PowWow1983 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Jak sa Wasze odczucia co do Bladego...ja mam juz drugi egzemplarz i drugi raz dokladam, bo cos, albo silnik, albo wizualnie...ale kusi i chce sie go miec. Pierwszy i drugi bez peknietego bkoku, pekajacy blok to mit, czy co? Jak kto ma zdjecia to wrzuccie. Moje usterki:Pierwszy blady:1. Zajwchana skrzynie, 2jka na 7k obrotow wypada, zmienilem skrzenie i hulal.2. Malowany prawy boczek, ale o dziwo plastik caly i wgluszeniem...3. Pukajacy kosz sprzegla 64k km mial nakulane.Drugi blady:1. Lagi, kupilen z zalantmi olejem po korek, niezle, lekko krzywe, wymienilem.2. Spasowanie czachy i owiewwki, luz z lewej, ciasno z prawej, wymieniony stelaz czaczhy, pekniecie lewej owiewki zrobione, pasuje jak ulal, ktos tez skladal plastiki w nieodpowiedniej kolejnosci to druga sparawa, generalnie owiewka prawa jest oryginalna, ale bez wygluszen, lewa chyba dobry chinczyk, znalezc ori do bialo granatowego graniczy z cudem, ostatnio byl boczek z Australii, trza bylo brac...3. Rama z lewej obtarta, skaldajc punkty 2 i 3 mus byla gleba uderzenie przodem i na lewy bok, nie bylo to mocne bo rama prosta, balem sie po wymianie lag, ze byly krzywe ustawione na jazde na wprost,3. Silnik warczy jak trzeba, skrzynia cyka biegi ja maja wskakiwac, gra jak trzeba. Pytanie moze sie nasunac takie: jaka jest szansa na bladego w dobrej kondycji, tak ze jak odkrecisz gaz to poleci, a jak owiewki to beda wszystkie srubki i mocowania. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Nie idzie tego czytać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Tak,jesyk polska trudna jezyk.. Nie rozumiem co maja zaniedbania,wypadkowosc do problematycznosci danego modelu??? Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 No sorry ale nie styrany, 17 letni sport to chyba biały kruk ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowWow1983 Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Polonistom obiecuję przeredagowanie tekstu na ojczysty język. Przepraszam poniosło mnie i utworzyłem post na telefonie. Filozofom obiecuję ułożenie posta w sposób dla nich zrozumiały. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Do wieczora. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Jak sa Wasze odczucia co do Bladego...ja mam juz drugi egzemplarz i drugi raz dokladam, bo cos, albo silnik, albo wizualnie...ale kusi i chce sie go miec. Pierwszy i drugi bez peknietego bkoku, pekajacy blok to mit, czy co? Jak kto ma zdjecia to wrzuccie. Moje usterki:Pierwszy blady:1. Zajwchana skrzynie, 2jka na 7k obrotow wypada, zmienilem skrzenie i hulal.2. Malowany prawy boczek, ale o dziwo plastik caly i wgluszeniem...3. Pukajacy kosz sprzegla 64k km mial nakulane.Drugi blady:1. Lagi, kupilen z zalantmi olejem po korek, niezle, lekko krzywe, wymienilem.2. Spasowanie czachy i owiewwki, luz z lewej, ciasno z prawej, wymieniony stelaz czaczhy, pekniecie lewej owiewki zrobione, pasuje jak ulal, ktos tez skladal plastiki w nieodpowiedniej kolejnosci to druga sparawa, generalnie owiewka prawa jest oryginalna, ale bez wygluszen, lewa chyba dobry chinczyk, znalezc ori do bialo granatowego graniczy z cudem, ostatnio byl boczek z Australii, trza bylo brac...3. Rama z lewej obtarta, skaldajc punkty 2 i 3 mus byla gleba uderzenie przodem i na lewy bok, nie bylo to mocne bo rama prosta, balem sie po wymianie lag, ze byly krzywe ustawione na jazde na wprost,3. Silnik warczy jak trzeba, skrzynia cyka biegi ja maja wskakiwac, gra jak trzeba. Pytanie moze sie nasunac takie: jaka jest szansa na bladego w dobrej kondycji, tak ze jak odkrecisz gaz to poleci, a jak owiewki to beda wszystkie srubki i mocowania. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu TapatalkaOgólnie, też w przyszłości planuje kupić 954, z tego co widziałem to za 13tyś polskich złotówek idzie kupić dobry egzemplarz, mógłbyś mi gdzieś napisać, na co uważać przy zakupie 954? A co do tego, to wydaje mi się, że jak masz dużo gotówki to idzie kupić porządny egzemplarz, a jak sie szuka najtańszego byle odpalał, to później wychodzą takie ciekawostki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowWow1983 Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Polonistom obiecuję przeredagowanie tekstu na ojczysty język. Przepraszam poniosło mnie i utworzyłem post na telefonie. Filozofom obiecuję ułożenie posta w sposób dla nich zrozumiały. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Do wieczora. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Wstęp:Jestem posiadaczem Hondy CBR 954 rocznik 2002 w malowaniu jakie tylko wychodziło w tym roczniku, czyli biało granatowe, wybaczcie, ale kodu koloru nie podam, nie pamiętam. Jest to moja druga Honda CBR 954, nazwijmy ją potocznie "Bladym". W poście chciałem zapytać Was o wasze opinie na temat tego modelu, usterek jakie mieliście, a nie o jakich słyszeliście. Typowe usterki jakie można spotkać przy przy kupnie:To czego nie udało mi się znaleźć podczas kupna motocykla, tak i jednego jak i drugiego to pęknięty blok silnika, ani jeden z Bladych, które oglądałem nie był w ten sposób uszkodzony. Natomiast popękane owiewki, sklejane owiewki, pęknięcia czaszy przy załamaniu pod lusterkiem, spawany stelaż od lusterek, cieknący olej, obtarte dekle, przewody elektryczne obklejone taśmą izolacyjną, brak oryginalnych opasek, ułamane mocowania czaszy.Przewody lubią być łączone na pająka i łątane taśmą, wynika to z tego, że aby zamontować ledowe kierunkowskazy trzeba robić specjalne wpięcie na przerywacz z opornikiem i ta operacja estetycznie niektórych właścicieli przerasta. No i coś co umknęło mi za pierwszym razem, ale o tym w dalszej części postu. Jeżeli ma ktoś zdjęcie z pękniętym blokiem to proszę wrzućcie pod posta, bo przy kupnie mniej więcej wiedziałem, gdzie patrzeć, ale pewności nie miałem, pomoże to innych kupującym. Opinia:Moje opinia ma podstawę w dwóch ważnych tezach: ten model jest ciekawy i ten model daje dużo emocji. Dwukrotnie potwierdzone. Usterki z jakimi się zmierzyłem lub walczę, albo można by rzec, usprawniam lub poprawiam po poprzednich właścicielach to:Pierwszy Blady:1. Padnięta skrzynia biegów. Dwójka na 7 tysiącach obrotów wypadała, po rozkręceniu wodziki wytarte i przypalone - koszt wymiany z robocizną 550 zł. skrzynia (1000 zł kupno używanej, zniszczoną skrzynię kupił ktoś zza wschodniej granicy za 450 zł.), 1200 zł robocizna (tu wszedł również koszt z regeneracją tej skrzyni, czyli "ostrzeniem zębów), razem 1750, całkiem nieźle szczególnie, że wymiana skrzyni to rozbiórka całego motocykla.2. Był malowany poniżej linii "Z" na prawej owiewce, ale o dziwo owiewki oryginalne z oryginalnymi wytłumieniami, a malowanie zrobione bardzo dobrze.3. Spawany stelaż od lusterek,4. Stukający kosz sprzęgłowy. Drugi Blady:1. Problem z lagami, ale o tym wiedziałem. Zalane olejem pod korki, lekko krzywe, wymieniłem,2. Owiewki - brak dwóch mocowań, polerowana, zdarty napis Honda z przodu, lewy boczek nie oryginalny i pęknięty, bez problemu skleiłem i wyprostowałem, nie miał ubytków, prawy oryginalny. Żaden z bocznych paneli nie posiada wygłuszeń.