Jump to content
Simon WRC

Honda CB650R neo sports cafe

Recommended Posts

Z racji, że to dość nowy motocykl i niewiele można o nim znaleźć, zdecydowałem założyć taki wątek dla posiadaczy i rozważających zakup. Można wymienić opinie, doradzić akcesoria itp. itd. 

Jestem szczęśliwym posiadaczem i zapewne niedługo chciałbym rozejrzeć się za bocznymi kuframi. Ktoś? Coś?

Aha, co mnie trochę irytuje, to fakt że przednie kierunkowskazy świecą lekkim światłem na stałe a po włączeniu migają mocno. Coś jak standard w US. Wg salonu, to nowa specyfikacja i homologacja hondy od 2019 🙄.

Edited by Simon WRC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie mam tak samo przednie migacze cały czas świeca słabym światłem a po włączeniu mocniej. Z tyłu za to wogole się nieswieca 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardowe obrysówki... W hameryce standard... U nas ma podobno być... 


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coraz więcej motocykli EU widzę w tej specyfikacji. Po miesiącu przyzwyczaiłem się i nawet mi się to podoba 😀. Na pewno moto jest lepiej widoczne 👍.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Panowie od 1 lutego 2020 jestem szczęśliwym posiadaczem tej maszyny 🙂 pytanie do osób które mają ją już od 2019, jak z docieraniem, Honda pisząc w instrukcji 3 mega ogólne punkty o docieraniu nie podaję żadnych szczegółów. Dzwoniłem do kierownika salonu, który mówił mi że to norma przy nowych instrukcjach każdego motocykla Hondy. Dostałem informację : jeździć na max 2/3 obrotów, bez wchodzenia na czerwone pole, unikać jazdy jednostajnym tempem, nagłego hamowania,  zmieniać charakter jazdy(jeździć z różnym obciążeniem na rożnych biegach)

 

Co sądzicie ? Jakieś podpowiedzi ? Wiele osób w tych czasach pisze że mamy już takie spasowanie elementów że nie trzeba już tak mocno uważać na docieranie, tylko po prostu jeździć, oczywiście bez nadmiernego pałowania, wiadomo w końcu że każda skrajność szkodzi.

 

Jeśli chodzi o migacze świecące ciągłym światłem, to moim zdaniem bardzo dobry pomysł, będziemy o wiele lepiej widoczni.

Kufry boczne hmm, też się rozglądam na ten moment jest niewiele motokonfiguratorów  które podpowiadają co będzie pasować do Hondy CB 650R, wiem że sklep defender z Krakowa ma dopasowane elementy do tego modelu. Ewentualnie polecam obejrzeć na Youtube kanał Englishbikerdan, on z tego co pamiętam kupił sakwy boczne Shad(miękkie) i obleciał na nich 2 tyś mil po Europie będąc zadowolonym, zresztą on dokupił już więcej akcesoriów do swojej maszyny.

Ja ze swojej strony już też parę rzeczy kupiłem zanim moto dotarło, aż strach się bać żony jak kupię coś jeszcze hahah.

Edited by Pawelkrk
Dodanie informacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak trzymaj. Ja musiałem po 2 tys km zmienić olej i od tej pory pełny ogień. 


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Tommo napisał:

Tak trzymaj. Ja musiałem po 2 tys km zmienić olej i od tej pory pełny ogień. 

Co to znaczy że musiałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.08.2019 o 22:49, Simon WRC napisał:

Z racji, że to dość nowy motocykl i niewiele można o nim znaleźć, zdecydowałem założyć taki wątek dla posiadaczy i rozważających zakup. Można wymienić opinie, doradzić akcesoria itp. itd. 

Jestem szczęśliwym posiadaczem i zapewne niedługo chciałbym rozejrzeć się za bocznymi kuframi. Ktoś? Coś?

Aha, co mnie trochę irytuje, to fakt że przednie kierunkowskazy świecą lekkim światłem na stałe a po włączeniu migają mocno. Coś jak standard w US. Wg salonu, to nowa specyfikacja i homologacja hondy od 2019 🙄.

Co kupiłeś już do swojej maszyny, lub rozważasz jeśli chodzi o kupno do niej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, jonaszko napisał:

Co to znaczy że musiałeś?

Był warunkiem utrzymania dwuletniej gwarancji.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Tommo napisał:

Był warunkiem utrzymania dwuletniej gwarancji.

Tzn. że warunki gwarancji tak stanowiły, jak ją chciałeś utrzymać a  NIE ŻE MUSIAŁEŚ😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, musiałem. Grożono mi bronią. 


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak to dzisiaj się odbywa bo ostatnią hondę nowa miałem w 2009 roku (sc59) ale wtedy bardzo mnie uczulali na wymianę oleju po 1000 km ponieważ ten pierwszy olej był jakoś tam "gorzej smarujący" właśnie po to żeby się silnik lepiej dotarł .

Od razu zaznaczam wszystkim malkontentom - nie mam laboratorium żeby zbadać czy rzeczywiście ten olej był gorszy, lepszy czy zwykły . Nie wiem czy to był chwyt marketingowy .  nie wiem czy mnie naciągnęli na niepotrzebna wymianę oleju itp bzdurne problemy

Tak mi wiele razy powtarzali przy zakupie (wtedy) nowej hondy to teraz o tym pisze

 

18 minut temu, Tommo napisał:

Grożono mi bronią. 

bagnetem ?? 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, kiler napisał:

 

bagnetem ?? 😀

W dodatku uje**nym w oleju. 


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, kiler said:

Nie wiem jak to dzisiaj się odbywa bo ostatnią hondę nowa miałem w 2009 roku (sc59) ale wtedy bardzo mnie uczulali na wymianę oleju po 1000 km ponieważ ten pierwszy olej był jakoś tam "gorzej smarujący" właśnie po to żeby się silnik lepiej dotarł .

Od razu zaznaczam wszystkim malkontentom - nie mam laboratorium żeby zbadać czy rzeczywiście ten olej był gorszy, lepszy czy zwykły . Nie wiem czy to był chwyt marketingowy .  nie wiem czy mnie naciągnęli na niepotrzebna wymianę oleju itp bzdurne problemy

Tak mi wiele razy powtarzali przy zakupie (wtedy) nowej hondy to teraz o tym pisze

Pewnie chodziło o to że jest mineralny. Leją taki w fabryce bo jest tańszy a przy docieraniu powstaje sporo opiłków więc i tak trzeba go zlać w miarę szybko, to i bez sensu uzywać drogiego syntetyka. Osobiście wolałbym zrobić dwie zmiany oleju, po 500 i 1000km, potem syntetyk.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Limo napisał:

Pewnie chodziło o to że jest mineralny. Leją taki w fabryce bo jest tańszy a przy docieraniu powstaje sporo opiłków więc i tak trzeba go zlać w miarę szybko, to i bez sensu uzywać drogiego syntetyka. Osobiście wolałbym zrobić dwie zmiany oleju, po 500 i 1000km, potem syntetyk.

Słyszałem i o takich co po pierwszych 100 km jadą na wymianę, teraz w japońskich fabrykach silniki są wstępnie docierane, wymiana oleju i dopiero potem jadą do klienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...