Skocz do zawartości

Zmiana świateł stopu jest legalne w Polsce?


CeTe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym zakupić sobie do r3 zintegrowane światła tylne tak jak na zdjęciu. Czy w Polsce jest to legalne?

10050_FZ07-Integrated-Taillight_Thumbnai

Oczywiście poza tymi światłami też planuję dopasować jeszcze jedne osobne światła kierunkowskazów. Czy myślicie, że Policja by się o to czepiała?

Pozdrawiam

Edytowane przez CeTe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma toto jakis certyfikat ?

 

Wezyk na szkle, Nabity numer ?

jezeli nie to zapomnij !

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawiej bedzie, gdy jakis cfaniak wjedzie mu w doope i zezna, ze nie widzial swiatla stopu, bo natezenie zbyt male bylo i zacznie sie sprawdzanie……

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli mają homologacje to i tak dołożenie kierunków z jednoczesnym podłączeniem kierunków w lampie spowoduje częstsze kontakty z panami w mundurkach i konieczność częstszych wizyt w SKP :biggrin:

kiedyś takie coś widziałem "w akcji"

ciekawie wyglądało stanie na awaryjnych :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawa określa ile minimum cm musi być między kierunkowskazami. Diagnosta nahajem popędzi. Szkoda "prądu" na ten badziew.

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do tej firmy i mi odpisali:

Hi there - Unfortunately, none of our lighting equipment contains any sort of approval or certification for on-road use in any region.

Także sobie odpuszczę, chyba że bym coś znalazł legalnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ciekawiej bedzie, gdy jakis cfaniak wjedzie mu w doope i zezna, ze nie widzial swiatla stopu, bo natezenie zbyt male bylo i zacznie sie sprawdzanie……

 

:crossy:

 

Nieco z boku tematu. Ja wymieniałem tylną lampę z oryginalnej niemieckiej na oryginalną stosowaną na rynki szwedzki/włoski/francuski itd. Powodem był właśnie przegląd zerowy. Już kiedyś o to pytałem, ale nikt nie odpowiedział. W Niemczech w latach siedemdziesiątych Hondy CB (dwu- i ctzerocylindrówki) miały okrągłą lampę z tyłu z żółtym/pomarańczowym sektorem klosza dla światła stop. Na innych rynkach kolor był czerwony, a klosz przypominał ET. Czy ktoś wie dlaczego w DE stosowano takie klosze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli wjedzie mu w dupe to ze światełek, jak i z motocykla będzie miazga i nikt nawet nie będzie dochodził czy miały atest czy nie ........

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Klod,

 

Ty czasami to jak z gruszko albo z milky way.

 

Pamietasz mode na lakierowanie lamp od wewnatrz na mocno sciemniony kolor ?

 

Naprawde mam Ci tlumaczyc oczywista czywistosc ?

 

Plastik nie wyparowuje a co najwyzej lezy porozrzucany w kawalkach po ulicy.

 

 

 

 

W Latach siedemdziesiatych obowiazywaly inne przepisy o dopuszczeniu pojazdu do ruchu drogowego i to co bylo kiedys ciezko przelozyc na dzic. W Niemczech jest prawo, ze jezeli cokolwiek bylo dopuszczone do ruchu, to tak pozostaje.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...