Śrubki nie oryginalne,3. Błotnik przedni skręcony nie oryginalnymi śrubami,W drugim to tyle. Mechanicznie bardzo sprawny. Z poprawek jakie zostały zrobione to usunięcie Power Commandera, usunięcie było tańsze niż zestrojenie, Podsumowanie:Jak już zdążył jeden z Was napisać: znalezienie siedemnastoletniego Bladego bez skazy to wyczyn. Przy drugim szukałem sprawnego technicznie egzemplarza, bo kosmetykę można ogarnąć w zimie w garażu, drobną mechanikę również. Czy zatem kupuje się Bladego dla jego wyglądu, właściwości jezdnych, "kultowości". Mi się bardzo podoba i z zewnątrz i z wewnątrz, budzi emocje w każdym sezonie, a z każdym następnym daje mi więcej i szybciej. Post skierowany jest do posiadaczy, byłych posiadaczy i przyszłych posiadaczy. Poza artykułami w internecie, ciężko kupującemu znaleźć przykładowe zdjęcia z usterkami, a warto mieć ten motocykl , bo już takich nie produkują. Ogólnie, też w przyszłości planuje kupić 954, z tego co widziałem to za 13tyś polskich złotówek idzie kupić dobry egzemplarz, mógłbyś mi gdzieś napisać, na co uważać przy zakupie 954? A co do tego, to wydaje mi się, że jak masz dużo gotówki to idzie kupić porządny egzemplarz, a jak sie szuka najtańszego byle odpalał, to później wychodzą takie ciekawostki Możesz za 13 kupić, ale obadaj go dokładnie. Na OLX jest ciekawostak z Głogowa za 18k, czy warto, może i tak, trzeba zobaczyć, bo wygląda na białego kruka. Może ktoś z Was go oglądał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Wstęp:Jestem posiadaczem Hondy CBR 954 rocznik 2002 w malowaniu jakie tylko wychodziło w tym roczniku, czyli biało granatowe, wybaczcie, ale kodu koloru nie podam, nie pamiętam. Jest to moja druga Honda CBR 954, nazwijmy ją potocznie "Bladym". W poście chciałem zapytać Was o wasze opinie na temat tego modelu, usterek jakie mieliście, a nie o jakich słyszeliście. Typowe usterki jakie można spotkać przy przy kupnie:To czego nie udało mi się znaleźć podczas kupna motocykla, tak i jednego jak i drugiego to pęknięty blok silnika, ani jeden z Bladych, które oglądałem nie był w ten sposób uszkodzony. Natomiast popękane owiewki, sklejane owiewki, pęknięcia czaszy przy załamaniu pod lusterkiem, spawany stelaż od lusterek, cieknący olej, obtarte dekle, przewody elektryczne obklejone taśmą izolacyjną, brak oryginalnych opasek, ułamane mocowania czaszy.Przewody lubią być łączone na pająka i łątane taśmą, wynika to z tego, że aby zamontować ledowe kierunkowskazy trzeba robić specjalne wpięcie na przerywacz z opornikiem i ta operacja estetycznie niektórych właścicieli przerasta. No i coś co umknęło mi za pierwszym razem, ale o tym w dalszej części postu. Jeżeli ma ktoś zdjęcie z pękniętym blokiem to proszę wrzućcie pod posta, bo przy kupnie mniej więcej wiedziałem, gdzie patrzeć, ale pewności nie miałem, pomoże to innych kupującym. Opinia:Moje opinia ma podstawę w dwóch ważnych tezach: ten model jest ciekawy i ten model daje dużo emocji. Dwukrotnie potwierdzone. Usterki z jakimi się zmierzyłem lub walczę, albo można by rzec, usprawniam lub poprawiam po poprzednich właścicielach to:Pierwszy