Karol-T Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Na wolnych (szczególnie ciepły silnik) nie równa praca na wolnych obrotach, jakby gubił zapłony, rownież podczas dodawania gazu od niskich obrotów. Silnik pracuje nadal, ale jest szarpnięcie. Diagnostyka pokazała Czyli brak błędów, jedynie czujnik położenia przepustnicy źle ustawiony. STPS ma regulację, ale próbowałem i nie ma wpływu na położenie kreseczki przed C00, natomiast TPS jest zintegrowany z i nie ma regulacji a w każdym razie nie wiem jak ją przeprowadzić. Tak wygląda Kreska na środek wskakuje dopiero przy około 2 tyś obrotów. http://youtu.be/Lv27UzjUyNI Czy to będzie przyczyna przerywania pracy silnika? Motocykl ma 7800 km pomimo wieku, mam go od nowości, stoi w suchym garażu, pali dobrze, nie gaśnie, ma moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 A wymieniałeś już w nim świece? 12 lat mogło się im dać we znaki. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Luzy zaworowe do spradzenia też Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-T Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Świec nie wymieniałem, więc to zrobię. Luzów zaworowych sam zapewne nie ustawię. Co prawda fabryka sugeruje sprawdzenie luzów co 24 tyś km, więc po 1/3 przebiegu mogą być niewłaściwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Luzy sobie odpuść. Na dzień dobry świece do wymiany. Napisz czy juz latałeś w tym sezonie czy to może odpalenie po 2-3 latach 🙂 Stało się tak z jazdy na jazdę czy stopniowo narastało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Fakt, zapomniałem o przebiegu, to luzy na pewno są w normie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-T Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 18 godzin temu, MłodyWilk22 napisał: czy juz latałeś w tym sezonie czy to może odpalenie po 2-3 latach 🙂 Stało się tak z jazdy na jazdę czy stopniowo narastało? Latałem już, nie było tego objawu, na początku kilka razy się zdarzyło lekkie szarpinięcie przy odkręceniu gazu pod większym obciążeniem (wyższy bieg, niskie obroty) a teraz już regularnie się pojawia, dodatkowo słychać na wolnych również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-T Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 (edytowane) Wymieniłem świece, wyglądały jak na zdjęciu. Nie zrobiłem dużo kilometrów, ale mam wrażenie ze jest teraz lepiej, choć wydaje mi się ze na wolnych nie pracuje równo. Zobaczę jak parę dni pojeżdżę czy objawy ustąpił faktycznie. Edytowane 17 Sierpnia 2019 przez Karol-T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris1980_147 Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca Odgrzebuje temat. Posiadam Bandita 1250 na wtrysku i takie same objawy. Wymieniłem świece i dalej to samo. Na zimnym silniku nie jest to odczuwalne. Czy kolega Karol-T rozwiązał problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.