Skocz do zawartości

SKUTER 4T CHINOL BIERZE OLEJ


OwerrBack
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie pomóżcie rozbierałem ten skuter już z 10 razy raz nie dymi raz dymi na niebiesko czego to może być wina ?!. uszczelki dobra, głowica dobra,prowadnice dobre, pierścienie dobre a po 10 km drogi spalił 500ml oleju, jakieś inne pomysły czemu mi tak dymi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że to Ty go rozbierałeś i brakuje Ci podstawowej wiedzy aby dostrzec problem po rozebraniu. Sprawdzałeś kompresję? Robiłeś próbę olejową?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle oliwy by nie zjarał od pierscionków nie po kolei .

Jesteś pewien że pali a nie gubi ?? 0,5l przez pare kilometrów to zadyma jak za czołgiem T34 musi być .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierścienie dobrze ustawione,zamki tak samo pali bo kopci jak czołg teraz dzisiaj znowu zmieniłem cylinder przełożyłem tłok i pierścienie i nadal dymi

 

Nie wiem albo dziś takie teraz częsci robią na godzinę jazdy

P.S jak rozbierałem głowice to cała była w oleju i ulepiona w nagar



Problem w tym, że to Ty go rozbierałeś i brakuje Ci podstawowej wiedzy aby dostrzec problem po rozebraniu. Sprawdzałeś kompresję? Robiłeś próbę olejową?

Kompresje ma próby nie robiłem bo nie mam sprzętu takiego

 

A jeszcze jedno pytanie możliwe że winna może być pompa olejowa ? bo jak odkręcę bagnet to wypluwa olej czy tak ma być ?

Edytowane przez OwerrBack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety rozebranie i zlozenie na tych samych, czy starych czesciach gwarantuje ze nic sie nie zmieni.

Jesli rzeczywiscie kupiles caly kit na 80 ccm jak pokazany na zdjeciu to trzeba go przemierzyc i sprawdzic luzy miedzy tlokiem a cylindrem oraz luzy zaworow w prowadnicach, jak rowniez czy przypadkiem ktoras z prowadnic nie ma luzow w glowicy.

Te pomiary musi zrobic warsztat majacy odpowiednie oprzyrzadowanie ( mikrometry do mierzenia srednicy tloka i srenicowke do mierzenia srednicy cylindra na roznych wysokosciach i w obu plaszczyznach, oraz srednicowke do prowadnic + mikrometr do mierzenia srednicy trzonkow zaworowych ).

No i musza miec doswiadczenie, czyli musi to byc zaklad specjalizujacy sie w remontach silnikow.

Tak przy okazji zapytam - skad wiesz ze te wszystkie czesci sa "dobre" ?

Nowy nie znaczy dobry.

 

"P.S jak rozbierałem głowice to cała była w oleju i ulepiona w nagar "

Z ktorej strony i gdzie nagar byl najgrubszy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ssącego tak btw mam 4 cylindry 4 tłoki i na wszystkich to samo się dzieje

Bardzo kosztowna technika diagnostyczna...

Nie męcz siebie i oddaj to do mechanika.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie jest to normalne. Silnik ma odmę w celu niwelowania ciśnienia powstającego w skrzyni korbowej. Znajdź i sprawdź.

Ściągnij serwisówkę do jakiegokolwiek chińskiego silnika 4T bo zapewne masz bt49qt silnik.

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie jest to normalne. Silnik ma odmę w celu niwelowania ciśnienia powstającego w skrzyni korbowej. Znajdź i sprawdź.

Ściągnij serwisówkę do jakiegokolwiek chińskiego silnika 4T bo zapewne masz bt49qt silnik.

 

 

TT

nie silnik mam 139qmb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie jest to normalne. Silnik ma odmę w celu niwelowania ciśnienia powstającego w skrzyni korbowej. Znajdź i sprawdź.

Ściągnij serwisówkę do jakiegokolwiek chińskiego silnika 4T bo zapewne masz bt49qt silnik.

 

 

TT

nie silnik mam 139qmb

 

Nie, nie jest to normalne. Silnik ma odmę w celu niwelowania ciśnienia powstającego w skrzyni korbowej. Znajdź i sprawdź.

Ściągnij serwisówkę do jakiegokolwiek chińskiego silnika 4T bo zapewne masz bt49qt silnik.

 

 

TT

nie silnik mam 139qmb

 

A możecie podesłać link do jakiegoś dobrego tłoka z pierścieniami 80ccm

 

F5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...