Blady:1. Padnięta skrzynia biegów. Dwójka na 7 tysiącach obrotów wypadała, po rozkręceniu wodziki wytarte i przypalone - koszt wymiany z robocizną 550 zł. skrzynia (1000 zł kupno używanej, zniszczoną skrzynię kupił ktoś zza wschodniej granicy za 450 zł.), 1200 zł robocizna (tu wszedł również koszt z regeneracją tej skrzyni, czyli "ostrzeniem zębów), razem 1750, całkiem nieźle szczególnie, że wymiana skrzyni to rozbiórka całego motocykla.2. Był malowany poniżej linii "Z" na prawej owiewce, ale o dziwo owiewki oryginalne z oryginalnymi wytłumieniami, a malowanie zrobione bardzo dobrze.3. Spawany stelaż od lusterek,4. Stukający kosz sprzęgłowy. Drugi Blady:1. Problem z lagami, ale o tym wiedziałem. Zalane olejem pod korki, lekko krzywe, wymieniłem,2. Owiewki - brak dwóch mocowań, polerowana, zdarty napis Honda z przodu, lewy boczek nie oryginalny i pęknięty, bez problemu skleiłem i wyprostowałem, nie miał ubytków, prawy oryginalny. Żaden z bocznych paneli nie posiada wygłuszeń.Śrubki nie oryginalne,3. Błotnik przedni skręcony nie oryginalnymi śrubami,W drugim to tyle. Mechanicznie bardzo sprawny. Z poprawek jakie zostały zrobione to usunięcie Power Commandera, usunięcie było tańsze niż zestrojenie, Podsumowanie:Jak już zdążył jeden z Was napisać: znalezienie siedemnastoletniego Bladego bez skazy to wyczyn. Przy drugim szukałem sprawnego technicznie egzemplarza, bo kosmetykę można ogarnąć w zimie w garażu, drobną mechanikę również. Czy zatem kupuje się Bladego dla jego wyglądu, właściwości jezdnych, "kultowości". Mi się bardzo podoba i z zewnątrz i z wewnątrz, budzi emocje w każdym sezonie, a z każdym następnym daje mi więcej i szybciej. Post skierowany jest do posiadaczy, byłych posiadaczy i przyszłych posiadaczy. Poza artykułami w internecie, ciężko kupującemu znaleźć przykładowe zdjęcia z usterkami, a warto mieć ten motocykl , bo już takich nie produkują. Właśnie mniej więcej o taką opinie mi chodziło, dzięki za to, że chciało Ci się opisać wszystko dokładnie, myślę, że będzie to jeden z ciekawszych tematów o jednym z lepszych sportów i Firebladów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Co do tych silników to zobacz ile jest sprawnych na alegro/ebay i sam sobie odpowiedz :). 954 są najbardziej delikatne ze wszystkich bladych. Jeśli są użytkowane zgodnie ze sztuką to raczej nic się nie stanie ale kto by się oparł postawić na koło ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowWow1983 Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Co do tych silników to zobacz ile jest sprawnych na alegro/ebay i sam sobie odpowiedz :). 954 są najbardziej delikatne ze wszystkich bladych. Jeśli są użytkowane zgodnie ze sztuką to raczej nic się nie stanie ale kto by się oparł postawić na koło ;)[bedzie bez polskich znakow, z gory przepraszam]Czytalem opracowanie na temat awaryjnosci i przypadlosci tego modelu, jezeli pamietam to nawet Honda odniosla sie do jazdy zgodnej z przeznaczeniem, czytaj nie nakole. Niestety, moj mechanik tylko sie do mnie usmiechnal jak przyjechalem do niego z moim pierwszym Bladym i powiedzialem, ze nie bede jezdzic na kole. Drugi Blady, no coz, nieodparta pokusa odkrecenia manetki, kolo sie unosi i chcesz wyzej :D. Zapytal tez, czy mam pieniadze na dbanie o motocykl, bo te lubia byc dopieszczane. Dal mi tez rade, ktorej sie trzymam, moze sie ktos nie zgadzac, ale olej zmieniam co 4-5k km, filtr powietrza troche