Skocz do zawartości

Szymon1325

Forumowicze
  • Postów

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sanok

Osiągnięcia Szymon1325

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Właśnie jak ruszam golenią przy zlożonych lagach bez koła przy max wysuniętej ladze to luz jest spory , na drugiej jest mniejszy ale też jest ,natomiast im bardziej wciskam lage to luzy są mniejsze i troche laga cieknie a uszczelniacz nowy był
  2. Witam, czy te panewki w lagach kwalifikują się już do wymiany ? https://m.imgur.com/a/VXnIJdV
  3. Witam, mam problem z dławieniem motocykla z okolicy średnich obrotów po dodaniu gazu , ma czkawke i chce gasnąć ale po chwili normalnie wkręca się na obroty przy jeździe , na luzie wkręca sie normalnie bez przymułki , stało się to odkąd podłączyłem sonde lambda bo wyskakiwał bład na wyświetlaczu w postaci mrugania kontrolki luzu, przez chwile kontrolka przestała mrugać i pokazywało normalnie luz , ale trochę się też dławił na tej sondzie lambda( ale nie tak jak teraz ) więc ją odłaczyłem i dałem rezystor do wtyczki. Od tej pory wyswietlacz pokazuje blad niezaleznie czy sonda jest podlaczona czy nie .
  4. No właśnie mam tez problem z wrzuceniem luzu jak juz sie rozgrzeje motocykl przez to do końca nie wysprzęglające sprzęgło i jak dodam gazu to wtedy luz wchodzi bez problemu, tak samo jest jak już ciągnie na biegu ( i jedzie do przodu na wciśniętym sprzęgle) jak dodam więcej gazu to wtedy przestaje ,wygląda na to, że klei tarcze czy to może też poprostu efekt tych przebarwionych przekładek i puchnących tarcz sprzęgła jak kolega wyżej pisal?
  5. Witam, posiadam Husqvarne TE 250 2008 na hydraulicznym sprzęgle. Otóż na dobrze rozgrzanym silniku po około 10 minutach jazdy sprzęgło zaczyna ciągnac i biegi bardzo cięzko wchodzą, na zimnym silniku ten problem nie występuje. Do tej pory odpowietrzałem układ hydrauliczny pare razy zmieniłem olej w układzie na lhm+ oraz założyłem zestaw naprawczy pompy sprzęgła. Po rozebraniu sprzęgła zobaczyłem że przekładki są fioletowe czyli wygląda na to że są przegrzane ale po sprawdzeniu ich na szkle nie wyglądały na powichrowane , tarczki sprzęgła trzymały wymiar serwisowy . Czy to może być wina oleju Valvoline 10w50 czy raczej tych przekładek?
  6. Witam, zastanawiam się nad kupnem tej husqvarny https://www.olx.pl/oferta/husqvarna-te-250-310-athena-kit-wtrysk-ktm-CID5-IDlQXDK.html#2bcf5519a0 ogladał ją ktoś może lub wie coś o niej ? , lub może ktoś ma podobną i powie mi jak z dostępnością części , awaryjnością , serwisem motocykla itp.
  7. Tak, im bardziej ją wykrecam tym bardziej się dławi, najmniej sie dławi jak jest wkręcona ma maxa , to może być dysza wolnych obrotów ? Mam kupić większą?
  8. Sorry za odkop ale dalej borykam się z tym problemem , z tą guma na wlocie airboxa jakoś jeździ, ale jak ją ściągne na chwile to widać że motocykl szybciej się wkręca na te obroty i ma lepszego kopa, no ale dalej się dławi po otwarciu przepustnicy na max przy wolnej jeździe, co do lewego powietrza to zatkałem wlot do airboxa i w sekundę sie zadusił i zgasł , mogę wykluczyć lewe powietrze? , bawiłem się iglicą i ustawiłem na niej więcej paliwa aktualnie na 4 rowku z 5, może to być wina dyszy wolnych obrotów?
  9. Witam, mam problem z DT 125 odblokowana, po przekreceniu manetki na max jak jade wolno dławi się, szybciej tak nie miałem, sprawdzilem: gaznik wiele razy czyszczony, zawor membranowy ( listki troche odstawaly ale udalo mi sie go wyregulowac) iglica tez sie bawilem i nic to nie dawalo, szybciej było git, zauwazylem ze jak wsadzam taką gume co ogranicza przeplyw powietrza w airboxie albo jak dam ssanie to jest lepiej i mniej sie dławi , co to może byc?
  10. Wyczytałem na innym forum, że zawór ma być równo z krawędzia tulei a u mnie jakby wystaje przy maksymalnym otwarciu od tej tulei, mam go ustawić tak żeby był na równo z tuleją, to może być przyczyną ze jest słabszy z góry ?
  11. Dyfuzor ściągnięty i chyba się nie obrócił, a jak sprawdzić czy się do końca otwiera? Tutaj zdjecie zaworu w cylindrze.
  12. Witam, ustawiłem zawór w dt 125 i moto ma lepszy dół ale slabsze rezo, szybciej jak zawór był zle ustawiony to moto bylo mocniejsze z góry i czuć bylo to rezo, teraz ma dobry dół, ale slabsze rezo czy to normalne?
  13. wiem,wiem ale są też pionowe rysy czarnawe może nie zauważyłes przybliz sobie zdjecie
  14. Witam,wczoraj odebralem motor od mechanika dzisiaj sciagam dyfuzor i zobaczylem czarne rysy na tulei, mam sie tym przejmowac czy poprostu dalej docierać ?, dodam ze dt odpalona byla raptem 10 minut Tu link do zdjecia http://imgur.com/WPybaWG
  15. Yamaha dt 125 zwykłe enduro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...