Jump to content

EXC 400 z 2001r - ogłoszenie - opinie

Recommended Posts

Cześć

Na początku chciałem się przywitać. Jestem tu nowy. Zastanawiam się nad przejściem z off roadowych 4 kółek ( obecnie Patrol Y61 ) na 2 kółkowe enduro. Doświadczenia w enduro nie mam, choć na motorze okazyjnie jeżdżę od kilku lat

Rozglądam się za EXC 400 w granicach ok. 12 000 zł ( plus minus 2-3 tysiące jeśli będzie warto )
Jestem na 25 stronie wątku o EXC więc jeszcze trochę mi zostało do przeczytania

Co myślicie o tym ogłoszeniu ?

https://www.olx.pl/oferta/ktm-exc-400-kola-sm-zarejestrowany-CID5-IDvfVCC.html#c593cdd17d

Gośc pisze, że silnik po dobrym remoncie ( korba, tłok, zawory itp ). Nicasil wg ogłoszenia w dobrym stanie - jest to możliwe, że przez 17 lat się utrzymał ? Czy najprawdopodobniej był już regenerowany ?

A może to któregoś z Was ? I ktoś potwierdził by na forum, że to dobry egzemplarz ?

Dzieki i pozdrawiam

Jak widze okleine Jagermeister, to od razu mam dreszcze i skojarzenia z kilkoma ulepami, ktore swego czasu chowaly sie i wyplywaly w ogloszeniach..

Ogolnie zdjecia sa malo wyraznie, opis, tylko opisem, tak na prawde rosyjska ruletka ile w tym prawdy.

Z lubelskiego chyba nie chcialabym kupowac bo tam z tego co wiem problem z dobrym serwisem i jakos tak wschodem zawiewa jesli chodzi o mechanike..

ale ogolnie niby nie ma sie do czego uczepic, wlasciciel na pewno eksploatowal ' zgodnie z przeznaczeniem' o czym swiadczy szarfa na lagach i dupie.

Jak masz mozliwosc to bajznij sie zobacz jak to sie prezentuje na zywo :)

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

Mysle jeszcze nad ta rama, ktora byla malowana (z jakiego powodu..?) i lekko falliczne owiewki zdaja sie byc patrzac frontalnie (nie wiem czy dobrze widze) , ale do obejrzenia na pewno warta- tak jak napisal Monti :)

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza