przemaks Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Obejrzyj z 5-10 filmów o wymianie oleju w lagach, da Ci to jakieś pojęcie i będziesz mógł zadawać konkretne pytania. https://www.youtube.com/results?search_query=Honda+CB+250+fork+oil+change Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soniak87 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 A to nie jest konkretne ? ja nie chce ich rozbierać tylko odpowietrzyć aby były miekkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 To moja dobra rada.. zostaw to w spokoju albo oddaj to komus kto chociaz ma podstawowe umiejetnosci i wiedze Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soniak87 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Dziękuję za brak pomocy. PS nie wiem co ma na celu demontaż i montaż wszystkiego od nowa skoro nic tam nie było grzebane i jaka mam pewność, że będą miękkie po takim zabiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 (edytowane) Patrząc na zdjęcie to moto swoje lata ma. Części mogą się zużywać a to wpływa na funkcjonowanie całości. Wcześniej coś działa a następnie przestaje. Demontaż ma na celu sprawdzenie czy wszystko jest na miejscu i sprawne. Edytowane 18 Sierpnia 2019 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 31 minut temu, Soniak87 napisał: Dziękuję za brak pomocy. PS nie wiem co ma na celu demontaż i montaż wszystkiego od nowa skoro nic tam nie było grzebane i jaka mam pewność, że będą miękkie po takim zabiegu. A czego Ty oczekujesz?? Ze ktos Ci powie, zebys wlal po 500ml oleju do lag.. wlej po litrze jak chcesz.. albo pod korek.. Aby cos zrobic dobrze to trzeba to zrobic dobrze. Zlac stary olej i zalac nowy. Do tego sprawczic uszczelki i stan slizgow.. Albo placz, ze nikt Ci nie pomogl. Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soniak87 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Aha czyli odkręcenie 2 śrubek od góry zepsuło mi całe lagi. Jeszcze bym zrozumiał jakby coś było grzebane i źle złożone a nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Jezeli byly miekkie a teraz sa sztywne, po tym co zrobiles, znaczy ze sam cos zle zrobiles, innej mozliwosci chyba nie ma? A jezeli stukaly przed twoim odkrecaniem to znaczy ze albo byly puste albo maja zuzyte golenie / slaidery ( czesc ruchoma ) i wymagaja ich wymiany, dokladnego wymycia i wymiany uszczelniaczy. Nic tam niema nadzwyczajnego konstrukcja prosta jak g.. Jozka i identyczna z przodem mego Triumpha z lat 70 tych. Na poczatek trzeba zdjac blotnik, kolo, jeszcze raz odkrecic te kapsle ktore odkreciles poprzednio, wyjac sprezyny pamietajac jak sa zlozone, czy jest jakas przekladka miedzy nimi i majac motocykl na centralce ruszac goleniami gora dol patrzac czy nie maja zadnych zaciec, czy oporow w ruchu. Zlac stary olej, po odkreceniu srubek zlewowych w goleniach ( z boku, nie tych u dolu goleni ), wyjac lagi z polek po odkreceniu srub zciskajacych je w polkach, wyjac pierscienie ustalajace uszczelnienia i po zamocowaniu goleni w duzym imadle kilkoma ruchami gora / dol wybic uszczelnienia wyciagajac lagi z goleni. Nastepnie umyc golenie wewnatrz i zlozyc do nich lagi z nowymi uszczelnieniami. Jest masa filmow na YouTube ktore to pokazuja. Jezeli sa jakies przeszkody w ruchu goleni gora dol to po rozebraniu bedzie widac dlaczego. Wowczas mozliwe ze trzeba bedzie wyjac amortyzatory z goleni i zobaczyc co tam sie moglo stac ( np ktos zalozyl niewlasciowe oringi ktore spuchly w oleju so zawieszen. ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER Rubber com Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 On 8/19/2019 at 7:04 PM, Adam M. said: Wowczas mozliwe ze trzeba bedzie wyjac amortyzatory z goleni i zobaczyc co tam sie moglo stac ( np ktos zalozyl niewlasciowe oringi ktore spuchly w oleju so zawieszen. ) Właściwe oringi to wykonane z następujących mieszanek gumowych: FKM FPM Viton - u nas w Polsce nazywane vitonowe. Jeżeli przez sklep internetowy, to przypominam o kodzie rabatowym dla Członków Forum. LwG Cytuj Po Oringi Gumowe: https://powerrubber.comKod rabatowy dla Członków Forum: KuponFM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.