Skocz do zawartości

Gibek900

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kielce

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gibek900

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. No wcześniej wiedziałem w jakim cyklu, w tym którym oba zawory będą miały delikatny luz. A teraz mógłbym ustawić na złym cyklu?
  2. Odpowiedni to znaczy jaki? 7 razy myślę żebym się nie pomylił, chodzi żeby był luz na obu zaworach? cały czas ustawiałem w punkcie GMP i ustawiałem. Po tym jak chciałem przystąpić do pierwszej regulacji zaworów co wgl nie były ustawione to świeca była czarna obkopcona na innym forum dostałem odpowiedź że coś takiego " może był zalewany i benzyna wypłukała olej z pierścieni i tłoka"
  3. 0:39 jakbym rozbierał karter i ten tryb wyjmował to owszem musiałbym ustawić, tak to cylinder i głowica tylko, tu nie ma żadnego łańcuszka ani nic. No zawory ustawiłem w punkcie GMP (Na magnecie literka T) i tłok u góry.
  4. Witam, Problem z loncin 200, po złożeniu cylindra i głowicy, po wymianie tłoka, motocykl odpalił, lecz nie wchodził na obroty. Na początku myślałem, że to kwestia regulacji gaźnika, ale kompletnie zapomniałem o ustawieniu zaworów(klekotał strasznie), zawory były luzem. Po zdjęciu pokrywy, przystąpiłem do ustawienia zaworów 0.10-ssący 0.15-wydechowy, dodam że już to kiedyś robiłem przed poprzednim remontem i wszystko śmigało. Lecz teraz gdy ustawiłem zawory motocykl nagle nie pali, a na nie ustawionych zapalił... Ustawiałem teraz chyba z 7 razy i nic się nie dzieje(oczywiście tłok w górze). Jaki może być powód. Próbowałem też dać większy luz 0.15-ssący 0.20-wydechowy, lecz nic nie dało. Nie rozbierałem silnika, a ponoć w tym typie rozrząd sam się nie może przestawić.
  5. kupiłem ten heilcoil i zobaczymy jak to wyjdzie będę dawał znać
  6. tam się wkręca śrubkę m6 znaczy jak już bym miał to kleić to zastosuje żywice epoksydową do której mam dostęp
  7. Hmm ale właśnie nie wiem czy ta dziura jest za duża, chyba że heilcoil włożę i w ten heilcoil kolejny... jakby dwóch użyć
  8. Rozwiercona dziura w karterzemam problem, ktoś przekręcił gwint, nieumiejętnie próbował rozwiercić i powstała spora dziura, nie da się przegwintować na większą śrubkę gdyż zaraz może przejść na drugą stronę?Do głowy przychodzi mi pomysł żeby to zaspawać potem wyszliwować i wywiercić dziurkę i nagwintować tak jak to powinno być.https://prnt.sc/wcd61w
  9. Loncin 200 4t kopcenie na czarno, dzisiaj zauważyłem że jak odpalę motocykl pochodzi trochę, dam mu gazu leci delikatna chmurka czarnego dymu(czytałem że to zbyt bogata mieszanka, czy łączy się jakoś to z kompresją), czym to może być spowodowane, jednocześnie spadłą mi też troszkę kompresja. Nie jest odczuwalny spadek żadnej mocy, wszystko pracuje git, jedynie czy to oznaka czegoś poważnego?
  10. Wymiana uszczelniaczy nic nie działa, kopci jak smok
  11. Witam, Motorek strasznie brał olej. Wymieniłem wczoraj tłok, pierścienie, cylinder i zawory. Jeździłem z godzinę wszystko było ok. Odpalam go dzisiaj znów kopci na niebiesko, czym to jest spowodowane?
  12. Wykręciłem śrubkę mieszanki sporo i pomogło trochę, lecz to nie to samo jak przed remontem
  13. Witam, posiadam loncin 200, po remoncie odpalił, lecz silnik chodzi na wysokich obrotach, (nie na najwyższych, gdzie może tak być po remoncie i trzeba szybko zgasić), zawory były regulowane dwa razy 0.15-0.10 / Gaźnik dwa razy czyszczony i nic to nie zmienia (rolgaz się nie zacina, ssanie wyłączone), po prostu albo chodzi na takich wyższych i się grzeje szybko, albo puszczam gaz i zaczyna gasnąć. Czy może to jakaś regulacja śruby mieszanki? Po wyczyszczeniu wykręciłem ją o 1.5 obrotu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...