Skocz do zawartości

OwerrBack

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    HAYABUSA może kiedyś xD
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Pacanów

Ostatnie wizyty

198 wyświetleń profilu

Osiągnięcia OwerrBack

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Oddałem do naprawy padł moduł zapłonowy tak jak przypuszczałem lecz ja osobiście bałem się kupować przez Internet bo nie wiadomo czy przyjedzie dobry czy uszkodzony. Do tego tego modułu nie dało się naprawiać zamówił uzywke za 450 ziko do tego regulacja gaźnika i dozownika teraz nie kopci tak i cóż Motor Szatan. Dzięki tym co chcieli pomóc 🙂
  2. AA jaka powinna być rezystancja na tych dwóch kabelkach od impulsatora nie wiem czy dobrze mierzyłem ale pokazywało mi ponad 1000 omów Dziś zmierzylem jeszcze raz i pokazywało 100 omów i sprawdziłem napięcie na tych dwóch kabelkach co idą od modułu do iskrownika i nic nie wykazywało
  3. Sytuacja z dziś motocykl normalnie odpalił z pierwszego i odziwo chodził dłuzej niż 10 sek bo przejechałem nim jakieś 600 m po czym zgasł. I znowu brak Iskry, czy to wina modułu zapłonowego czy jest jakiś czujnik który odłącza zapłon. Chcę narazie sam poszperać przed oddaniem do mechanika
  4. Odświeżam!!!. Wczoraj wybrałem sie na przejażdżkę do sklepu 20km. Wracając dojeżdżałem do skrzyżowania nacisnąłem sprzęgło po czym motocykl zgasł i nie chciał odpalić wcześniej to na 1 biegu podczas gwałtownego dodawaniu gazu przygasał przepuszczałem że to wina gaźnika ale być może to była wina świecy.Bo sprawdzałem w domu i okazało się wgl nie ma iskry, co jakiś czas motor odpali pochodzi 5-10 sek i gaśnie. Zdarza się że raz pokaże się iskra podczas kręcenia rozrusznikiem a później nic. Podmieniłem już cewkę na inną objaw taki sam odpalił chodził 5-10 sek. zgasł.Brak iskry. Czego to może być wina proszę o pomoc
  5. Lipton duży zabawy aby wykręcić ten gaźnik.Ale nie zatarł by się jak by było za dużo paliwa w komorze pływakowej
  6. Tylko że raz leci paliwo a raz nie..I dlaczego gdy odpalę moto przestaje lecieć i po zgaszeniu też
  7. Witam, mam problem ze swoją yamaszką w tamtym roku oddałem gaźnik do serwisu aby go wyczyścili bo był w strasznym syfie.Po zamontowaniu i odkręceniu kranika z dolnego przewodu tego przy skrzyni biegów zaczyna lecieć paliwo. Przestaje gdy odpalę motor. Moje pytanie jest czy to winna złego ustawienia pływaka dodam iż że na ssaniu nie chce odpalać tylko normalnie i przy odkręceniu na 1 biegu manetki na full przygasa
  8. Dobra dzięki za rady, ale nie będę wkładał nie potrzebnie kasy w chinola bo teraz takie robią części.Dziś zrobiłem zakup od zanjomego YAMASZKE TDR125 35KM tak że dzięki jeszcze raz za czas można zamknąć
  9. nie silnik mam 139qmb nie silnik mam 139qmb A możecie podesłać link do jakiegoś dobrego tłoka z pierścieniami 80ccm F5
  10. Nie mam dobrego mechanika w swojej okolicy muszę myśleć sam a to normalne aby skuter pluł bagnetem olej ?
  11. Od ssącego tak btw mam 4 cylindry 4 tłoki i na wszystkich to samo się dzieje
  12. tyle ile trzeba 700 ml teraz to 500 i nadal kopci skuter to magnus verso 2 4t z 50 ccm zrobiony na 80ccm
  13. pierścienie dobrze ustawione,zamki tak samo pali bo kopci jak czołg teraz dzisiaj znowu zmieniłem cylinder przełożyłem tłok i pierścienie i nadal dymi Nie wiem albo dziś takie teraz częsci robią na godzinę jazdy P.S jak rozbierałem głowice to cała była w oleju i ulepiona w nagar Kompresje ma próby nie robiłem bo nie mam sprzętu takiego A jeszcze jedno pytanie możliwe że winna może być pompa olejowa ? bo jak odkręcę bagnet to wypluwa olej czy tak ma być ?
  14. Ludzie pomóżcie rozbierałem ten skuter już z 10 razy raz nie dymi raz dymi na niebiesko czego to może być wina ?!. uszczelki dobra, głowica dobra,prowadnice dobre, pierścienie dobre a po 10 km drogi spalił 500ml oleju, jakieś inne pomysły czemu mi tak dymi ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...