Croowab Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 O ile pompa wydoli to wpiąć tył pod przedni obwód i ograniczyć ciśnienie korektorem:https://mtuning.pl/Korektory-sily-hamowania,c,132 Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Jonaszko... tu chodzi o czas reakcji... do tego dochodzi czucie hamulca a jakos sobie nie wyobrazam czucia pieta Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Właśnie z Crowem mieliśmy godzinną burzę mózgów i wyszło kilka opcji.- sportowy, manualnie regulowany korektor siły hamowania-korektor siły hamowania tnący siłę o połowę zawsze-mały zacisk skuterowy, gdzie klocki mają małą powierzchnię-zacisk tylny np. od R6 jednotłoczkowy-przewody w oplocie-może pompa radialnaZasadniczo wolałbym zostać przy oryginalnej pompie i zostawiłbym chętnie w spokoju oryginalny tył pod nogę.Podpinanie się pod odpowietrzniki zalatuje mi trochę manianą.Myślę, że zacznę od zacisku skuterowego bo przy tym moja pompa powinna to ogarnąć. Kawa nurkuje ale z racji rozłożenia masy i niezbyt idącego tyłu w górę może skuterowy zacisk nie zblokuje koła bez żadnego korektora. Jeśli zblokuje to wtedy manualny lub tnący o połowę korektor. Tak mi się to roi w czajniku. A może zamiast kombinować z pompa pomyśleć o przerobieniu wajchy żeby było łatwiej jej użyć? Np . piętą?Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu TapatalkaMój staw jest zablokowany...więc ani piętą ani palcami. Muszę podnosić całe kopyto i jak kijem cisnąć.Co do wcześniejszego Twojego postu i zacisku ze skutera to najpierw chcę spróbować a potem rozważać zacisk od R6 i manualny lub automatyczny regulator. Wolę zacząć od słabszego w stronę mocniejszego.Chociaż teraz to myślę, że zacisk od R6 mam taniej niż skuterkowy a manualny regulator nie jest drogi...i to byłoby bardziej modalne do prób i testów tylko z kolei czy pompa wydoli... Blagam...rady typu zmiana motonga albo przeszczep DUALa od hądy odpada bo postanowiłem to zrobic i to zrobię (miedzy innymi dlatego, ze kilka takich pytań juz było na forum) bo chę to mieć i znaleźć na to sposób....jako ten czwarty co nie wiedział, że się nie da. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Podpięcie się pod odpowietrznik to taka sama maniana, jak każdy inny patent za wyjątkiem pompy pod lewą rękę... Mniejszy przepływ spowoduje brak konieczności regulatora.... Jak dla mnie ogólnie z tyłka problem... Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Podpięcie się pod odpowietrznik to taka sama maniana, jak każdy inny patent za wyjątkiem pompy pod lewą rękę... Mniejszy przepływ spowoduje brak konieczności regulatora.... Jak dla mnie ogólnie z tyłka problem...Szanuję Twoje zdanie ale się z nim nie zgadzam. Nie czytasz moich postów ze zrozumieniem. Od kiedy w odpowietrzniku masz mniejszy przepływ? Wykręć odpowietrznik i naciśnij klamkę i opowiedz czy choć na chwilę klocki dotknęły tarczy... Na razie nie prowadzisz ze mną czysto technicznej dysputy tylko głosisz prawdy objawione, jedynie Twoje słuszne.Jak Ci z tyłka problem to po co męczysz swoją szarą komórkę? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Hmmm... jest to możliwe, jak masz trójnik pod przednią półką, dołożyć trzeba dłuuuugi przewód najlepiej stalowy i podłączyc pod tył, może z przodu tylko pompę wymienić, żeby więcej płynu się lało, odpowietrzyc wszystko i sprawdzić działanie...albo zakupić hamownię od Hondy Cbr 1000 dual i podmienić... ciekawe czy tam jest korektor siły hamowania, no bo więcej siły przykłada sie nóżką niż "palcami ręcznymi" ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Kiedyś mi się przewinął przez ręce skuter chyba majesty 250. Tam było tak że prawa klamka hamowała tylko przodem a lewa przód i tył. Może by z tego systemu coś podejrzeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Szanuję Twoje zdanie ale się z nim nie zgadzam. Nie czytasz moich postów ze zrozumieniem. Od kiedy w odpowietrzniku masz mniejszy przepływ? Wykręć odpowietrznik i naciśnij klamkę i opowiedz czy choć na chwilę klocki dotknęły tarczy... Na razie nie prowadzisz ze mną czysto technicznej dysputy tylko głosisz prawdy objawione, jedynie Twoje słuszne.Jak Ci z tyłka problem to po co męczysz swoją szarą komórkę?Napiszę kulturalnie... Wiedzę masz nikłą... Usiłujesz zrobić z kupy ciastko....Na zdrowie... I powodzenia w twórczości... Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Kiedyś mi się przewinął przez ręce skuter chyba majesty 250. Tam było tak że prawa klamka hamowała tylko przodem a lewa przód i tył. Może by z tego systemu coś podejrzeć?Zaraz popatrzę na ten system.To w hądzie ;)http://www.hondaprokevin.com/2018-honda-pcx150-scooter-review-specs-price-mpg-accessories-pcx-150 Tutaj więcej. W tym systemie przedni zacisk znowu ma odseparowany cylinderek.https://kupasmotor.wordpress.com/2017/05/23/safety-riding-sistem-cbs-combi-brake-system-honda-pcx-150-ada-delay-springnya-biar-lebih-aman-roda-depan-nggak-ngerem-duluan/ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 A ty chcesz podłączyć tylną pompę do przednich zacisków czy przednia do tylnego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 O właśnie. To, że w dualach przednie zaciski mają separację tłoczków to pisałem wcześniej ale info o tylnym separowanym to strzał w 10. W międzyczasie pomyślałem o stuningowaniu oryginału u siebie na dwie oddzielne komory. Wszystko jest zamocowane a. Ciekawostka. Zacisk tylny od pe w PL 70 zł a w DE 70€ :) TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Oddzielne 2 komory w tylnym zacisku sa we wszytkich Dualach (DCBS). Czyli GL1800, VFR800, ST, CBR1000F dual. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Dzięki. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 ...Ja wymyśliłem jednotłoczkowy zacisk dołożyć z odpowiednio spreparowanymi klockami (zmiejszona powierzchnia hamująca fleksą :) ) W teorii z fizyki, takie przycięcie klocków nie zmniejszy siły hamowania bo współczynnik tarcia nie jest zależny od pola powierzchni. Jedynie wpłynie na jego żywotność. Ale to tylko teoria :) Co do regulowania siły hamowania to też od razu przyszedł mi do głowy regulowany korektor siły hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Cały czas magluje różne opcje. Na razie czekam na pogodę aby skończyć jazdami próbnymi wymianę uszczelek pod głowicami. Jak już będzie wszystko na top to wezmę się za realizację tego. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.