Andrzej57 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Mam motocykl (BMW GT 1600) w naprawie gwarancyjnej. Trwa to już blisko 2 tygodnie. Nie wiedzą co mu jest. Nie jeździ, a jeśli już to tak jakby w trybie awaryjnym. Podejrzewają że to elektronika. Sezon się zaczął a ja nie mam czym jeździć. W serwisie powiedzieli mi że nie należy się motocykl zastępczy a oni nie mają żadnego terminu na naprawę. Tak więc mogą go trzymać i kilka miesięcy. Nie muszę Wam pisać jak mnie to wku...a.Co robić? Czy są jakieś ogólne przepisy na podstawie których mogę czegoś od nich żądać? Jeśli to potrwa jeszcze kilka dni a może tygodni czy mogę domagać się wymiany motocykla lub zwrotu pieniędzy? W końcu sprzedali mi wadliwy produkt. Jakie mam prawa jako konsument?Może jest tu prawnik który zechce mi coś poradzić.Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 W każdej większej miejscowości jest rzecznik praw konsumenta. Udaj się do niego, bo mnie się wydaje że powinieneś dostać moto zastępcze lub nowy motocykl. Jeśli oczywiście jesteś bez winy w złym działaniu motocykla.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Nie sądzę, że mogą go trzymać ile chcą...to nie jest tak, że mają określony czas na naprawę lub inne ustosunkowanie się?Rzecznik praw konsumenta to bardzo dobre rozwiązanie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Ja bym uderzył do Importera bezpośrednio i przedstawił sytuację co i jak Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej57 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Już dzwoniłem do biura rzecznika ale przyjmuje tylko w poniedziałki w godz 8-10,30, a teraz święta Tak więc będę czekał jeszcze chyba dwa tygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 W takim razie we Wtorek albo dzisiaj jeszcze pisz do Importera oficjalnego BMW Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti... Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Proponuję jeszcze zapoznać się z książka gwarancyjną z zasadami na jakie się zgodziłeś. kupując motocykl zaakceptowałeś je. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Wsadz kolumbryne na przyczepe i kopnij sie do Berlina do BMW lub jego Dealer'a Upierdliwe ale powinno dzialac ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Nie obracałeś przypadkiem wtyczki pod siedzeniem żeby mieć więcej miejsca w schowku? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej57 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Nie obracałeś przypadkiem wtyczki pod siedzeniem żeby mieć więcej miejsca w schowku? Pozdr.F.Nic tam nie ruszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Postrasz ich nagłośnieniem sprawy w mediach. Niesłychane jest to jak traktuje się klienta, który wydał grubą kasę na motocykl :banghead: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Motocykl kupiłeś na firmę czy jako osoba prywatna? Jeżeli druga opcja to zapoznaj się z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, mała broszurka, a będziesz wiedział wszystko. W skrócie przysługuje Ci uprawnienie do skorzystania z jednej z opcji:-żądania naprawy-żądania obniżenia ceny-zwrotu produktu Na Twoim miejscu jutro wysłałbym krótkie pismo w którym żądasz naprawy w terminie 3 dni w przeciwnym razu zwracasz motocykl jako wadliwy i żądasz zwrotu pieniędzy. Jeżeli dealer ma trochę oleju w głowie zaproponuje jakieś rozsądne rozwiązanie nie chcąc włóczyć się po sądach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.