Skocz do zawartości

SV650 vs Bandit 1250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono,

 

Czy ktoś tutaj miał doświadczenie w jeździe Suzuki SV650 i Banditem 1250?

 

Najbardziej Interesuje mnie prowadzenie tego motocykla (Bandita) w zakrętach. Jeździłem już Banditem 600 i XJ 600, ale one są raczej dużo słabsze od dużego bandita - przepaść jest już w porównaniu małego bandita do SV 650.

 

Do setki Bandit jest wolniejszy (mimo większej pojemności), w specyfikacji podobno 3,9 sekundy, jak jednak wygląda jazda powyżej stówki?

 

Będę wdzięczny za wszelkie informacje. ; )

 

PS Posiadam SV 650.

PS Jeździłem trochę banditem 600, ale to kurde stoi a nie jedzie w porównaniu choćby do SV650, dlatego o porównanie 1250 do 600 się nawet nie pytam.

Edytowane przez Damian85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne grono,

 

Czy ktoś tutaj miał doświadczenie w jeździe Suzuki SV650 i Banditem 1250?

 

Najbardziej Interesuje mnie prowadzenie tego motocykla w zakrętach. Jeździłem już Banditem 600 i XJ 600, ale one są raczej dużo słabsze od dużego bandita - przepaść jest już w porównaniu do SV 650.

 

Do setki Bandit jest wolniejszy (mimo większej pojemności), jak jednak wygląda jazda powyżej stówki?

 

Będę wdzięczny za wszelkie informacje. ; )

 

PS Posiadam SV 650.

PS Jeździłem trochę banditem 600, ale to kurde stoi a nie jedzie w porównaniu choćby do SV650, dlatego o porównanie 1250 do 600 się nawet nie pytam.

Bandit ciężki w zakrętach, ale jak go opanujesz to nawet nie będziesz czuł, no zależy bandit bez żadnej szybki owiewek to wieje trochę zwłaszcza powyżej 120, do setki bandit ma jakieś chyba 3 sekundy albo 3,2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo na dużym bandycie, ale powietrznym (1200),nie przejechałem... Ale jak dla mnie to ciężki klocek, że świetnym pieconkiem, na beznadziejnych zawiasach i bez hamulców... Po tysiąc, czy dwóch miałem dość tego motorka.... Dużo bardziej zabawowy był stary Vmax... Ten wyciągał z butów.. Mmmmmmm...

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem z owiewkami alkcesoryjnymi, zawias z przodu mięki ale można zmienić olej i bedzie ok. Miałem wersje z ABSem i kilka razy mi dupsko uratowało. Czesto jezdzilem z trzema kuframi i nawet powyzej 200 km/h było stabilnie

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem Banditem olejakiem kilka sezonów

zrobiłem nim kilkadziesiąt tys i wodniakiem przez dwa sezony - ok 18tys.

Olejak po wszystkich regulacjach pięknie chodził, Wodniaka miałem nowego więc bez żadnych awarii. Ten brak prędkości o ktorej ktoś pisze to bzdura. Przelotowa predkosc 150 bez problemu z 3 kuframi. Przy wyprzedzaniu też bez problemów. Jazda w zakrętach? Płynnie stabilnie, bez żadnych niespodzianek. Spalanie w jednym i drugim porównywalne...6l/100km.

Z czystym sumieniem polecam Bandita. Dobry, niezawodny i dość wygodny turystyczny motocykl...i przede wszystkim w dobrej cenie.

nezka

W porównaniu B12,5 czy SV650 wszystko na Bandita.

Edytowane przez nezka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandit ciężki w zakrętach

 

Co masz dokładnie na myśli pisząc, że jest ciężki w zakrętach? Możesz to jakoś porównać do innych motocykli?

 

Zakładam, że masa dodaje mu stabilności w złożeniu, a przez masą też trzeba ciut mocniej naciskać na kierownice do złożenia - czy są jeszcze jakieś inne objawy?

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem bandita 1200 z owiewką, Klod pisze o braku mocy i prędkości - to już lekka przesada, zwłaszcza w kontekście porównania do SV650. Vmax licznikowe 260km/h osiągał bez problemu, no co prawda z kufrem Maxia 52l spadała do 240km/h (zresztą odpadł przy tej prędkości więc bez znaczenia w praktyce)- nie wiem czego oczekiwać od półturystyka więcej. Mega elastyczny, jak lokomotywa, fajne, długie przełożenia drugiego biegu, wstawał na nim na koło sam z siebie. Ale to olejak nie wodniak 1250, inna skrzynia biegów.

SV tylko okazjonalne przejażdżki na maszynach kolegów - inna, bardziej sportowa pozycja, mniej wygodny od bandita, oczywiscie lżejszy wiec manewrowanie w korkach łatwiejsze - i tu zakończyłbym zalety, reszta wg mnie na plus bandita.

Więc kwestia tego - do czego ma motocykl służyć, jak do dynamicznej turystyki to bandzior, jak do miasta czy na mega kręte boczne drogi, gdzie elastyczność i Vmax spada na drugi plan może być SV.

pzdr Staszek

Edytowane przez Staszek_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandit ciężki w zakrętach, ale jak go opanujesz to nawet nie będziesz czuł, no zależy bandit bez żadnej szybki owiewek to wieje trochę zwłaszcza powyżej 120

 

 

 

Sorry, ze spytam, Ty te zakrety z moturem na plecach pokonujesz, czy jak ?

 

Po zalapaniu momentu zyroskopowego kol, nie jest wazne, ile wazy sprzet ! Znam sporo osob ktore twierdza, ze z plecaczkiem lataja po winklach duzo szybciej niz solo, tez notabene jestem tego zdania.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. mam jednak inne zdanie, zarówno co do masy kontra zakręty jak i pokonywania samemu czy z plecaczkiem.

Ale ja tylko z praktyki, nawet nie wiem co to znaczy załapać moment żyroskopowy kół (chociaż może nieświadomie załapuję?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale ja tylko z praktyki, nawet nie wiem co to znaczy załapać moment żyroskopowy kół (chociaż może nieświadomie załapuję?).

 

Bo to wyższy stopień wtajemniczenia jazdy motocyklem. Wie o tym Rossi, Marek, KS i jeszcze paru innych.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...