rzadziej, ale zawsze na wiosne patrze na wszystko, lacznie z luzami na srubach od owiewek...zostawiam u mechanika na przeglad i dopiero zaczynam zabawe. Nie chce nikogo obrazac, ale jest wielu wlascicieli, ktorzy nie dbaja o swoje motocykle. Ogladalem nawet takiego Bladego. Niebieski, kable ok, kierunki oryginalne, lusterka, zegary, manetki tez oryginalne, dziwny przebiek bo 19,5k km, hmmm... patrze i ogladam, no moglby i byc ten przebieg, srubki oryginalne, opaski na miejscach i tez hondowskie. Patrze na lewa strone, przetarta owiewka, oczywiscie nic nie wiadomo, bo tak bylo jak kupilem. I zaczyna sie, lancuch smaru nie widzial, zebatka zdawcza ma zeby jak u szpon tyranozaura, zardzewiala. Pytam co to, odpowedz - mechanik powiedzial, ze jeszcze pojezdzi z sezon. Strozka oleju na lewym deklu, mala ledwo widoczna, niestety paluch jak wsadzilem glebiej to go tylko bardziej ubrudzilem. Sporo kurzu na niej bylo, widac nie jezdzona. Mlody wlasciciel kupil sobie, zeby na toze polatac, ale chyba byl Blady tylko dla szpanu, zeby postac przy nim, bo wkladu finansowego to dawno nie widzial. Coz mozna poniesc ryzyko i wziac, cena byla dobra i do negocjacji, ale odstraszyl mnie ten wyciekajacy olej, nie wiedzialem, czy to uszczelka, czy moze cos z blokiem. Rada dla kupujacych, sprawdzcie sobie serwisowke przed kupnem i stronke z oryginalnymi czesciami, ktora ma schematy poszczegolnych elementow, bedziecie mogli sprgcawdzic, czy uzyte nie wytarte srubki i zatrzaski sa z tego modelu :) Nie tylko odnosnie Bladego. Z ciekawostek, czy ktos widzial Bladego z odblaskami na lagach? Wysłane z mojego SM-T561 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 One na hamerykański rynek nie były z tym przypadkiem?Akurat nie w bladym, ale przy innych wynalazkach (też sportach) to było.... I będąc złośliwą mendą muszę ciupnąć.... To już nie idzie np. klawiaturki Swift key zainstalować i ustawić w niej języka polskiego? ;) Wyklepano po chamsku w Chrome uzyszkodnikując Mi Max 3.... :P Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowWow1983 Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 One na hamerykański rynek nie były z tym przypadkiem?Akurat nie w bladym, ale przy innych wynalazkach (też sportach) to było.... I będąc złośliwą mendą muszę ciupnąć.... To już nie idzie np. klawiaturki Swift key zainstalować i ustawić w niej języka polskiego? ;) Wyklepano po chamsku w Chrome uzyszkodnikując Mi Max 3.... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 I będąc złośliwą mendą muszę ciupnąć.... To już nie idzie np. klawiaturki Swift key zainstalować i ustawić w niej języka polskiego? ;) Nie rozumiem czemu wy się wszyscy tych polskich znaków czepiacie, ja rozumiem, że lepiej sie czyta, ale tak samo się szybciej pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowWow1983 Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Nie, wyklepano na klawiaturze logitech z przeznaczeniem do Aple'a, a podłączonej do Samsunga Tab A :P. Nie każdy nosi ze sobą laptopa. Odnośnie modelu na Amerykę, sprawdziłem po numerze silnika i takie bajery powinienem mieć, może i on Amerykański, sprawdzę jakie oznaczenia szły na Amerykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Z tego co wiem w 954 jak chce się jeździc na kole to lepiej mieć olej napełniony do pełna bo 954 jest ''bardzo uczuciowa'' kiedy na kole jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.