Papa Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 no własnie przy dodawaniu gazu zaczyna dzwonic kompresja jest pierscionki ok głowica dobrze dokrecona co jest ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 Masz moze 60ccm? polskie cylindry 60ccm dzwonia jak po**bane.. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 głowica pierscionki .... hm ;) A sprawdzałeś luz na tłoku na korbowodzie te igiełkowe łożysko ..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 Simsony po zwiększeniu stopnia kompresji zaczynają dzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterMJ23 Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 Popieram GT80 :banghead: Papa mam do Ciebie pytanko. Czy remontowałeś go niedawno? To może mieć znaczenie bo po prostu ktoś mógł spartaczyć robotę. jak ja swojego odbierałem od remontu (dawno temu, od kilku miecha bez moto jestem) to mial dziwny dźwięk, mechanik powiedział że silnik po remoncie spasowany i takie tam, a potem okazalo się, że wykonali kawal ale złej roboty i trzeba było poprawiać. A tak poza tym to z przymrużeniem oka powiem Ci, że Simki mają to do siebie, że dżwiek silnika stoi na pograniczu dzwonienia. spoko 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 Ten efekt co opisałeś nazywa się spalaniem stukowym. Może on być spowodowany za dużym stopniem kompresji, nagarem w cylndrze za ubogą mieszanką itd.... Żeby przekonać się czy na pewno to jest to zalej simaka benzyną 98 oktanową. Wtedy efekt powinien osłabnąć albo zniknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi_ Opublikowano 6 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2004 Zdejmi głowice i zobacz czy masz coś napisane na niej. Jeżeli jest polska to norma że dzwoni. Jest słaba jakość wykonania i dzwonią te żeberka. Mi kiedyś dzwoniło a teraz jak zrobiłem remont przestało więc tak jak mówią chłopaki wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chartman Opublikowano 6 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2004 Mój Simson dzwonił sobie przy dodawaniu gazu, a przyczyną tego było to, że przepustnica gaźnika miała nadmierny luz (była wytarta). W takim wypadku dzwonienie powinno ustać przy maksymalnym otwarciu przepustnicy. Co do spalania stukowego – detonacyjnego nie spotkałem się z tym zjawiskiem w Simsonach, A jeśli nawet to łatwo sprawdzić, wystarczy ustawić bogatszą mieszankę, wtedy zjawisko przeważnie ustaje. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konrad Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 Mój kolega nie mial podkladki pod głowicą i też mu dzwonił, a jak założyl to było wszystko wporządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chartman Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 Oryginalnie Simsony nie miały nigdy uszczelek pod głowicą...A te, które są dostępne to inicjatywa Polskich producentów, produkowane ze względu na słabej jakości części. Jeśli głowica nie jest idealnie równa (uszkodzona bądź nieoryginalna, ale nie zawsze) wtedy istnieje potrzeba montażu takiej uszczelki. W moim simsonie zamontowany był cylinder s60 z głowicą, brzęczenia nie stwierdziłem, także uszczelki nie montowałem, ponieważ nie było takiej potrzeby. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konrad Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 Wiem że nie było uszczelek fabrycznie, ale mówie jak było kolega zrobił remont silnika i baz uszczelki dzwonił stukał i co nie tylko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaz Opublikowano 9 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2004 a ja mam podobny problem z dzwonieniem ,ale u nie dzwoni jak schodzi z najwyzszych obrotow czyzby do wymiany lozysko igielkowe :? dodam jeszcze ze mam polski cylinder 60ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 U mnie tez simek dzwonił na polskiej 60 - teraz wymieniłem na 50 niemiecką + nowy wał korbowy , tłok i pierscionki i chodzi jeszcze lepiej od 60 a dzwonienie poszło sie j*b....... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 24 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2004 Ja tez to mialem jak załozylem 60. wszytko przez wzrost stopnia sprezania. Ja u siebie załozyłem podkłądke pod cylinder o grubosci ok 0,5mm i pomoglo, jest idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.