które komp czyta z sensorów, gdy sensor jest uwalony i pokazuje błędne dane komputer nie wywali FI mimo, że czujnik kłamie. Tak więc może to być problem z czujnikiem temperatury, sondą lambada, ładowaniem.... itdDlatego wyraźnie napisałem: "przynajmniej jeśli chodzi o odczyt błędów". Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuK444Sz Opublikowano 22 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Koledzy motocykl wrócił po diagnostyce komputerowej. Throttle opening angle - 1,02 V Subthrottle opening angle - 1,80 V Subthrottle actuator failure - 1 times To ważniejsze parametry podane z raportu. Zmierzyłem rezystancję zaworu przepustnicy, który wykazał błąd. Wynik zgodny z limitem określonym w serwisówce. Zmierzyłem też rezystancję na czujniku położenia przepustnicy i tutaj wynik zerowy. Diagnostyka nie wykazała jednak problemu z czujnikiem położenia przepustnicy. Ponadto, gdy wszystko poskładałem bez żadnej ingerencji działa zarówno czujnik, jak i zawór (steruje przepustnicą w zależności od stopnia otwarcia przepustnicy głównej). Problem nadal występuje po dłuższej jeździe. Ktoś ma jakieś pomysły? Cytuj Pozdrawiam, LuK444Sz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Skoro stało to się zaraz po serwisie to wróciłbym do starych sprawdzonych świec.... Sam ostatnio się naciołem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuK444Sz Opublikowano 2 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Dzisiaj walki ciąg dalszy. Zmierzyłem kolejny raz ciśnienie pompy paliwowej - ok. 2,9 - bez uwag. Zauważyłem problem z przepływem paliwa. Przez 3 sekundy działania pompy po przekręceniu kluczyka podaje od ok. 10-20 ml. Według serwisówki powinno być 50 lub więcej. Wymiana pompy? Cytuj Pozdrawiam, LuK444Sz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuK444Sz Opublikowano 28 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 Koledzy przepraszam za drobny odkop, ale pozwoliłem sobie na to z uwagi na fakt, że to mnie dotyczył problem. Usterka oficjalnie rozwiązana i podam rozwiązanie dla potomnych 😃 Jak już podawałem w poprzednim poście - ciśnienie paliwa w układzie paliwowym wynosiło 2,9 bar, więc książkowo. Przepływ paliwa nie mieścił się w normie, bo wynosił 10-20 ml/3 s działania pompy paliwowej. Zdjąłem zbiornik paliwa, a następnie wymontowałem pompę paliwa. Teoretycznie nierozbieralna według serwisówki pompa paliwowa dała się jednak rozebrać. Wewnętrzny filtr paliwa był tak "stary" i brudny, że aż wyrwał się z króćca pompki. Wrzuciłem wszystkie podzespoły do myjki ultradźwiękowej, a następnie zmontowałem z nowym filtrem paliwa. Pomiar ciśnienia paliwa po montażu - 2,9 bar. Pomiar przepływu paliwa - 80-90 ml/3 s. Usterka ustąpiła, a sama pompa zaczęła pracować dużo ciszej. Cytuj Pozdrawiam, LuK444Sz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 No popatrz trafiłem 🙂 fajnie, że poinformowałeś o rozwiązaniu problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziebi13 Opublikowano 30 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2022 Cześć, Mam ten sam problem w VN900 (zasadniczo 2 raz wymianiam filtr w zeszłym roku pierwszy raz i po zimie problem wrócił). Wymieniłem właśnie znowu filtr, ale chciałem sprawdzić jeszcze przepływ paliwa. Możesz mi podpowiedzieć jak to zrobić? Czy na całym tym elemencie co wchodzi do baku to się sprawdza czy trzeba wyciągnąć sama pompę na której nałożony jest filtr paliwa? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 30 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2022 W serwisówce masz całą procedurę dokładnie opisaną. Przewód idący od pompy do wtrysków rozłączasz przy wtryskach, odłączoną końcówkę wkładasz do pojemnika z miarka i włączasz zapłon. Czekasz aż pompa przestanie pompować i masz ilość paliwa do porównania z danymi serwisowymi. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziebi13 Opublikowano 1 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2022 19 godzin temu, nabokow napisał: W serwisówce masz całą procedurę dokładnie opisaną. Przewód idący od pompy do wtrysków rozłączasz przy wtryskach, odłączoną końcówkę wkładasz do pojemnika z miarka i włączasz zapłon. Czekasz aż pompa przestanie pompować i masz ilość paliwa do porównania z danymi serwisowymi. Dziękuję bardzo za informacje. Będę sprawdzał, bo po wymianie filtra dalej mi dławi przy odkręconej do końca manetce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.