Skocz do zawartości

Karol-T

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle, quady, samochody terenowe
  • Skąd
    Okolice Krakowa

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Bandit GSF650SA K7
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Karol-T

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Wymieniłem świece, wyglądały jak na zdjęciu. Nie zrobiłem dużo kilometrów, ale mam wrażenie ze jest teraz lepiej, choć wydaje mi się ze na wolnych nie pracuje równo. Zobaczę jak parę dni pojeżdżę czy objawy ustąpił faktycznie.
  2. Latałem już, nie było tego objawu, na początku kilka razy się zdarzyło lekkie szarpinięcie przy odkręceniu gazu pod większym obciążeniem (wyższy bieg, niskie obroty) a teraz już regularnie się pojawia, dodatkowo słychać na wolnych również.
  3. Świec nie wymieniałem, więc to zrobię. Luzów zaworowych sam zapewne nie ustawię. Co prawda fabryka sugeruje sprawdzenie luzów co 24 tyś km, więc po 1/3 przebiegu mogą być niewłaściwe?
  4. Na wolnych (szczególnie ciepły silnik) nie równa praca na wolnych obrotach, jakby gubił zapłony, rownież podczas dodawania gazu od niskich obrotów. Silnik pracuje nadal, ale jest szarpnięcie. Diagnostyka pokazała Czyli brak błędów, jedynie czujnik położenia przepustnicy źle ustawiony. STPS ma regulację, ale próbowałem i nie ma wpływu na położenie kreseczki przed C00, natomiast TPS jest zintegrowany z i nie ma regulacji a w każdym razie nie wiem jak ją przeprowadzić. Tak wygląda Kreska na środek wskakuje dopiero przy około 2 tyś obrotów. http://youtu.be/Lv27UzjUyNI Czy to będzie przyczyna przerywania pracy silnika? Motocykl ma 7800 km pomimo wieku, mam go od nowości, stoi w suchym garażu, pali dobrze, nie gaśnie, ma moc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...