Tommo Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Wbrew temu co mowia rozni ludzie motocykl dociera sie "na ostro" jadac po obrotach na nizszych biegach i natychmiast zjezdzajac z nich ( najlepiej jeszcze jadac pod gore ). To oczywiscie po rozgrzaniu silnika do temperatury pracy.Pierwsza zmiana oleju tez duzo wczesniej niz mowia, 100 - 150 km a nie 500.No i mam nadzieje ze to mineralny olej, zeby za duzo nie kosztowal.A dlaczego po 100 km skoro pełne dotarcie silnika uznaje się po ok. 1500 km? Trochę bez sensu. Ja całe życie latam głównie na sportach i zawsze powtarzam, z6e jedynym problem pozycji w tych motocyklach są leniwi piloci. Trzeba jeździć aktywnie, przerzucając obciążenie z ramion, kiedy to tylko możliwe, na nogi i mięśnie brzucha. Poza tym, ta pozycja ma tą zaletę, że robi się to bardzo łatwo, a to nie raz uratuje twoją dupe i plecy przed niespodziewanym strzałem i bólem na wybojach. Wiadomo że poniżej pewnych prędkości obnaża ona swoje istotne wady, ale xsr najwolniejszy nie jest. Gratulacje. Bardzo podobają mi się te yamaszki.Wszystko się zgadza ale problem się pojawia kiedy nie chcesz już jeździć sportowo, agresywnie przez co zaczynasz się frustrować. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 A dlaczego po 100 km skoro pełne dotarcie silnika uznaje się po ok. 1500 km? Trochę bez sensu. Bo masz pełno opiłków w silniku. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Bo masz pełno opiłków w silniku.A filtr oleju to od czego jest?Po następnych 100 też trzeba zmienić? Opiłki będą lecieć do 1,5 kkm. Normalna sprawa, filtr wyłapuje,potem się wymienia i po sprawie. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 A jak się nazbiera tych opiłków w filtrze to jaką będzie miał sprawność/przepustowość? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 A jak się nazbiera tych opiłków w filtrze to jaką będzie miał sprawność/przepustowość?A to producent tego nie wie, skoro zaleca wymienić po 1,5 kkm? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 A to już jest pytanie do producenta, ale dla mnie wybór między wymianą oleju a zdaniem się na producenta jest prosty. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Jakby po 100 km opiłki miały zapchać do cna filtr oleju, to ja nie wróżę żadnej przyszłości temu silnikowi, nawet jakby mu zmieniać olej co 10 km. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Olej wymieniam po 100 - 150 km w silniku na dotarciu bo w tym okresie opilkow i wszelkiego rodzaju zanieczyszczen jest najwiecej, filtra wogole nie wymieniam do tego 1.5 tys km. Nie wszystkie zalecenia producenta maja dla mnie sens, jak np zalecenia na temat docierania silnika.Poza tym to ja tak dzialam, kazdy ma 100% mozliwosc dzialania inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TPS Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Wszystko się zgadza ale problem się pojawia kiedy nie chcesz już jeździć sportowo, agresywnie przez co zaczynasz się frustrować. Nie jestem jeszcze na tym etapie. Dla mnie przejażdżka wokoło komina do 100 km to max wrażeń i zdarzeń. Na razie zdrowie pozwala cieszyć się dość agresywną pozycją Abartha. Uda i brzuch to podstawa. Nadgarstki dostają w kośc tylko podczas ostrego hamowania i manewrowania. Podczas jazdy siedzi się wbrew pozorom mega komfortowo, pewnie dlatego, że sety nie są ustawione agresywnie i kolana mają deczko luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.