Jump to content
mali118

Kompresja Honda cb600f horent

Recommended Posts

Witam.

Chwile temu mierzylem kompresje w cylindrach Honda Hornet 600 pc36 i wyszlo dziwnie. Mierzylem na zimnym silniku ( moto stoi w nieogrzewanym pomieszceniu) ale to chyba roznicy w tym przypadku juz nie robi. Otoz na

1 cyl 12.70-+ blad pomiarowy lub odczytu bo chinski wynalazek

2 cyl 11.0

3 cyl 11.0

4 cyl 11.0 na tych 3-ech ostatnich moze byc odrobine wiecej niz 11.0. Mierzylem kilkakrotnie wciskanym jak i wkrecanym i roznca miedzy 1 a reszta jest tak samo duza i widoczna.

Dzis zmierzylem luzy zaworowe i:

cyl 1 in: 0.14 0.14 ex: 0.20 0.21

cyl 2 in: 0.14 0.13 ex: 0.20 0.21

cyl 3 in: 0.15 0.12 ex: 0.21 0.21

cyl 4 in: 0.12 0.11 ex: 0.19 0.20

norma in 0.13-0.19 ex: 0.19-0.25

Czy dobrze mysle ze silnik jest na wykonczeniu i nie oplaca sie mi bawic w luzy zaworowe? i czemu taka dziwna roznica kompresji tylko na 1 cylindrze.

Edited by mali118

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaka powinna byc kompresja i ktory rocznik motocykla ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2004r kompresja nominalna cos okolo 12.90

Edited by mali118

Share this post


Link to post
Share on other sites

To 14 letni silnik i dla niego to swietny wynik.

Warto wymienic plytki 4 cylindra na ciensze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak spadnie do 8 to możesz się martwić ;)


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli myslicie Panowie ze jeszcze pacjent podycha troche i mozna niewielkie pieniadze zainwestowac w silnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podychać podycha ale inwestować w silnik moim zdaniem nie warto. Lepiej kupić 900 :D


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podychać podycha ale inwestować w silnik moim zdaniem nie warto. Lepiej kupić 900

Szkoda, że już nie produkują horneta 900, oprócz tego, że przednie zawieszenie nie jest ups, to wydaje mi się, że hornet 900 to idealny motocykl turystyczno-sportowy, bo z tego co widziałem to na starcie 600 sporty zjada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak samo jak nie produkują już CBR 900 co nie znaczy że nie da się ich kupić ;)


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, dochodza z Hanny dziwne dzwieki. Zaczelo sie to dziac chwile przed wymiana plytek zaworow. Wtedy mialem nadzieje ze to klepia zawory ale nadal to jest. Wydaje mi sie ze dziweki dochodza z gory silnika od strony kolektorow. Wrzuce link do filmiku nagranego tel. mikrofonem do kolektorow zaczelem od strony lewej 1cyl->2->3->4 (rozrzad.). i prawie na samym koncu kiedy bedzie czarny obraz wlozylem tel pod miske zeby posluchac od dolu. Prosze ocencie ten dzwiek. Pojawia sie od samego poczatku odpalenia na zimnym.

 

https://youtu.be/S4IQ8LgSUWc

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może być któraś z uszczelek kolektorów.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki Panowie za wszystkie odp. Limo trafiles to byla chyba nieszczelnosc kolektorow wydechowych bo dwie nakretki byly luzne i po dokreceniu jak narazie jest cisza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Git. Najprościej podpalić kawałek patyka, przyłożyć do gniazd kolektorów i patrzeć czy zdmuchnie płomień.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Panowie wracam z dwoma pytaniami. Ale najpierw opisze co bylo robione

Gazniki czyszczone, synchro, mieszanka ustawiona (chwilo na oko ale kiedy zrobi sie cieple planuje podjechac do warsztatu) troche wiecej niz serwisowka bo mam filtr powietrza obslugowy i tlumnik przelotowy.

Zawory wyregulowane.

Sprawdzony uklad dolotowy na ew. nieszczelnosci

Moto pali na dotyk nie ma problemu z odpaleniem nawet po kilkudniowym postoju tylko ze na ssaniu zapali i jakby na 3 cyl a po chwili dziala na wszystkie

Pytanie pierszwe: co moze byc przyczna strzelania marchew na odcince?

Pytanie drugie: obroty ustawione na 1400rpm ale po przygazowce obroty spadaja do 1100-1200 i po chwili lub lekki dodaniu gazu wracaja do normy.

Edited by mali118

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...