Skocz do zawartości

CBR 954 - opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdziłem na stronie Hondy - Europa też powinna mieć odblaski.



Jak by jeszcze ktoś interesował się wypadami turystycznymi Bladym, to da się, ale... szukam żelowego siedzenia, żelowego czegoś co można obszyć i zrobić z tego siedzenie. Tyłek boli, mi jeszcze cierpną nadgarstki, ale dobrze, że obecny jeździ jak po sznurku, więc co jakiś czas można poprawić krążenie.



Sprawdziłem na stronie Hondy - Europa też powinna mieć odblaski.



Jak by jeszcze ktoś interesował się wypadami turystycznymi Bladym, to da się, ale... szukam żelowego siedzenia, żelowego czegoś co można obszyć i zrobić z tego siedzenie. Tyłek boli, mi jeszcze cierpną nadgarstki, ale dobrze, że obecny jeździ jak po sznurku, więc co jakiś czas można poprawić krążenie.

post-94229-0-27013500-1551644516_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję poczytać na fireblade.pl, tam wszystko jest opisane przez ludzi znających temat...zwłaszcza przed zakupem 954 bo trafienie na zdrowy egzemplarz jest naprawdę b. ciężko...miłej lekturki...

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem w 954 jak chce się jeździc na kole to lepiej mieć olej napełniony do pełna bo 954 jest ''bardzo uczuciowa'' kiedy na kole jedzie

Tutaj się nie wypowiem więcej niż to, że jazda na kole nie jest przewidziana w dokumentacji techniczno-ruchowej :) Inna sprawa to ta, że jak przyciśniesz to sama idzie na koło, jednak wolę Power wheel'ie niż kulanie się metrami na tylnym kole.

 

Proponuję poczytać na fireblade.pl, tam wszystko jest opisane przez ludzi znających temat...zwłaszcza przed zakupem 954 bo trafienie na zdrowy egzemplarz jest naprawdę b. ciężko...miłej lekturki...

Przepraszam forumowiczów fireblade, ale tam się nic nie dzieje, szybciej doczekałem się odpowiedzi tu, niż na sąsiednim forum. Szkoda, bo faktycznie branżowe fora jak SV forum jest kopalnią wiedzy i przed zakupem SV znalazłem tam wiele przydatnych informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj się nie wypowiem więcej niż to, że jazda na kole nie jest przewidziana w dokumentacji techniczno-ruchowej :) Inna sprawa to ta, że jak przyciśniesz to sama idzie na koło, jednak wolę Power wheel'ie niż kulanie się metrami na tylnym kole.

Z tym też się zgodzę, też wolę power wheelie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem o jednej rzeczy, na która można zwrócić uwagę przy swoim motocyklu - mocowanie zegarów, Z tyłu zegarów jest wypustka do mocowania ich w stelażu czaszy, jak był dzwon, to jest on ułamany, tak samo te z przodu mogą być uszkodzone. Wystarczy popatrzeć na alle.. i zobaczyć jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I felgi powinieneś mieć czarne ;)

Za miękko ustawiony zawias lub kierownik z nadwagą powodują przycieranie dolnymi skrzydełkami bocznych owiewek w zakręcie.

No powinienem. Moze chce sie ktos podmienic?

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

Nie chce nikogo obrazac, ale jest wielu wlascicieli, ktorzy nie dbaja o swoje motocykle. Ogladalem nawet takiego Bladego. Niebieski, kable ok, kierunki oryginalne, lusterka, zegary, manetki tez oryginalne, dziwny przebiek bo 19,5k km, hmmm... patrze i ogladam, no moglby i byc ten przebieg, srubki oryginalne, opaski na miejscach i tez hondowskie. Patrze na lewa strone, przetarta owiewka, oczywiscie nic nie wiadomo, bo tak bylo jak kupilem. I zaczyna sie, lancuch smaru nie widzial, zebatka zdawcza ma zeby jak u szpon tyranozaura, zardzewiala. Pytam co to, odpowedz - mechanik powiedzial, ze jeszcze pojezdzi z sezon. Strozka oleju na lewym deklu, mala ledwo widoczna, niestety paluch jak wsadzilem glebiej to go tylko bardziej ubrudzilem. Sporo kurzu na niej bylo, widac nie jezdzona. Mlody wlasciciel kupil sobie, zeby na toze polatac, ale chyba byl Blady tylko dla szpanu, zeby postac przy nim, bo wkladu finansowego to dawno nie widzial.

 

Powiedziałbym że 95% jest w takim stanie. O patentach w moim to nawet nie chce mi się mówić.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Weź pod uwagę że to się robi powoli kolekcjonerski motocykl, ale pod warunkiem że jest w oryginale. Więc takie wydmuszki bym sobie odpuścił. Już wolałbym dołożyć i wziąć tego: https://www.olx.pl/oferta/honda-cbr-954-sc50-cbr-1000-cbr-900-r1-bmw-nowa-9500km-rezerwacja-CID5-IDyKMZc.html#d63e04e362

 

W jukeju niedawno sprzedał się podobny z przebiegiem 3000 mil za 7000 funtów.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żona mi jakoś nie wierzy, ale może jak dokończę renowację Kawy Kz 400 z '77 i sprzedam, to wtedy ja przekonam.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Póki co patrzy ile pieniędzy wydaje

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...