Walas Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Witam. Mam problem z moją tdm. Motocykl strzela na wolnych obrotach w gaźnik (jeden) a jak się zwiększy obroty tak do 3000 obr/min to strzela w wydech. Gaźnik spada cały czas z gum króćców i tez tylko na jednym cylindrze. Drugi pracuje cały czas normalnie i nie spada z gum. Gumy raczej na pewno dobrze przykręcone próbowałem na parę rożnych sposobów. Zamieniłem nawet miejscem pływaki z zaworkami iglicowymi (na oko tak samo ustawione) jak i same gumy króćców ale bez zmian dalej ten sam cylinder kuleje. Zresztą same gumy są po wymianie na nowe a gaźnik po czyszczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Zawory regulowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walas Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Zawory regulowałeś?Tak, sam regulowałem. Zauważyłem że jak psikam czymś łatwopalnym w okolice gaźników to zmienia się praca silnika. Zamieniłem świece miejscami, zalałem świeże paliwo i dalej bez zmian. Motocykl stał ze 3 lata wiec nie jest to też usterka która nastąpiła z dnia na dzień. Gaźniki były czyszczone w zeszłym roku jakby co wakuometry mam. Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Walas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Masz nieszczelne króćce, przez które dostaje się lewe powietrze i powoduje strzały w gaźnik. Strzały w wydech mogą być spowodowane wypaloną uszczelką kolektora. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walas Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Masz nieszczelne króćce, przez które dostaje się lewe powietrze i powoduje strzały w gaźnik. Strzały w wydech mogą być spowodowane wypaloną uszczelką kolektora.Masz na myśli te metalowe które są przykręcone do głowicy a nie te gumowe? Te gumowe wymieniałem, lecz nie daje mi spokoju to ze nawet po maksymalnym dokręceniu cybantów tą gumę idzie obracać na samych króćcach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Tak, gumowe. Wygląda na to że źle dobrałeś średnicę bo nie powinny się obracać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Jezeli motocykl dlugo stal to zawpry nie sa szczelne ( ktorys byl caly czas uchylony.Mozna sprobowac ostro dac mu w palnik przez jakies 20 km.Cybanty zmien na mniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walas Opublikowano 5 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 (edytowane) Czuję się zobowiązany odpisać jak mój problem z TDM się skończył. Więc kupiłem używane króćce, założyłem i przy psikaniu w dół gaźników obroty przestały skakać. Niestety problem z kichaniem w gaźnik i popierdywaniem w wydech pozostał. Rozebrałem gaźniki tym razem sam i porządnie je wyczyściłem. Co ważne ustawienia gaźnika pozostawiłem takie jak były czyli iglice na środku, a do poziomu paliwa się nawet nie dotykałem. Ustawiłem skład mieszanki na 2,25 obrotu.Silnik teraz chodzi jak trzeba. :) Dziękuję panowie za pomoc. :) ps: Gaźnik który miał problem z pracą był całkiem nieźle usyfiony w środku, Edytowane 5 Września 2018 przez Walas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Jakiś warsztat czyścił Ci te gaźniki wcześniej? Jeśli tak to dobrze byłoby wiedzieć jaki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walas Opublikowano 5 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Jakiś warsztat czyścił Ci te gaźniki wcześniej? Jeśli tak to dobrze byłoby wiedzieć jaki.Tak rok temu oddawałem je do czyszczenia do warsztatu na modlińskiej. Warsztat już nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Hehe nie dziwię się :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.