Gibek900 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Witam posiadam crossa podanego powyżejPo wjechaniu w wodę mniej więcej pod bak (rama od Kawasaki 650) silnik był bardzo nagrzany po wyjechaniu z wody było dużo niebieskiego dym(nie z wydechu) motor mi nie zgasł na początku ledwo działał prawie zgasł, potem dało się jechać, ale silnik nie może się wkręcić i przerywa, zdjąłem filtr stożkowy z obudową ale nie było wody, (zdjąłem dopiero na następny dzień)Co może być powodem skoro przed wjechaniem pracował normalnie Jeszcze strzela z wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Zaciagnal wode do komory spalania. Co sie teraz dzieje ciezko powiedziec ale na twoim miejscu zrobilbym rozbiorke co najmniej gory silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 18 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Witam mam loncin 200 4T Mam problem ponieważ motor nie może wkręcić się na obroty, przerywa i strzela z wydechu. Miałem taki problem, wcześniej winowajcą był brudny bak, wymyłem wymieniłem kranik, wszystko śmigało, około tydzień i znów to nawróciło(teraz jeszcze gorzej), pomyślałem że może jednak słabo wyczyściłem bak i rzeczywiście tak było, po tym razem dokładnym umyciu baku i przeczyszczenia gaźnika, filtra, kranika i wszystkich wężyków, nie przyniosło to już żadnego efektu. Zaczął tak pracować podczas spokojnej jazdy. Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=pfPVIj3vkUc (strzelające blaszki w tle to ochrona wydechu nie przykręcona 🙂 Zwiększyłem iglicą ilość mieszanki, motor teraz przerywa tylko na najwyższych obrotach. Więc zostały zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Tak sobie pogdybam bo zapewne masz silnik 163 FML 1. normalne paliwo, a nie oddane "dobre" przez kumpla 2. oczywiście zawory 3. filtr normalny, czy założony stożek (ciężko to regulować, nie ma pojemności) 4. to jest chińczyk, dokręcamy dokładnie wszystkie kable masy, chyba masz silnik bez wałka wyrównaważającego więc po jeździe poza motkiem osobny woreczek na plomby, wiem bo mam 🙂 Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 19 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Godzinę temu, wiciu_r napisał: Tak sobie pogdybam bo zapewne masz silnik 163 FML 1. normalne paliwo, a nie oddane "dobre" przez kumpla 2. oczywiście zawory 3. filtr normalny, czy założony stożek (ciężko to regulować, nie ma pojemności) 4. to jest chińczyk, dokręcamy dokładnie wszystkie kable masy, chyba masz silnik bez wałka wyrównaważającego więc po jeździe poza motkiem osobny woreczek na plomby, wiem bo mam 🙂 Pozdro 1. Paliwo normalne czyściutkie 2. DO ZROBIENIA - to wiem! 3. Stożkowy 4. Kable też do ogarnięcia ogólnie wymieniłem króciec powietrza pojechałem pojeździć, po około 30m zaczął chodzić tak jak chodzi, więc coś się musiało popsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 23 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Problem rozwiązany! - Zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Silnik bardzo podobny do 163 FML, na popychaczach. Problem jest taki że po wymianie tłoka i cylindra, przy zakładaniu głowicy i przy próbie regulacji zaworów, jest brak luzu zaworowego na ssącym, lecz na wydechowym ładnie luźno wszystko chodzi (Pamiętam o literce T, przekręcanie o 360 nic nie daje) Co może być powodem braku luzu na tym jednym zaworku, ponoć w tych 163FML jeśli nie ruszało się silnika, to rozrząd nie mógł się przestawić, lecz czy to może rozrząd? I muszę rozbierać wszystko do stanu początkowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Dwa walki rozrzadu czy jeden? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Chyba jeden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 Tu nie moze byc chyba, problemem moze byc przestawienie drugiego walka ( jesli jest ) albo uszkodzenie ktoregos z elementow napedzajacych zawory jak popychacz czy jego laska, wreszcie zle ustawienie rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Witam potrzebuje pomocy nigdzie nie mogę znaleźć takiej szpilki cylindra posiadam loncin 200, niestety ukręciłem, ktoś się orientuje gdzie takową znajdę? https://imgur.com/a/j1Kt2xt #motoryzacja #motocykle #motomirko #motocross #moto #enduro #cross #naprawa #usterka #awaria #pomocy #chinskacebulakupony #china Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Jeśli jeszcze nie kupiłeś, to wyślij zapytanie tutaj: https://www.motoroy.pl/ Powinny być dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Witam, posiadam loncin 200, po remoncie odpalił, lecz silnik chodzi na wysokich obrotach, (nie na najwyższych, gdzie może tak być po remoncie i trzeba szybko zgasić), zawory były regulowane dwa razy 0.15-0.10 / Gaźnik dwa razy czyszczony i nic to nie zmienia (rolgaz się nie zacina, ssanie wyłączone), po prostu albo chodzi na takich wyższych i się grzeje szybko, albo puszczam gaz i zaczyna gasnąć. Czy może to jakaś regulacja śruby mieszanki? Po wyczyszczeniu wykręciłem ją o 1.5 obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Godzinę temu, Gibek900 napisał: Witam, posiadam loncin 200, po remoncie odpalił, lecz silnik chodzi na wysokich obrotach, (nie na najwyższych, gdzie może tak być po remoncie i trzeba szybko zgasić), zawory były regulowane dwa razy 0.15-0.10 / Gaźnik dwa razy czyszczony i nic to nie zmienia (rolgaz się nie zacina, ssanie wyłączone), po prostu albo chodzi na takich wyższych i się grzeje szybko, albo puszczam gaz i zaczyna gasnąć. Czy może to jakaś regulacja śruby mieszanki? Po wyczyszczeniu wykręciłem ją o 1.5 obrotu. Chodzi na wyższych, jak trzymasz na gazie i gaśnie, jak gaz puszczasz? Dobrze rozumiem? Bo piszesz trochę nieprecyzyjnie. Nie przerżnąłeś rozrządu o ząbek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 20 godzin temu, grizzli napisał: Chodzi na wyższych, jak trzymasz na gazie i gaśnie, jak gaz puszczasz? Dobrze rozumiem? Bo piszesz trochę nieprecyzyjnie. Nie przerżnąłeś rozrządu o ząbek? Wykręciłem śrubkę mieszanki sporo i pomogło trochę, lecz to nie to samo jak przed remontem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.