ajriszkofi Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) Sprzęgło ślizga się wtedy kiedy obroty wzrastają, a moto nie przyspiesza. Czy tak się dzieje u Ciebie? Hm, tak się dzieje TYLKO kiedy wejdzie powyżej 8,5 tysiąca obrotów i prędkość ma mocno wysiłkową. Nie próbowałam wkręcać go na jeszcze wyższe, przyspieszać też już nie próbowałam, bo miałam zawrotne 160 na liczniku. Przy niższych prędkościach i takich obrotach falowania nie zauważyłam (ale przyjrzę się uważnie przy najbliższej okazji). Jak odkręcam manetkę to GS jedzie. Fakt, że może nieco mniej zrywnie niż kiedyś... (ale to mogły mi się odczucia zmienić). Na pewno nie jest tak, że dodaję gazu, a GS potrzebuje czasu do namysłu i dopiero w końcu zaczyna przyspieszać. Edytowane 7 Czerwca 2010 przez ajriszkofi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) A do ilu GS się kręci? DO ODCINY :icon_mrgreen: edit: myliła. Bo o TO Ci chodzi? Edytowane 7 Czerwca 2010 przez ajriszkofi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 A do ilu GS się kręci? do oporu :biggrin: do 12500 ma na blacie ,ale penie max moment ma przy 11500. Chyba pamięć Cię myli http://gs500e.republika.pl/zegary.jpg pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 U mnie wskazowka wlasnie przy stanowczym odkreceniu zaczyna falowac od 8 do 10 tys, po czym spada i moto zaczyna przyspieszac. Jak bede mial chwile to zerkne na regulacje linki przy silniku, a jak nie da rady wyregulowac, to trzeba bedzie wymieniac tarcze. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Czyli jest wszystko w normie, chyba że chcesz go kręcić do końca, ale to nie ma sensu i Ty o tym wiesz. Ależ, ja uważam, że dla niego to 9 to już dużo. I on się męczy, i ja. Chociaż stopery nieco pomagają ;) Niemniej muszę dociec, co jest przyczyną falowania wskazówki obrotomierza przy prędkościach około 160 i obrotach 8,5-9 tysięcy. Bo może powinien nadal przyspieszać tak rewelacyjnie, jak wtedy, kiedy złapie 7 tysięcy? Może po prostu powinnam dać zajęcie Greedowi i odstawić GS na regulację gaźników albo czegoś innego? :icon_mrgreen: U mnie wskazowka wlasnie przy stanowczym odkreceniu zaczyna falowac od 8 do 10 tys, po czym spada i moto zaczyna przyspieszac. Jak bede mial chwile to zerkne na regulacje linki przy silniku, a jak nie da rady wyregulowac, to trzeba bedzie wymieniac tarcze. Pzdr od 8 do 10? Nie no, u mnie to falowanie między 8,5 i 9, takie delikatne podskoki zamiast płynnego przesunięcia. Muszę znowu dać GSowi po garach, bo fajnie było :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 U mnie wskazowka wlasnie przy stanowczym odkreceniu zaczyna falowac od 8 do 10 tys, po czym spada i moto zaczyna przyspieszac. Jak bede mial chwile to zerkne na regulacje linki przy silniku, a jak nie da rady wyregulowac, to trzeba bedzie wymieniac tarcze. Pzdr w drodze do serwisu pocwicz rollingburnout bo niebedzie szkoda , btw pobaw sie regulacja przy klamce to moze pozyje jeszcze pare tygodni :lalag: , a jak sprzeglo to orginal bo ebc sie nieogarnia Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Może być sprzęgło ślizgające. Nie wiem jak te nowsze GS, ale moja miała napęd obrotomierza linką. Może linka wpadać w jakiś rezonans i też będzie skakała. Sprzęgło zaczyna się ślizgać na wyższych biegach przy dużych obrotach, po tym "ślizg" schodzi coraz niżej aż w końcu staje się upierdliwy. Swoją GS wykręciłem "kilka" razy do końca ale ogólnie to unikałem tego bo powyżej 9k zaczynała wydawać dziwne dźwięki. :biggrin: Tylko że miała spory przebieg ponad 100 tys km. A na maxa kiedyś leciała blisko 120MPH wg.licznika. Biorąc pod uwagę przekłamanie licznika to i tak git wynik. Rocznik `94. Jak często petujesz to pilnuj stanu oleju. GS lubią żłopnąć trochę więcej przy pałowaniu. Rzuć okiem na wykres dla GS500F `07. Wystarczy kręcić do 7-8k RPM. http://i171.photobucket.com/albums/u316/st...00/IMG_0030.jpg Edytowane 8 Czerwca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irys. Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Co racja to racja, przy małych prędkościach i niskich obrotach i mną szarpie jak zmieniam biegi w górę bez sprzęgła. 4 bieg i kolejne wchodzą już świetnie. Ale... praktyka czyni mistrza. Ja GSę kręcę do 7-8k, na trasie przy 185 (licznikowych) mam 9k. I żadnych dziwnych dźwięków nie ma przy takich obrotach. GS lubi wysokie obroty i rzeczywiście lubi też wypić wtedy oleju :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 w drodze do serwisu pocwicz rollingburnout bo niebedzie szkoda , btw pobaw sie regulacja przy klamce to moze pozyje jeszcze pare tygodni :lalag: , a jak sprzeglo to orginal bo ebc sie nieogarnia Niedawno wlasnie poskladalem moto, wiec jak na razie zadne zabawy mi nie w glowie. Do latania po miescie jest ok, nic sie nie dzieje, takze byle do konca miesiaca, pozniej bede w PL to pewnie nakupie czesci i po urlopie sie porobi, zeby bylo cacy. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Co racja to racja, przy małych prędkościach i niskich obrotach i mną szarpie jak zmieniam biegi w górę bez sprzęgła. 4 bieg i kolejne wchodzą już świetnie. Bo za szybko ciagniesz wajche do gory. Sprobuj z wyczuciem troche wolniej stopa naciskac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 u mnie to działa, ale od 3-ki w górę, bo na niższych mam obawy :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 u mnie to działa, ale od 3-ki w górę, bo na niższych mam obawy :icon_razz: Czyli jak kazdy a myślałem że tylko ja tak robię : ))) Ale staram sie w 95% używac sprzęgła - tylko przy atomowym starcie i kręceniu wysoko (zapier*****) zdarzy się bez sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattka Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Nie chce zakładać nowego tematu wiec odkopuje ten z pytaniem. Dzis na światłach miałem na luzie moto. Pojawiło sie zielone i jakoś sie zagapilem i noga wcisnalem bieg 1, sprzęgła w ogóle nie użyłem bo zapomniałem sie, bieg wskoczył, moto szarpnelo mocno i zgasło. Moje pytanie jest czemu wskoczyła mi jedynka jak nie użyłem sprzęgła i czy takie szarpnięcie bez sprzęgła mogło byc niebezpieczne dla moto? Nie wiem czy to moja autosugiestia teraz ale wydaje mi się ze moto wydobywa inny dźwięk teraz jak pracuje na jałowym a jak naciśnie sprzęgło to jest cicho. Nowe moto. Boje sie ze cos sie mogło popsuć przez to ze tak szarpnął i zgasł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Nic sie nie popsulo.Zmieniac biegi bez sprzegla trzeba umiec i nie robi sie tego przy ruszaniu :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattka Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Do ruszania jest sprzęgło niezbędne to wiem;) , zapomniałem się bo zielone na światłach mnie zaskoczyło. Interesuje mnie jednak sama mechanika działania czegoś takiego jak w tym moim momencie gdy moto szarpnęło. Jakie siły na co zadziałały że tak się stało. Od strony mechaniki to wiem jedynie jak działa 4t i tyle, sprzęgło i skrzynia w moto to dla mnie nowość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.