Skocz do zawartości

Jak i ile wlać oleju w lagi ? Honda CB250


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Patrząc na zdjęcie to moto swoje lata ma. Części mogą się zużywać a to wpływa na funkcjonowanie całości. Wcześniej coś działa a następnie przestaje. Demontaż ma na celu sprawdzenie czy wszystko jest na miejscu i sprawne.

Edytowane przez jarenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Soniak87 napisał:

Dziękuję za brak pomocy. PS nie wiem co ma na celu demontaż i montaż wszystkiego od nowa skoro nic tam nie było grzebane i jaka mam pewność, że będą miękkie po takim zabiegu.

A czego Ty oczekujesz??

Ze ktos Ci powie, zebys wlal po 500ml oleju do lag.. 

wlej po litrze jak chcesz.. albo pod korek..

 

Aby cos zrobic dobrze to trzeba to zrobic dobrze. Zlac stary olej i zalac nowy. 

Do tego sprawczic uszczelki i stan slizgow..

Albo placz, ze nikt Ci nie pomogl.

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli byly miekkie a teraz sa sztywne, po tym co zrobiles, znaczy ze sam cos zle zrobiles, innej mozliwosci chyba nie ma?

A jezeli stukaly przed twoim odkrecaniem to znaczy ze albo byly puste albo maja zuzyte golenie / slaidery ( czesc ruchoma ) i wymagaja  ich wymiany, dokladnego wymycia i wymiany uszczelniaczy. Nic tam niema nadzwyczajnego konstrukcja prosta jak g.. Jozka i identyczna z przodem mego Triumpha z lat 70 tych.

Na poczatek trzeba zdjac blotnik, kolo, jeszcze raz odkrecic te kapsle ktore odkreciles poprzednio, wyjac sprezyny pamietajac jak sa zlozone, czy jest jakas przekladka miedzy nimi i majac motocykl na centralce ruszac goleniami gora dol patrzac czy nie maja zadnych zaciec, czy oporow w ruchu.

Zlac stary olej, po odkreceniu srubek zlewowych w goleniach ( z boku, nie tych u dolu goleni ), wyjac lagi z polek po odkreceniu srub zciskajacych je w polkach, wyjac pierscienie ustalajace uszczelnienia i po zamocowaniu goleni w duzym imadle kilkoma ruchami gora  / dol wybic uszczelnienia wyciagajac lagi z goleni. Nastepnie umyc golenie wewnatrz i zlozyc do nich lagi z nowymi uszczelnieniami.

Jest masa filmow na YouTube ktore to pokazuja.

Jezeli sa jakies przeszkody w ruchu goleni gora dol to po rozebraniu bedzie widac dlaczego.

Wowczas mozliwe ze trzeba bedzie wyjac amortyzatory z goleni i zobaczyc co tam sie moglo stac ( np ktos zalozyl niewlasciowe oringi ktore spuchly w oleju so zawieszen. )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
On 8/19/2019 at 7:04 PM, Adam M. said:

 

Wowczas mozliwe ze trzeba bedzie wyjac amortyzatory z goleni i zobaczyc co tam sie moglo stac ( np ktos zalozyl niewlasciowe oringi ktore spuchly w oleju so zawieszen. )

Właściwe oringi to wykonane z następujących mieszanek gumowych:

  • FKM
  • FPM
  • Viton - u nas w Polsce nazywane vitonowe. 

Jeżeli przez sklep internetowy, to przypominam o kodzie rabatowym dla Członków Forum. LwG

Po Oringi Gumowe: https://powerrubber.com

Kod rabatowy dla Członków Forum: KuponFM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...