Skocz do zawartości

R6 2001 problem z odpalaniem


R6 2001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam motocykl Yamaha r6 2001 w motocyklu zostały zsynchronizowane i wyczyszczone gaźniki  w wymienione króćce, wymienione płyny oleje oraz cewko fajki, luzy zaworowe są w zakresie . Problem wygląda tak motocykl odpala na zimnym oraz ciepłym silniku trzyma obroty , tylko jak nagrzeje się do temperatury  wiatraka wyłącze go dam mu poczekać z 10 minut to naprawdę długo muszę kręcić z otwartą przepustnicą żeby odpalił jak zgasze i odpale po chwili nie ma kłopotu z obrotu rozrusznika. Dodam, że w moto jest zwykły płyn chłodniczy niebieski dedykowany do samochodów i jak długo stoji na postoju to po piątym  ew. szóstym wyłączeniu wiatraka długo zbija temperaturę w jeździe trzyma 80 stopni. 

Edytowane przez R6 2001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100 procent sam sprawdzałem i tak jakby za ciasno było to myślę, że nie odpalił by na rozgrzanym silniku, a on odpali bez kłopotu tylko jak zgasze i zapale odrazu, poczekam chwilę 5 minut i mogę piłowac rozrusznikiem aż odpali jak odpali znowu jest oke. 

Edytowane przez R6 2001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed pierwszym odpaleniem w granicy 11 bar w każdym, nabijalem też miernikiem rozszczelnienia cylindrów czyli pompujesz przez gniazdo świecy powietrze na zamkniętych zaworach i dawało to rady, co do czujnika temperatury nie sprawdziłem tego , podcisnienie na waku 14 cmhg i trochę mnie martwi to bo z tego co pamiętam powinienem mieć 16 albo 18

Screenshot_20191222_221041.jpg

Edytowane przez R6 2001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podciśnienie zależy od ciśnienia sprężania, ustawienia rozrządu oraz od ustawienia gaźników. Za mała wartość podciśnienia to problem z którymś z powyższych.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skład mieszanki dałem na 2 i odrobinę ale napewno mniej niż dwa i pół obrotu 

No oke ale dlaczego jest tak że po chwili np odpale moto pogadam z 15 min i już mam problem z odpaleniem a jak zgasze i odrazu to naprawdę jeden obrót  rozrusznika,  czy może być to wina samych świec bo oprócz, najgorszych czyli przedmuchow silnika w skrzyni korbowej i uszkodzeń gniazd zaworowych głowicy, więcej nie mam już pomysłów 

Edytowane przez R6 2001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam jak otwiera przepustnice, ona działa na lince i manetka min max, dzisiaj zobaczyłem, że potrafi tez tak zrobić jak zostawię na 70 stopni i zejdzie do 60 też ma problem z odpaleniem,  a i jak kręci to naprawdę czuć sprężanie z wydechu  i takie wrażenie jakby nie dostawał paliwa może problem tkwi w samej pompce nwm jakie powinna dawać ciśnienie ale gdybym się podpiąć między gaźniki a wezyk paliwa od pompy powinienem obadac to miernikiem, ostatni objaw to trochę leci białych spalin z wydechu  wygląda jak woda z benzyny a na dworze zimno wiec.

Edytowane przez R6 2001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...