Szymon1325 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 (edytowane) Witam, posiadam Husqvarne TE 250 2008 na hydraulicznym sprzęgle. Otóż na dobrze rozgrzanym silniku po około 10 minutach jazdy sprzęgło zaczyna ciągnac i biegi bardzo cięzko wchodzą, na zimnym silniku ten problem nie występuje. Do tej pory odpowietrzałem układ hydrauliczny pare razy zmieniłem olej w układzie na lhm+ oraz założyłem zestaw naprawczy pompy sprzęgła. Po rozebraniu sprzęgła zobaczyłem że przekładki są fioletowe czyli wygląda na to że są przegrzane ale po sprawdzeniu ich na szkle nie wyglądały na powichrowane , tarczki sprzęgła trzymały wymiar serwisowy . Czy to może być wina oleju Valvoline 10w50 czy raczej tych przekładek? Edytowane 15 Września 2018 przez Szymon1325 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/21059-w-temacie-podaj-problem-rok-produkcji-i-typ-motocykla/ czas do jutra lub następnej wizytyjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Jeżeli kosz nie jest wybity (wyząbkowany) to są to powyginane przekładki. Dość częsty przypadek w Huskah jak się przegrzeje sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Tarczki sprzęgłowe jeśli zostały przegrzane / nadpalone to mogą trzymać wymiary nawet w górnej granicy tolerancji a i tak nie będą miały tej swojej "cierności". W przypadku, który opisujesz obstawiam na 99%, że tak właśnie jest. Teoria z przepalonymi tarczkami kilkukrotnie sprawdziła się u mnie. To samo sprężyny - mogą mieć książkowy wymiar a ich siła ugięcia (sprężystość) będzie stanowczo za mała, będą po prostu wyciśnięte. Zalanie trefnego oleju również może dobić sprzęgło, które jest na wykończeniu, ja tak dobiłem w BMW zalewając podrobionego Motula 10W40 a wg producenta powinien być 20W50 ale to raczej ma miejsce przy mocno zużytym sprzęgle, które działa ostatkiem sił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon1325 Opublikowano 16 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 No właśnie mam tez problem z wrzuceniem luzu jak juz sie rozgrzeje motocykl przez to do końca nie wysprzęglające sprzęgło i jak dodam gazu to wtedy luz wchodzi bez problemu, tak samo jest jak już ciągnie na biegu ( i jedzie do przodu na wciśniętym sprzęgle) jak dodam więcej gazu to wtedy przestaje ,wygląda na to, że klei tarcze czy to może też poprostu efekt tych przebarwionych przekładek i puchnących tarcz sprzęgła jak kolega wyżej pisal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.