Skocz do zawartości

SKUTER 4T CHINOL BIERZE OLEJ


OwerrBack
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie pomóżcie rozbierałem ten skuter już z 10 razy raz nie dymi raz dymi na niebiesko czego to może być wina ?!. uszczelki dobra, głowica dobra,prowadnice dobre, pierścienie dobre a po 10 km drogi spalił 500ml oleju, jakieś inne pomysły czemu mi tak dymi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że to Ty go rozbierałeś i brakuje Ci podstawowej wiedzy aby dostrzec problem po rozebraniu. Sprawdzałeś kompresję? Robiłeś próbę olejową?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle oliwy by nie zjarał od pierscionków nie po kolei .

Jesteś pewien że pali a nie gubi ?? 0,5l przez pare kilometrów to zadyma jak za czołgiem T34 musi być .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierścienie dobrze ustawione,zamki tak samo pali bo kopci jak czołg teraz dzisiaj znowu zmieniłem cylinder przełożyłem tłok i pierścienie i nadal dymi

 

Nie wiem albo dziś takie teraz częsci robią na godzinę jazdy

P.S jak rozbierałem głowice to cała była w oleju i ulepiona w nagar



  W dniu 14.09.2018 o 10:49, _Monter_ napisał:

Problem w tym, że to Ty go rozbierałeś i brakuje Ci podstawowej wiedzy aby dostrzec problem po rozebraniu. Sprawdzałeś kompresję? Robiłeś próbę olejową?

Kompresje ma próby nie robiłem bo nie mam sprzętu takiego

 

A jeszcze jedno pytanie możliwe że winna może być pompa olejowa ? bo jak odkręcę bagnet to wypluwa olej czy tak ma być ?

Edytowane przez OwerrBack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety rozebranie i zlozenie na tych samych, czy starych czesciach gwarantuje ze nic sie nie zmieni.

Jesli rzeczywiscie kupiles caly kit na 80 ccm jak pokazany na zdjeciu to trzeba go przemierzyc i sprawdzic luzy miedzy tlokiem a cylindrem oraz luzy zaworow w prowadnicach, jak rowniez czy przypadkiem ktoras z prowadnic nie ma luzow w glowicy.

Te pomiary musi zrobic warsztat majacy odpowiednie oprzyrzadowanie ( mikrometry do mierzenia srednicy tloka i srenicowke do mierzenia srednicy cylindra na roznych wysokosciach i w obu plaszczyznach, oraz srednicowke do prowadnic + mikrometr do mierzenia srednicy trzonkow zaworowych ).

No i musza miec doswiadczenie, czyli musi to byc zaklad specjalizujacy sie w remontach silnikow.

Tak przy okazji zapytam - skad wiesz ze te wszystkie czesci sa "dobre" ?

Nowy nie znaczy dobry.

 

"P.S jak rozbierałem głowice to cała była w oleju i ulepiona w nagar "

Z ktorej strony i gdzie nagar byl najgrubszy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.09.2018 o 20:56, OwerrBack napisał:

Od ssącego tak btw mam 4 cylindry 4 tłoki i na wszystkich to samo się dzieje

Bardzo kosztowna technika diagnostyczna...

Nie męcz siebie i oddaj to do mechanika.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie jest to normalne. Silnik ma odmę w celu niwelowania ciśnienia powstającego w skrzyni korbowej. Znajdź i sprawdź.

Ściągnij serwisówkę do jakiegokolwiek chińskiego silnika 4T bo zapewne masz bt49qt silnik.

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 15.09.2018 o 05:40, _Monter_ napisał:

Nie, nie jest to normalne. Silnik ma odmę w celu niwelowania ciśnienia powstającego w skrzyni korbowej. Znajdź i sprawdź.

Ściągnij serwisówkę do jakiegokolwiek chińskiego silnika 4T bo zapewne masz bt49qt silnik.

 

 

TT

nie silnik mam 139qmb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 15.09.2018 o 05:40, _Monter_ napisał:

Nie, nie jest to normalne. Silnik ma odmę w celu niwelowania ciśnienia powstającego w skrzyni korbowej. Znajdź i sprawdź.

Ściągnij serwisówkę do jakiegokolwiek chińskiego silnika 4T bo zapewne masz bt49qt silnik.

 

 

TT

nie silnik mam 139qmb

 

  W dniu 15.09.2018 o 05:40, _Monter_ napisał:

Nie, nie jest to normalne. Silnik ma odmę w celu niwelowania ciśnienia powstającego w skrzyni korbowej. Znajdź i sprawdź.

Ściągnij serwisówkę do jakiegokolwiek chińskiego silnika 4T bo zapewne masz bt49qt silnik.

 

 

TT

nie silnik mam 139qmb

 

A możecie podesłać link do jakiegoś dobrego tłoka z pierścieniami 80ccm

 

F5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...