Skocz do zawartości

Problem z pierścieniami, loncin 110


M1ll3r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Otóż mam problem z loncin 110. Jako iż brał olej to postawnowiłem zrobić remont, kupiłem nowy tłok z pierścieniami i wszystkie uszczelki. Sam tłok ładnie chodzi w cylindrze, z pierścieniami: uszczelniający, uszczelniająco-zgarniający i dwa cienkie olejowe także fajnie chodzi, ale gdy dołoże do tego pierścień falisty olejowy to już jest duży opór w cylku. Myślę o tym, żeby ten pierścień skrócić, będzie się cały chował w rowku i mniejsze tarcie będzie, albo zostawić tak jak jest z tym dużym oporem. Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie on nie da rady się cały schować bo jest wiekszy od obwodu tłoka, jak próbuje się schować to na zakładkę, a tam na to miejsca nie ma. Można przyciąć ten pierścień? Dodam że stary taki sam długi był.

 

Dobra, dzięki za pomoc, ogarnąłem dziś z kolegą wszystko, nie przycinałem pierścienia, jakoś wszedł w cylinder. Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam problem z loncin 110. Tydzień temu przeszedł remont silnika(tłok, pierścienie, uszczelki). Dzień po remoncie wyjeździłem 3l, spokojna jazda, chodził fajnie, bezproblemowo. jakoś na trzeci dzień po remoncie zaczeło się gaśnięcie silnika po hamowaniu silnikiem, nie utrzymywał równych obrotów na biegu jałowym. Następnego dnia odpaliłem go, za pierwszym odpalił (bez ssania), przejeździłem 0.5 km i zgasł, do końca dnia nie chciał zapalić. Kolejnego dnia odpalił za także za pierwszym bez ssania, tak samo zgasł, gdy silnik ostygł sprawdziłem, że luzu zaworowego na ssącym nie ma w ogóle. Ustawiłem luz i kompresja jest duża, odpalił na 2 minuty na ssaniu i zgasł. Dziś, na mrozie odpalił bez ssania za drugim, zjechałem, i zdechł. Nie odpalił do teraz. Czego to wina ? Świeca mokra, iskra jest, kompresja jest. Może być to wina zaworu wydechowego ? Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...