R6 2001 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 (edytowane) Witam posiadam motocykl Yamaha r6 2001 w motocyklu zostały zsynchronizowane i wyczyszczone gaźniki w wymienione króćce, wymienione płyny oleje oraz cewko fajki, luzy zaworowe są w zakresie . Problem wygląda tak motocykl odpala na zimnym oraz ciepłym silniku trzyma obroty , tylko jak nagrzeje się do temperatury wiatraka wyłącze go dam mu poczekać z 10 minut to naprawdę długo muszę kręcić z otwartą przepustnicą żeby odpalił jak zgasze i odpale po chwili nie ma kłopotu z obrotu rozrusznika. Dodam, że w moto jest zwykły płyn chłodniczy niebieski dedykowany do samochodów i jak długo stoji na postoju to po piątym ew. szóstym wyłączeniu wiatraka długo zbija temperaturę w jeździe trzyma 80 stopni. Edytowane 22 Grudnia 2019 przez R6 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Zawory na pewno dobrze ustawione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6 2001 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 (edytowane) Na 100 procent sam sprawdzałem i tak jakby za ciasno było to myślę, że nie odpalił by na rozgrzanym silniku, a on odpali bez kłopotu tylko jak zgasze i zapale odrazu, poczekam chwilę 5 minut i mogę piłowac rozrusznikiem aż odpali jak odpali znowu jest oke. Edytowane 22 Grudnia 2019 przez R6 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Kompresje sprawdzales? Moze czujnik temperatury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6 2001 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 (edytowane) Przed pierwszym odpaleniem w granicy 11 bar w każdym, nabijalem też miernikiem rozszczelnienia cylindrów czyli pompujesz przez gniazdo świecy powietrze na zamkniętych zaworach i dawało to rady, co do czujnika temperatury nie sprawdziłem tego , podcisnienie na waku 14 cmhg i trochę mnie martwi to bo z tego co pamiętam powinienem mieć 16 albo 18 Edytowane 22 Grudnia 2019 przez R6 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Podciśnienie zależy od ciśnienia sprężania, ustawienia rozrządu oraz od ustawienia gaźników. Za mała wartość podciśnienia to problem z którymś z powyższych. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6 2001 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 (edytowane) Skład mieszanki dałem na 2 i odrobinę ale napewno mniej niż dwa i pół obrotu No oke ale dlaczego jest tak że po chwili np odpale moto pogadam z 15 min i już mam problem z odpaleniem a jak zgasze i odrazu to naprawdę jeden obrót rozrusznika, czy może być to wina samych świec bo oprócz, najgorszych czyli przedmuchow silnika w skrzyni korbowej i uszkodzeń gniazd zaworowych głowicy, więcej nie mam już pomysłów Edytowane 22 Grudnia 2019 przez R6 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Wymień świece i sprawdź, jeśli świece były wymieniane wieki temu to różne rzeczy mogą się dziać z moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Podobne objawy miałem kiedyś jak pompa paliwa kończyła swój żywot. Na ciepło palił. Na zimno palił. Po kilku minutach postoju katorga. Weź jeszcze dla testu odkręć korek w baku i zobacz czy wtedy łatwo odpali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6 2001 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Świece nie pomogły co do pompy powiedz czy u cb było słychać jak pracowała bo u mnie no słychać że to działa i pompka membrana brzeczy po przekreceniu kluczyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Jak słychać, że pracuje to raczej jest dobra, może nagraj filmik i wrzuć jak to wygląda w sensie jak nie odpala na ciepłym po tych kilku minutach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6 2001 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Okey postaram się jutro wrzucić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 A sprawdzałeś czy przepustnice się otwierają przy odpalaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6 2001 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 (edytowane) Nie kumam jak otwiera przepustnice, ona działa na lince i manetka min max, dzisiaj zobaczyłem, że potrafi tez tak zrobić jak zostawię na 70 stopni i zejdzie do 60 też ma problem z odpaleniem, a i jak kręci to naprawdę czuć sprężanie z wydechu i takie wrażenie jakby nie dostawał paliwa może problem tkwi w samej pompce nwm jakie powinna dawać ciśnienie ale gdybym się podpiąć między gaźniki a wezyk paliwa od pompy powinienem obadac to miernikiem, ostatni objaw to trochę leci białych spalin z wydechu wygląda jak woda z benzyny a na dworze zimno wiec. Edytowane 23 Grudnia 2019 przez R6 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 A nie grzała się za bardzo? Może uszczelka pod głowicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.