rekrut88 Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Witam serdecznie jaki olej będzie lepszym wyborem do Yamahy XJ900 Diversion ? Valvoline Synpower 4T 10w40 czy Valvoline Synpower 4T 10w50 Stary olej to Valvoline Synpower 4T 10w40 silnik nie ma objawów zużycia 10w50 spełnia normę JASO MA2 czyli teoretycznie lepiej chroni sprzęgło i skrzynię biegów ale nie wiem czy jest również tak dobry dla silnika jak 10w40 Na tym filmiku jest wlewany do xj900 olej Valvoline Synpower 4T 10w50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Lej 10w50, masz sprzęt chłodzony powietrzem, dla niego w wyższych temperaturach lepiej sprawdzi się 50 niż 40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekrut88 Opublikowano 12 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Dziękuję za odpowiedź. Czy na gęstszym oleju spalanie wzrośnie zauważalnie czy to będą znikome różnice ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Spalanie czego? Myślisz że olej o wyższej klasie lepkości ma konsystencję miodu? http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekrut88 Opublikowano 12 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Spalanie benzyny oczywiście Między 10w40 a 10w50 różnica w cenie to kilka zł więc tyle co nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Olej nie wpływa na ekonomię zużycia paliwa w takim stopniu żebyś był w stanie to zmierzyć, zauważyć czy poczuć (w kieszeni). Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekrut88 Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 (edytowane) Myślałem że oleje 10w40 i 10w50 mają przy rozruchu taką samą gęstość a 10w50 jest gęstszy niestety i przy rozruchu słabiej chroni silnik bo olej się wolniej rozprowadza po elementach silnika http://www.motogen.pl/Porownawczy-test-olejow-Liqui-Moly-10W-40-Street-i-10W-50-Street-Race,26949.html Edytowane 14 Marca 2019 przez rekrut88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Dzielisz włos na czworo. Do olejaka 10W50 jest w sam raz, a nawet trochę lepszy niż 10W40. Olejak ma inne (trochę) tolerancje niż moto chłodzone cieczą. I może się mylę, ale na tym widło to masz motonga chłodzonego cieczą. Bardziej istotne jest żeby olej i flitry były regularnie wymieniane, niż to czy "przy rozruchu w50 jest gęściejszy". Chyba że regularnie odpalasz przy zerze stopni, to tak, różnica jest. Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi